Dakar 2025: Macik liderem w ciężarówkach, Polacy blisko podium!
Wydmy i mgła nie są dobrym połączeniem, gdy zawodnicy muszą rozpocząć odcinek specjalny na Dakarze. W […]
Handlopex jest znaczącym dystrybutorem na polskim rynku oponiarskim, który ma w swojej ofercie szerokie portfolio opon osobowych i użytkowych, w tym bieżnikowanych. Obecnie firma uruchamia zakład w Kleszczelach, który rocznie będzie produkował ok 12.000 opon bieżnikowanych w technologii Bandag.
– Rozwój naszego biznesu w zakresie bieżnikowania opon to naturalny krok dla naszej firmy. Widzimy duży potencjał w tej dziedzinie i zamierzamy go wykorzystać we współpracy z takim partnerem jak Bandag, który jest globalnym liderem w dziedzinie bieżnikowania opon. Wierzymy, że ta współpraca przyniesie korzyści zarówno naszej firmie, jak i naszym klientom – mówi Wiesław Ptaszek, prezes Handlopexu.
Bandag, będący częścią Grupy Bridgestone, jest globalnym liderem w dziedzinie bieżnikowania opon. Dla flot ciężarowych, bieżnikowanie opon to ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie. Wykorzystanie karkasu jako głównego komponentu bieżnikowanej opony, pozwala zaoszczędzić do 70 litrów ropy naftowej, do 32 kg gumy i 14 kg stali w porównaniu z produkcją nowej opony (to wartości dla opony ciężarowej o rozmiarze 315/80 R22.5). Opony bieżnikowane Bandag zawierają również do 75% materiałów odnawialnych i z recyclingu, przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju i gospodarki obiegu zamkniętego.
Bridgestone i Handlopex łączą wieloletnie relacje biznesowe. Firma jest Dystrybutorem VIP w programie Pasja Bridgestone, skierowanym do serwisów opon osobowych. Obecnie obaj partnerzy zacieśniają swoją współpracę, podpisując umowę franczyzową Bandag. – Bieżnikowanie stanowi ważny element naszej globalnej strategii produktowej, dlatego zależy nam, aby realizować ją z liderem rynku, takim jak Handlopex. Dzięki tej współpracy, będziemy mogli skuteczniej pokryć zapotrzebowanie flot ciężarowych, które oczekują od nas kompleksowych rozwiązań flotowych. Jest to również kolejny krok w kierunku realizacji naszej misji, którą jest dostarczanie produktów najwyższej jakości, jednocześnie dbając o ochronę środowiska – komentuje Radosław Bółkowski, Managing Director, Bridgestone East Region.
Nowy wymiar współpracy obu firm wpisuje się w Zobowiązanie Bridgestone E8, które jest wyrazem zaangażowania korporacji w budowę zrównoważonego społeczeństwa i ochrony środowiska. Zobowiązanie to zawiera zestaw ośmiu wartości, które mają na celu napędzać transformację biznesu zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Bandag jest doskonałym przykładem tego, jak firma wdraża takie wartości jak Energia, Ekologia, Efektywność i Ekonomia.
(s), fot. Handlopex
Wydmy i mgła nie są dobrym połączeniem, gdy zawodnicy muszą rozpocząć odcinek specjalny na Dakarze. W […]
W połowie stycznia inspektorzy ITD z Gniezna i Poznania, wraz ze Strażnikami Leśnymi z Gniezna oraz […]
Rok 2025 zapowiada się dla branży logistycznej jako okres wyzwań, ale i szans. Umiarkowany optymizm wśród […]