Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » TOYOTA: Nowy Hilux 2020 liderem wartości rezydualnej wśród pick-upów (galeria zdjęć)

    TOYOTA: Nowy Hilux 2020 liderem wartości rezydualnej wśród pick-upów (galeria zdjęć)

    4 listopada, 2020
    Aktualności, Galeria, Pick-up

    Nowy Hilux po faceliftingu ma najwyższą wartość rezydualną na tle swoich konkurentów. Takie analizy przedstawiła firma INFO-EKSPERT. Nowa Toyota Hilux, która debiutuje właśnie w polskich salonach, wnosi odświeżony design, bogatsze wyposażenie, mocniejszy silnik 2.8 oraz system multimediów z Apple CarPlay i Android Auto.

    TOYOTA: Nowy Hilux 2020 liderem wartości rezydualnej wśród pick-upów, Truckslog.pl

    Nowa Toyota Hilux najlepiej utrzymuje wartość po zakupie na tle swoich konkurentów. Firma INFO-EKSPERT określiła przewidywaną wartość odsprzedaży Hiluxa 2020 po okresie użytkowania 36 miesięcy i 90.000 km przebiegu na 61,3% ceny początkowej.

    Toyota Hilux to jeden z najpopularniejszych pick-upów w Polsce, ceniony za legendarną trwałość i niezawodność oraz świetne właściwości terenowe. Hilux aktualnej, 8 generacji wyróżnia się przy tym komfortowym prowadzeniem na asfalcie oraz wysokim standardem wykończenia i wyposażenia na poziomie samochodów osobowych.

    Terenowy pick-up należy do stale rozbudowywanej gamy modeli użytkowych Toyoty, dla których marka stworzyła specjalistyczną sieć dealerską Toyota Professional. – To już kolejny model w gamie naszych aut użytkowych, który wyróżnia się wysoką wartością rezydualną. Kilka miesięcy temu nasz kompaktowy van PROACE CITY okazał się liderem swojego segmentu w tej dziedzinie, o czym również poinformowała firma INFO-EKSPERT. Odświeżony Hilux to niezawodne narzędzie pracy i świetny samochód do rekreacji, bardzo ceniony zarówno przez klientów naszych salonów, jak i przez fanów off-roadu szukających wysokiej jakości samochodów terenowych na rynku wtórnym. Nowy model wnosi mocniejszy silnik, bogatsze wyposażenie i odświeżony design, które nasi klienci z pewnością docenią – powiedział Tomasz Suliga, LCV Manager Toyota Motor Poland.

    Odświeżona wersja Hiluxa 8 generacji wnosi bardziej prestiżowy wygląd, bogatsze wyposażenie i nowy, mocniejszy silnik 2.8 o lepszych osiągach na trasie i w terenie. Wśród elementów wyposażenia, które wzbogacają kolejne wersje, znajdują się system Stop&Start, większy niż dotychczas, 8-calowy ekran dotykowy oraz systemy Android Auto i Apple CarPlay, nawigacja, przednie i tylne czujniki parkowania oraz aluminiowe nakładki progowe i światła LED z tyłu. Nowością jest także flagowa wersja Invincible.

    Hilux z nowym, 4-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym 2,8 l o mocy 204 KM i momencie obrotowym 500 Nm przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10 s. Zużycie paliwa przy napędzie 4×4 wynosi od 9,2-11 l/100 km, a średnia emisja CO2 od 242-298 g/km (wg WLTP, w zależności od wyposażenia). Silnik można sparować ze skrzynią mechaniczną lub automatyczną o 6 biegach. W ofercie dostępny jest także dotychczasowy, 150-konny silnik o pojemności 2,4 l w konfiguracji z napędem 4×2 lub 4×4 i z mechaniczną lub automatyczną skrzynią 6-biegową. Nowy Hilux był testowany przez Fernando Alonso podczas jego ubiegłorocznych treningów przygotowujących do Rajdu Dakar.

    (s)
    Fot. Toyota

    Tagi : Ciężarówki, Hilux, logistyka, Toyota
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone