Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » MERCEDES-BENZ TRUCKS: Trzy nowe Actrosy 2533  odbierają odpady w Opolu

    MERCEDES-BENZ TRUCKS: Trzy nowe Actrosy 2533  odbierają odpady w Opolu

    18 października, 2023
    Aktualności, Samochody ciężarowe

    Spółka REMONDIS to największe na polskim rynku przedsiębiorstwo specjalizujące się w usługach komunalnych. Dysponuje ponad 50 zakładami i oddziałami w całym kraju. Zarówno w zakresie usług, procesów, jak i floty, firma stawia na nowoczesne, skuteczne i przyjazne środowisku rozwiązania. Od wielu lat partnerem REMONDIS w zakresie dostaw pojazdów komunalnych jest Mercedes-Benz Trucks.

    MERCEDES-BENZ TRUCKS: Trzy nowe Actrosy 2533  odbierają odpady w Opolu

    – Właściwie od kiedy REMONDIS przekroczył polsko-niemiecką granicę, śmieciarki na podwoziach Mercedesa zrobiły to razem z nami. Obecnie użytkujemy ponad 600 pojazdów tej marki. To auta kojarzone z niezawodnością i pracą w najbardziej wymagającym środowisku, a za takie na pewno możemy uznać odbiór i zagospodarowanie odpadów. To także samochody, które dają poczucie elitarności, co dobrze pozycjonuje nas na rynku i wśród klientów, bo przecież kto nie chciałby jeździć Mercedesem, gdyby miał taką możliwość – podkreśla Piotr Tokarski, rzecznik prasowy Grupy REMONDIS w Polsce.

    W tym roku do spółki w Opolu trafiły kolejne trzy, nowe pojazdy z gwiazdą, przeznaczone do odbioru odpadów, zabudowane przez firmę Terberg na podwoziu najnowszej generacji Actros 2533. Są one wyposażone w rzadziej spotykaną zabudowę do bocznego załadunku. – Nasza flota dysponuje kilkoma rodzajami pojazdów do odbioru odpadów, a pierwszy samochód z możliwością bocznego odbioru pojemników to także Mercedes-Benz, który pracuje u nas już kilka lat – mówi Piotr Góźdź, dyrektor ds. logistyki w REMONDIS Opole. – Wybór takiego rozwiązania pozwala przeprowadzać odbiór pojemników bezpieczniej i szybciej, nie wymaga bowiem udziału ładowaczy. Cały proces: podjęcie pojemnika za pomocą ramienia odbioru, wysyp i odstawienie pojemnika, obsługuje kierowca. Wymaga to jednak współpracy ze strony mieszkańców, pojemniki muszą być odpowiednio ustawione do osi drogi. Informujemy o tym stale za pośrednictwem ulotek i specjalnych naklejek.

    Możliwość bocznego odbioru pojemników pozwala przeprowadzać odbiór odpadów bezpieczniej i szybciej. Cały proces: podjęcie pojemnika za pomocą ramienia odbioru, wysyp i odstawienie pojemnika obsługuje kierowca.
    Możliwość bocznego odbioru pojemników pozwala przeprowadzać odbiór odpadów bezpieczniej i szybciej. Cały proces: podjęcie pojemnika za pomocą ramienia odbioru, wysyp i odstawienie pojemnika obsługuje kierowca.

    Spółka REMONDIS w Opolu prowadzi odbiór odpadów na terenie całego województwa, co w zależności od rejonu oznacza codzienne trasy rzędu 150-300 km. Sam dojazd do miejsca odbioru to 25-40 km, pozostałe kilometry pojazd pokonuje w trakcie zbiórki odpadów. – To oznacza, że nasze pojazdy cały czas bardzo intensywnie pracują, a każdy dzień przestoju byłby poważnym problemem, dlatego niezwykle ważna jest dla nas współpraca z serwisem – podkreśla Piotr Góźdź. – Na szczęście w przypadku Mercedesów zawsze możemy liczyć na profesjonalną i szybką reakcję autoryzowanego serwisu Grupy Wróbel w Opolu. W razie jakichkolwiek usterek mamy zapewnione indywidualne podejście. Niezwykle ważna jest też możliwość korzystania z mobilnego serwisu 24h. Nowe pojazdy mają także pakiety serwisowe.

    Praca w przedsiębiorstwie komunalnym wymaga od kierowców, którzy spędzają w kabinach tak dużo czasu, stałej uwagi, a poruszanie się po ciasnych uliczkach pojazdem o takich gabarytach stwarza ryzyko wielu zdarzeń i kolizji. Dlatego istotnym aspektem dla Grupy REMONDIS jest wyposażenie samochodów jeżdżących we flocie pod kątem bezpieczeństwa i komfortu. W przypadku nowych Actros 2533 o bezpieczną pracę dbają takie systemy jak: asystent utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy, asystent wspomagania koncentracji oraz najnowsza wersja Active Brake Assist 5.

    Wyposażenie obejmuje także kamery monitorujące całe otoczenie pojazdu. Wygodę kierowcy zapewnia natomiast zawieszona pneumatycznie oś przednia, amortyzowany fotel kierowcy i zautomatyzowana skrzynia biegów Powershift 3 z programem jazdy przystosowanym dla pojazdów komunalnych. – Pojazdy Mercedes-Benz spełniają nasze oczekiwania. Są solidne, precyzyjnie skonfigurowane podwozie umożliwia łatwą i zabudowę, rozległa sieć serwisowa zapewnia dostępność części, a komfortowe i nowoczesne rozwiązania wspierające kierowcę sprawiają, że nasi pracownicy mają ułatwione zadania – podsumowuje dyrektor ds. logistyki REMONDIS Opole.

    (s), fot. Daimler Truck

    Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!

    Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!

    Scania Polska po raz kolejny jest światowym pionierem – od nieco ponad roku wprowadza pilotażowy program […]

    Czytaj więcej… Scania: Skonfiguruj, kup, zarabiaj!Continue

    Fliegl: Lekkie do stalowych kręgów

    Fliegl: Lekkie do stalowych kręgów

    Chociaż dopuszczalna masa całkowita zestawu naczepowego w Belgii może wynosić 44.000 kilogramów, panuje tam tendencja poszukiwania […]

    Czytaj więcej… Fliegl: Lekkie do stalowych kręgówContinue

    Protest polskich przewoźników na granicy z Ukrainą trwa. Polski rząd im nie pomaga!

    Protest polskich przewoźników na granicy z Ukrainą trwa. Polski rząd im nie pomaga!

    Protest polskich przewoźników na przejściach granicznych z Ukrainą trwa od 6 listopada. To nie tylko katastrofa, […]

    Czytaj więcej… Protest polskich przewoźników na granicy z Ukrainą trwa. Polski rząd im nie pomaga!Continue

    Tagi : Arocs, Mercedes-Benz Trucks
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – listopad 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,72
    Pb95
    6,07
    ON
    6,14
    LPG
    3,03
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,44
    USD/PLN
    4,20
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,13
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone