Silniki DAF Components napędzają komunikację stolicę Włoch
DAF dostarczy silniki PACCAR MX-11 do autobusów miejskich w Rzymie 110 niezwykle cichych silników PACCAR MX-11 […]
PROACE MAX Electric uzupełnił gamę elektrycznych samochodów użytkowych z linii Toyota Professional. Auto imponuje liczbą zabudów i możliwościami dostosowania nadwozia do potrzeb biznesu.
Największy model w gamie z napędem elektrycznym ma dopuszczalną masę całkowitą od 3500 do 4250 kg oraz jedną z najlepszych w klasie ładowność (1500 kg) i uciąg (2400 kg). PROACE MAX w wersji elektrycznej ma 200 kW (270 KM) mocy oraz 410 Nm momentu obrotowego. Bateria ma 110 kWh pojemności, a zasięg wynosi 420 km (zgodnie z normą WLTP). Uzupełnienie energii od 0 do 80% pojemności prądem stałym o mocy 150 kW zajmuje 55 minut.
PROACE MAX Electric występuje z nadwoziem furgon, furgon brygadowy, a także z podwoziem do zabudowy, z możliwością dobrania fabrycznej, otwartej skrzyni załadunkowej. W przypadku skrzyń i podwozi wybrać można pojedynczą lub podwójną kabinę.
Każdy elektryczny PROACE MAX ma dywaniki gumowe, ładowarkę 230V, kabel do ładowania (Typ 3) wraz z pokrowcem. Samochód objęty jest Gwarancją PRO na trzy lata lub do 1.000.000 km, taka sama gwarancja obowiązuje na oferowane przez Toyotę zabudowy.
Van PROACE MAX Electric oferowany jest w dwóch wersjach wyposażenia – Active oraz Comfort z dwoma długościami i z dwoma wysokościami nadwozia oraz w sześciu wersjach kolorystycznych. W wersji Active kosztuje od 267.900 zł netto. Samochód ma 16-calowe felgi stalowe z oponami 215/75 R16C, materiałową tapicerkę w kolorze czarnym, klimatyzację automatyczną, kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi i tylne czujniki parkowania, inteligentny kluczyk, tylne drzwi otwierane pod kątem 180 stopni, a także tempomat z ogranicznikiem prędkości, układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia, inteligentny kluczyk. Standardem jest też system multimedialny z 10-calowym ekranem dotykowym, nawigacja i łączność z telefonem przy pomocy Apple CarPlay i Android Auto.
Do wersji Active można domówić pakiet 4.25T (11.000 zł netto), który obejmuje tachograf cyfrowy, elektrycznie składane lusterka, czujnik martwego pola (BSD), ogranicznik do 90 km/h, 16-calowe felgi aluminiowe z oponami 225/75 R16C oraz czarne listwy zabezpieczające nadkola. Z kolei pakiet Drzwi 270° (2000 zł netto) obejmuje tylne drzwi otwierane pod kątem 270 stopni oraz dodatkowe oświetlenie LED przestrzeni ładunkowej.
Wersja Comfort dostępna jest tylko w nadwoziu furgon. W tym wariancie Toyota PROACE MAX Electric kosztuje od 276.800 zł netto i w standardzie ma tempomat adaptacyjny z funkcją STOP&GO, system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM), przednie czujniki parkowania i cyfrowe lusterko. Kierownica w wersji Comfort jest obszyta skórą, lusterka zewnętrzne są elektrycznie składane, tylne drzwi otwierają się pod kątem 270 stopni, a przestrzeń ładunkowa ma dodatkowe oświetlenie LED.
W gamie nowej Toyoty PROACE MAX Electric dostępne są też podwozie do zabudowy oraz wariant ze skrzynią, które występują w jednej wersji wyposażenia – Active. Auta dostępne są w dwóch długościach nadwozia. PROACE MAX Electric z podwoziem do zabudowy oraz z pojedynczą kabiną Active kosztuje od 265.900 zł netto, a wariant z podwójną kabiną wyceniono od 273.200 zł netto. W przypadku PROACE MAX Electric ze skrzynią i pojedynczą kabiną ceny rozpoczynają się od 279.900 zł netto, a auto z podwójną kabiną kosztuje od 287.200 zł netto.
(s), fot. Toyota
DAF dostarczy silniki PACCAR MX-11 do autobusów miejskich w Rzymie 110 niezwykle cichych silników PACCAR MX-11 […]
Gdy kierowcy ciężarówki i zarazem polskiemu przedsiębiorcy kończył się limit czasu prowadzenia pojazdu, wyjmował z tachografu […]
Ciężarówki, ciągniki siodłowe, furgony, przyczepy… Jeśli to dla Ciebie nie tylko słowa, powinieneś przeczytać ten tekst. […]