Szczęśniak. Norweski lew
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Dotychczas miały miejsce trzy edycje kampanii opartej na ShowTrucku, a w każdej z nich oryginalny, ręcznie malowany przez artystę wzór na Mercedesie Actrosie był następnie powielany za pomocą profesjonalnego oklejenia na kolejnych 75 egzemplarzach pojazdu. Trafiały one do wszystkich dealerów w Polsce tak, żeby każdy doradca handlowy mógł swoim klientom użyczyć takiego właśnie pojazdu demonstracyjnego do testów.
Pierwszy ShowTruck nawiązywał do inteligentnych rozwiązań zastosowanych w pojeździe za pomocą grafik przedstawiających m.in. mózg. Kolejny projekt był rozwinięciem pierwszego – jeszcze bardziej zaawansowane innowacje symbolizowała grafika przypominająca synapsy.
Obydwa pojazdy cieszyły się dużym uznaniem kierowców i zwracały uwagę niezwykłym wyglądem. – W 2024 roku przyszedł jednak czas na nową szatę dla Actrosa – mówi Igor Kaczorkiewicz, Head of Product & Marketing, PR Daimler Truck Polska. – Chcieliśmy, żeby tym razem projekt z jednej strony nadal odzwierciedlał innowacyjność i nowoczesność tego pojazdu, a z drugiej nawiązywał do przyszłości i transformacji, która nas czeka – czyli alternatywnych napędów dla samochodów ciężarowych, między innymi elektrycznych, które już oferujemy.
Autorem nowej wersji ShowTrucka jest Krzysztof Zdanowski – jego grafika wykorzystuje po raz pierwszy także folię holograficzną na masce i w górnej części kabiny. Tłem dla projektu o mniej dosłownym niż poprzednie charakterze jest bazowy lakier Actrosa L w kolorze Antique red metallic. Użyte w malowaniu odcienie oraz folia holograficzna nadają pojazdowi nowoczesny, futurystyczny charakter, dodatkowo podkreślony światłem głównych reflektorów LED.
Wyposażony w komfortowy pneumatyczny fotel z wielopunktową regulacją, bezlusterkowy system kamer MirrorCam oraz Multimedia Cockpit, a także znane już kierowcom systemy Active Brake Assist 5 oraz Active Drive Assist nowy ShowTruck będzie gościem wielu eventów w całej Polsce, także w szkołach branżowych kształcących kierowców-mechaników.
Prezentować go będzie ponownie Actros Team, czyli trójka popularnych influencerów: Kate TruckDriverka, Adrian Trucker Paker oraz ArtDrive. Kopie oryginalnego ShowTrucka, podobnie jak w poprzednich edycjach, trafią do wszystkich doradców handlowych tak, aby każdy klient mógł osobiście przetestować walory pojazdu w zwykłej eksploatacji. – Dotychczasowe kampanie zaowocowały 4500 testów zrealizowanymi przez kierowców naszych klientów, co pokazuje jak dużym zainteresowaniem cieszy się ten projekt – podkreśla Igor Kaczorkiewicz. – Dzięki niemu firmy transportowe mogą bezpośrednio zetknąć się z naszym produktem i samodzielnie doświadczyć wszystkich innowacji, jakie oferuje – a my, jako producent, zyskujemy rzetelną informację zwrotną płynącą wprost od użytkowników. Mamy nadzieję, że nasze nowe pojazdy demonstracyjne będą dla klientów i kierowców jeszcze bardziej atrakcyjne, a nowoczesna grafika zainspiruje ich do odkrywania kolejnych innowacyjnych rozwiązań oferowanych przez Mercedes-Benz Trucks – także tych związanych z elektromobilnością.
(s), fot. Daimler Truck
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Od 1 października 2024 nowym dyrektorem zarządzającym Mercedes-Benz Vans w Polsce zostaje René Achinger, pełniący tę […]
W obliczu globalnych wyzwań firmy coraz częściej decydują się na przeniesienie produkcji bliżej rynków zbytu. Trend […]
Views: 231