Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » MERCEDES-BENZ: Unimog dostarcza mleko i obniża koszty

    MERCEDES-BENZ: Unimog dostarcza mleko i obniża koszty

    13 listopada, 2020
    Aktualności, Rynek

    Tam, gdzie kiedyś traktor odbierał mleko z gospodarstw, teraz operuje nowy Mercedes-Benz Unimog U 430. Chociaż poprzednio używany traktor rozwijał duże prędkości, to jednak Unimog jest znacznie szybszy – i bardziej ekonomiczny.

    MERCEDES-BENZ: Unimog dostarcza mleko i obniża koszty, Truckslog.pl

    – Unimog skrócił czas jazdy nawet o trzy godziny, a w niektóre dni robocze pozwala nam zaoszczędzić ponad 75 litrów paliwa – mówi Rob Huntbach z mleczarni Hayfields Dairy. – Natomiast w terenie Unimog jest równie sprawny, jak jego poprzednik.

    Hayfields Dairy pozyskuje i wykorzystuje jako surowiec wysokiej jakości mleko z wybranych brytyjskich gospodarstw w Cheshire, Shropshire i Staffordshire. Teraz zadanie to przejmuje Unimog, który w ciągu jednego dnia może pokonać nawet 250 mil. Jego układ hydrauliczny napędza pompy umieszczone na przyczepie ze zbiornikiem na mleko o pojemności 16 tysięcy litrów. Produktem końcowym są wielokrotnie nagradzane sery różnych gatunków.

    Dyrektor zarządzający mleczarni, Rob Huntbach, który jest wnukiem jej założyciela, tłumaczy: – Gdyby jedynym zadaniem był transport, jeździlibyśmy konwencjonalną ciężarówką, ale potrzebujemy pojazdu o wielu talentach, za pomocą którego można też realizować różne inne prace pojawiające się w gospodarstwie.

    Unimog z Hayfields Dairy wyposażony jest m.in. w opcjonalny system VarioPilot. Dzięki niemu kierowca może wybrać miejsce pracy po lewej lub po prawej stronie pojazdu, w ciągu niecałej minuty przenosząc kierownicę, tablicę wskaźników i pedały z jednej strony na drugą. To idealne rozwiązanie do takich czynności, jak koszenie i przycinanie krzewów, które łatwiej i bezpieczniej wykonuje się od strony pasażera. Niekiedy Unimog ciągnie też przez pola przyczepę z kiszonką. – Ze standardową ciężarówką nie wykonalibyśmy żadnej z tych prac. Unimog łączy naprawdę najlepsze zalety pojazdów z dwóch segmentów – dodaje Rob Huntbach.

    (s)
    Fot. Mercedes-Benz

    Tagi : ciężarówka, logistyka, Mercedes-Benz Trucks, Unimog
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,33
    Pb95
    7,74
    ON
    774
    LPG
    3,45
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,83
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,90
    GPB/PLN
    5,71
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone