Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » NACZEPY: Knapen Trailers odebrał nagrodę Trailer Innovation 2021  (galeria zdjęć)

    NACZEPY: Knapen Trailers odebrał nagrodę Trailer Innovation 2021  (galeria zdjęć)

    29 kwietnia, 2021
    Aktualności, Naczepy, Rynek, Wydarzenia

    We wrześniu 2020 r. Jury złożone z 15 ekspertów branżowych ukoronowało pionierski i innowacyjny projekt EXSIDE firmy Knapen Trailers nagrodą „Trailer Innovation Award 2021”. Sankcje nałożone z powodu koronawirusa sprawiły, że oficjalna ceremonia wręczenia nagród odbyła się w marcu 2021 r.

    NACZEPY: Knapen Trailers odebrał nagrodę Trailer Innovation 2021, Truckslog.pl

    Teraz, gdy pierwsze naczepy EXSIDE są już od jakiegoś czasu na drogach, pojawiają się opinie ich użytkowników i właścicieli. Co mówią użytkownicy? „EXSIDE jest praktyczny, a środkowy słupek jest łatwy do przenoszenia”; „Dzięki swojej ogromnej szerokości ładunkowej EXSIDE oferuje elastyczność, jakiej potrzebuje nowoczesna firma transportowa”; „Boczne drzwi i podnoszona górna szyna wyróżniają się łatwością obsługi”.

     
    Kilku klientów twierdzi, że zwiększyło współczynnik obciążenia, używając EXSIDE jako alternatywy dla firanki do przewozu ładunków drobnicowych o masie do 24 ton. W takim przypadku naczepę EXSIDE można załadować taką samą ilością ładunku, ale z tą zaletą, że w planowaniu można uwzględnić również ładunki masowe.
    Przewoźnicy korzystający z EXSIDE-Light wskazują, że ciężar własny pojazdu nie jest już przeszkodą w krajach, które narzucają maksymalną dopuszczalną masę całkowitą 40 ton. Ci, którzy zamówili stożkową wersję EXSIDE, wymieniają pojemność ładunkową jako bardzo atrakcyjną cechę.

    „Sprawdziła się jako doskonała alternatywa dla hydraulicznie podnoszonej ściany bocznej”. Użytkownicy, którzy wcześniej zamówili naczepy z hydraulicznie podnoszoną ścianą boczną – a teraz poznają EXSIDE – wymieniają następujące jej zalety: wyższa nośność; uproszczona konstrukcja, która może znacznie skrócić przestoje, zarówno w przypadku konserwacji, jak i napraw; niższe koszty nabycia i niższe koszty w przypadku awarii i konserwacji; EXSIDE z drzwiami po obu stronach oznacza, że można ją ładować z obu stron.

    (s)
    Fot. Knapen Trailers

    Tagi : Ciężarówki, logistyka, naczepy, nagroda
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone