Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » MERCEDES-BENZ TRUCKS: Udane zakończenie trasy JOURN.e

    MERCEDES-BENZ TRUCKS: Udane zakończenie trasy JOURN.e

    2 sierpnia, 2023
    Aktualności, Elektromobilność, Elektryczne ciężarówki, Samochody ciężarowe

    Elektryczne ciężarówki z trójramienną gwiazdą pokonały ponad 5000 kilometrów i powróciły do zakładu w Wörth. Trzy eActrosy zakończyły międzynarodowy przejazd marketingowy „JOURN.e” przez Niemcy, Austrię, Włochy, Holandię i Belgię. W jego trakcie odbyło się 14 imprez dla klientów firmy z udziałem łącznie ponad tysiąca gości i 1250 jazd testowych.

    MERCEDES-BENZ TRUCKS: Udane zakończenie trasy JOURN.e

    Mercedes-Benz Trucks z powodzeniem zakończył swój przejazd eActrosami po Europie. Trzy elektryczne samochody ciężarowe pokonały ponad 5000 kilometrów na drogach Niemiec, Austrii, Włoch, Holandii i Belgii, a następnie powróciły do zakładu w Wörth am Rhein.

    Dział sprzedaży Mercedes-Benz Trucks zorganizował 14 imprez dla klientów z udziałem łącznie ponad tysiąca gości i 1250 jazd testowych. Na całej trasie akumulatory eActrosów ładowano głównie z publicznych terminali ładujących.

    Trzy elektryczne samochody ciężarowe pokonały ponad 5000 kilometrów na drogach Niemiec, Austrii, Włoch, Holandii i Belgii, a następnie powróciły do zakładu w Wörth am Rhein.
    Trzy elektryczne samochody ciężarowe pokonały ponad 5000 kilometrów na drogach Niemiec, Austrii, Włoch, Holandii i Belgii, a następnie powróciły do zakładu w Wörth am Rhein.

    – eActros-Roadshow okazał się pełnym sukcesem – mówi Stina Fagerman, szefowa działu sprzedaży, marketingu i usług Mercedes-Benz Trucks. – Niezwykle cenna była dla nas możliwość bezpośredniej wymiany opinii i doświadczeń z użytkownikami naszych pojazdów. Nasi klienci na poszczególnych rynkach mogli bez problemu szeroko przetestować te elektryczne ciężarówki oraz skorzystać z kompleksowego doradztwa ekspertów w dziedzinie elektromobilności. Jednocześnie eActrosy pokonały całą trasę pewnie i swobodnie, pomimo jej trudnej topografii.

    eActros 300/400 do transportu dystrybucyjnego

    W Roadshow wzięły udział dwa eActrosy 300 (4×2) i eActros 400 (6×2). Akumulatorowo-elektryczny Mercedes-Benz eActros do ciężkiego transportu dystrybucyjnego od 2021 r. zjeżdża z linii produkcyjnej fabryki w Wörth. Akumulatory eActrosa składają się z trzech (eActros 300) lub czterech (eActros 400) pakietów akumulatorowych, każdy o zainstalowanej pojemności 112 kWh.

    Technicznym sercem tej elektrycznej ciężarówki jest jednostka napędowa – sztywna oś elektryczna z dwoma zintegrowanymi silnikami elektrycznymi.
    Technicznym sercem tej elektrycznej ciężarówki jest jednostka napędowa – sztywna oś elektryczna z dwoma zintegrowanymi silnikami elektrycznymi.

    eActros 400, wyposażony w cztery pakiety akumulatorowe, ma zasięg maksymalny 400 kilometrów. Technicznym sercem tej elektrycznej ciężarówki jest jednostka napędowa – sztywna oś elektryczna z dwoma zintegrowanymi silnikami elektrycznymi i dwustopniową skrzynią biegów. Oba chłodzone cieczą silniki generują moc ciągłą 330 kW oraz moc maksymalną 400 kW. Ponadto, stosując przewidujący styl jazdy, można odzyskiwać energię elektryczną przez rekuperację. Energia wytworzona w ten sposób podczas hamowania trafia z powrotem do akumulatorów eActrosa, a następnie może być ponownie wykorzystana do napędzania pojazdu.

    (s), fot. Daimler Truck

    ITD gotowe na wyzwania. Nowoczesne furgony i Mobilne Jednostki Diagnostyczne

    ITD gotowe na wyzwania. Nowoczesne furgony i Mobilne Jednostki Diagnostyczne

    Inspekcja Transportu Drogowego (ITD) ogłosiła zakończenie jednego z największych projektów w swojej historii. 74 nowoczesne furgony, […]

    Czytaj więcej… ITD gotowe na wyzwania. Nowoczesne furgony i Mobilne Jednostki DiagnostyczneContinue

    Apollo Tyres: EnduRace RA 2 – nowa generacja opon ciężarowych - większa wydajność i trwałość

    Apollo Tyres: EnduRace RA 2 – nowa generacja opon ciężarowych – większa wydajność i trwałość

    Apollo Tyres wprowadziło na rynek drugą generację opony ciężarowej EnduRace RA 2 do transportu regionalnego. Nowy […]

    Czytaj więcej… Apollo Tyres: EnduRace RA 2 – nowa generacja opon ciężarowych – większa wydajność i trwałośćContinue

    Logistyka: Sofidel Polska otworzył wysoce zautomatyzowany magazyn w Ciechnowie

    Logistyka: Sofidel Polska otworzył wysoce zautomatyzowany magazyn w Ciechnowie

    Sofidel, jedna z wiodących na świecie grup w przemyśle papierniczym, zajmująca się produkcją papieru higienicznego do […]

    Czytaj więcej… Logistyka: Sofidel Polska otworzył wysoce zautomatyzowany magazyn w CiechnowieContinue

    Tagi : Mercedes-Benz Trucks
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – wrzesień 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone