Rozwiązania cyfrowe Schmitz Cargobull dla zwiększenia efektywności transportu
Każdy, kto próbuje podnieść poziom digitalizacji swoich procesów, zwiększy wydajność swojego biznesu transportowego, a także rentowność. […]
Elektryczne ciągniki siodłowe przeznaczone dla firmy Simon Loos należą do krótkiej serii pojazdów, trafiających do rąk pierwszych klientów tuż przed jesiennym oficjalnym rozpoczęciem produkcji seryjnej.
Od zeszłego roku Simon Loos eksploatuje już siedem podwozi ciężarowych eActros, które zaopatrują w artykuły spożywcze różnych klientów – supermarkety i zakłady gastronomiczne – na obszarze Randstadu.
Ciągnik siodłowy eActros 300, przy uwzględnieniu maksymalnej dopuszczalnej długości całkowitej zestawu, może ciągnąć wszystkie naczepy stosowane powszechnie w Europie. Ten elektryczny ciągnik siodłowy bazuje na tych samych rozwiązaniach technicznych, co eActros 300/400, produkowany seryjnie już od 2021 r.
Trzy pakiety akumulatorowe, każdy o zainstalowanej pojemności 112 kWh, umożliwiają mu zasięgi nawet do 220 km na jednym ładowaniu akumulatorów. eActrosa 300 można ładować prądem o mocy do 160 kW – po podłączeniu do zwykłego terminalu szybkiego ładowania prądem stałym o natężeniu 400 A, ładowanie jego trzech pakietów akumulatorowych z poziomu 20 do 80 procent zajmuje nieco ponad godzinę.
(s), fot. Daimler Truck
Każdy, kto próbuje podnieść poziom digitalizacji swoich procesów, zwiększy wydajność swojego biznesu transportowego, a także rentowność. […]
Choć procedura odzyskiwania zwrotu VAT lub akcyzy w transporcie drogowym jest trudnym i czasochłonnym procesem oraz […]
Naczepę z pękniętą tarczą hamulcową i ciężarówkę niedopuszczoną do ruchu wykluczyli z dalszej jazdy funkcjonariusze mazowieckiej […]