OnTurtle: Xavier Moser, nowy dyrektor handlowy marki
Kadra kierownicza OnTurtle zyskuje nowego członka w momencie międzynarodowej ekspansji firmy. Xavier Moser wnosi do firmy bogate doświadczenie w sektorze logistyki i transportu.

Firma OnTurtle, wiodący partner w dziedzinie transportu międzynarodowego w Europie, mianowała Xaviera Mosera na stanowisko nowego dyrektora handlowego. Nowy członek kierownictwa wniesie do firmy ekspercką wizję sektora, niezwykle bogatą wiedzę na temat potrzeb firm transportowych oraz wszechstronne zrozumienie rozmaitych sytuacji, które mogą występować na trasie pokonywanej przez przewoźnika.
Xavier Moser dołącza do firmy w momencie jej wzrostu i ekspansji na arenie międzynarodowej. Moser, który może poszczycić się 28-letnim doświadczeniem zawodowym, rozpoczął karierę w zarządzaniu transportem w Grupie Volkswagen. Ponadto pełnił różne funkcje związane z działalnością operacyjną i rozwojem handlowym w branży motoryzacyjnej, odzieżowej, elektronicznej i spożywczej w wiodących firmach, takich jak EXEL, DHL, Schnellecke i Logifrio. Pracował również jako konsultant ds. transportu i logistyki w kilku przedsiębiorstwach z sektora.
Dołączenie Xaviera Mosera do OnTurtle oznacza rozwój zgodnie z DNA firmy, a zatem zachowując charakterystyczny dla OnTurtle bliski kontakt z klientem, a jednocześnie kontynuując zrównoważony wzrost przedsiębiorstwa. – W tym sektorze zachodzą ciągłe zmiany, jednak wraz ze zdobywanym doświadczeniem uczymy się stale dostosowywać do nich, a także nabywać wobec nich odporność – stwierdza Xavier Moser. Jego wiedza oraz przewidywane zmiany w sektorze pomogą firmie OnTurtle jeszcze lepiej dostosować się do jej klientów.
Wraz z tą nową nominacją OnTurtle dalej umacnia swoją strukturę i organizację w miarę nieustannej ekspansji i rozwoju, przyciągając nowe firmy z różnych europejskich krajów w sektorze, w którym tysiące przedsiębiorstw już dziś korzysta z jej usług. – Jesteśmy bardzo zadowoleni i ogromnie cieszymy się, że możemy powitać Xaviera Mosera jako naszego nowego dyrektora handlowego – mówi Josep Guaus, dyrektor generalny OnTurtle. – Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży logistycznej i transportowej ma on umiejętności techniczne, które pozwalają mu odpowiednio poznać potrzeby i wymagania naszych klientów, a to z kolei umożliwia nam nieustannie dbać o każdego z nich.
Obecnie firma prowadzi działalność w 10 europejskich krajach i ma w nich ponad 1600 stacji paliw. Ponadto OnTurtle od 2018 r. wykorzystuje gaz jako alternatywne źródło energii, oferując profesjonalne, a zarazem bardziej ekologiczne usługi. W związku z tym powstała sieć tankowania LNG i CNG, która liczy już 90 stacji w Europie. Firma zamierza dalej rozwijać tę sieć, dążąc do zwiększenia generowanej przez nią wielkości sprzedaży.
Pod tym względem firma OnTurtle zamknęła rok 2021 obrotami w wysokości 87 mln euro. W tym roku firma spodziewa się kontynuować wzrost i osiągnąć obroty w wysokości 115 milionów euro.
(s)
Fot. OnTurtle
- Mercedes-Benz Vans: Elektryczna flota przyszłością firm nie tylko kurierskich…Dekarbonizacja floty, zeroemisyjność, zielona transformacja – to tylko kilka określeń, które już wkrótce zdominują branżę motoryzacyjną. Wraz ze zmianami w europejskim prawie, takimi jak Zielony Ład czy pakiet „Fit for 55”, rynek samochodów osobowych i […]
- SCHEUERLE: U-boot U17 przewieziony bezpiecznie do muzeum techniki na modułach Scheuerle InterCombiTo może być najdłuższa kombinacja naczep ze sztywną platformą, jaką kiedykolwiek widziano na drogach publicznych w Niemczech: zespół specjalistów Spedition Kübler przewoził zabytkowy okręt podwodny o długości 50 metrów i wadze prawie 500 ton na […]
- SCHMITZ CARGOBULL: Inżynieria wymagań firmy zyskuje uznanie IREBWydział Inżynierii Systemów E/E firmy Schmitz Cargobull otrzymał srebrny status od Międzynarodowej Rady Inżynierii Wymagań. Inżynieria wymagań firmy Schmitz Cargobull została wyróżniona srebrnym statusem przez Międzynarodową Radę Inżynierii Wymagań (IREB). Status ten potwierdza profesjonalną komunikację, […]
- GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym mostem drogowym, który został otwarty w 2021 r. W rezultacie lokomotywy i tabor muszą być transportowane na moście autostrady […]