Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Nooteboom: Naczepa niskopodwoziowa z hydraulicznym poszerzeniem pokładu

    Nooteboom: Naczepa niskopodwoziowa z hydraulicznym poszerzeniem pokładu

    15 kwietnia, 2022
    Aktualności, Naczepy, Targi

    Najnowszym pojazdem dodanym do gamy Nooteboom jest naczepa semi-niskopodwoziowa OSD-73-04(S) z hydraulicznym poszerzeniem pokładu przeznaczona na rynek europejski.

    Ciężarówki i Logistyka - Nooteboom, Naczepa niskopodwoziowa z hydraulicznym poszerzeniem pokładu

    Solidna konstrukcja, łatwość obsługi i proste rozwiązanie z minimalną liczbą ruchomych części to ważne cechy najnowszej naczepy semi-niskopodwoziowej OSD-73-04(S). Ta 4-osiowa naczepa jest dostępna z jednokrotnie rozciąganym pokładem ładunkowym i ma dwie osie samoskrętne. Została specjalnie opracowana do transportu maszyn o masie do 47 ton. Nawet koparki gąsienicowe o szerokości toru gąsienic do 2900 mm i długości 5000 mm mogą być nimi bezpiecznie przewożone.

     Bezstopniowa regulacja poszerzenia

     Na międzynarodowym rynku transportu ponadnormatywnego rośnie zainteresowanie hydraulicznym poszerzeniem pokładu w naczepach semi-niskopodwoziowych. W nowej OSD-73-04(S) przestrzeń ładunkową można szybko i łatwo poszerzyć z 2540 mm do 3210 mm. Oszczędza to czas i wysiłek, jest optymalnie ergonomiczne i skutkuje zwiększoną wydajnością transportową. Za naciśnięciem przycisku szerokość pokładu ładunkowego można regulować bezstopniowo, a lewą i prawą stronę można osobno dostosować do potrzeb.

    Za naciśnięciem przycisku szerokość pokładu ładunkowego można regulować bezstopniowo.

    Za naciśnięciem przycisku szerokość pokładu ładunkowego można regulować bezstopniowo.

    Dla dodatkowej przyczepności ładowanych maszyn części ślizgowe są standardowo wyposażone w gumową warstwę wierzchnią. Wzrost masy własnej naczepy niskopodwoziowej z poszerzeniem hydraulicznym pokładu jest minimalny w porównaniu z naczepą niskopodwoziową z ręcznym systemem  jego poszerzeniem.

    Wymiar prawny

     Po złożeniu poszerzenia pojazd pozostaje w legalnych wymiarach 2550 mm szerokości i może przewozić również ładunek podzielny. Dzięki całkowicie wysuwanemu systemowi poszerzeń ta sama naczepa nadaje się po chwili do transportu dużych koparek. Wymiar od 2540 mm do 3210 mm szerokości nie jest możliwy do osiągnięcia przy ręcznym poszerzeniu. W tym przypadku konfiguruje się naczepę niskopodwoziową o szerokości 2720 mm z poszerzeniem do 3240 mm. Dużą wadą jest to, że nie da się przewieźć w takiej konfiguracji podzielnego ładunku.

    Lewą i prawą stronę poszerzenia można osobno dostosować do potrzeb.

    Lewą i prawą stronę poszerzenia można osobno dostosować do potrzeb.

    Natomiast najbardziej tradycyjna naczepa semi-niskopodwoziowa o szerokości 2520 mm z ręcznym poszerzeniem nie przekracza szerokości 3020 mm. W ten sposób nowa naczepa semi-niskopodwoziowa Nooteboom OSD-73-04(S) z hydraulicznym poszerzeniem osiąga to, co najlepsze z obu „światów”.

    Bezpieczny załadunek i rozładunek

    Aby zapewnić bezpieczny i wydajny załadunek i rozładunek maszyn, nowa naczepa semi-niskopodwoziowa jest wyposażona w automatyczne, hydraulicznie składane rampy o długości czterech metrów. Są one odpowiednio wytrzymałe dla maksymalnego nacisku koła 15 ton na rampę. Przy kącie natarcia wynoszącym tylko 11 stopni, maszyny mogą bardzo łatwo wjeżdżać i zjeżdżać z naczepy. Rampy stalowe wyposażone są w wykończenie nawierzchni ze wzmocnionego drewna egzotycznego.

    Nowa naczepa semi-niskopodwoziowa jest wyposażona w automatyczne, hydraulicznie składane rampy o długości czterech metrów.

    Nowa naczepa semi-niskopodwoziowa jest wyposażona w automatyczne, hydraulicznie składane rampy o długości czterech metrów.

    Z tyłu pojazd jest standardowo wyposażony w ręcznie opuszczane nogi podporowe do dodatkowej stabilizacji poprzecznej, ale dostępne są również opcjonalnie hydrauliczne tylne nogi podporowe. Są one bezstopniowo regulowane z lewej i prawej strony i są idealne do stabilizacji pojazdu na nierównych nawierzchniach. Duża liczba tych nowych pojazdów została już zamówiona i jest już dostarczana, szczególnie do Wielkiej Brytanii.

    (s)
    Fot. Nooteboom

    Tagi : naczepy niskopodwoziowe
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecien 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone