Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » MERCEDES-BENZ: Milion kilometrów na liczniku w Actrosie 1844

    MERCEDES-BENZ: Milion kilometrów na liczniku w Actrosie 1844

    17 lipca, 2020
    Aktualności, Ciekawostki, Producenci, Przewoźnicy

    Actros 1844 rocznik 2012 bezawaryjnie przejechał w firmie Agromex już ponad milion kilometrów. Nie jest to jednak zjawisko wyjątkowe we flocie tego przewoźnika, bo w jego dwóch oddziałach – polskim i angielskim – wciąż jeździ 18 z 20 zakupionych w 2012 Actrosów i wszystkie mają na licznikach około miliona kilometrów.

    MERCEDES-BENZ: Milion kilometrów na liczniku w Actrosie 1844, Truckslog.pl
    Grzegorz Zakrzewski, kierowca, który od 17 lat jeździ w Agromeksie, „milionowego” Actrosa także zna doskonale, bo jeździ nim od samego początku, od ośmiu lat.

    Agromex to międzynarodowy przewoźnik, posiadający dwa oddziały – polski i angielski. W bazie firmy w Swędzieniejewicach niedaleko Zduńskiej Woli działa też jej własny serwis, okręgowa stacja kontroli pojazdów i stacja paliwowa.

    Polakierowany na firmową czerwień Actros 1844 z 2012 roku jest jednym z 20 zakupionych wówczas przez Agromex Mercedesów. Ten akurat przekroczył niedawno milion kilometrów na liczniku, ale niebawem mogą do niego dołączyć kolejni „milionerzy”, bo w dwóch oddziałach spółki wciąż jeździ aż 18 jego rówieśników. One również nie notują poważniejszych awarii. – Mamy w naszej firmie taką politykę, że dopóki auto nie generuje dużych kosztów napraw, nie psuje się, to nie wymieniamy go na nowe – mówi Marcin Fraszka, kierownik serwisu w Agromeksie. – A Actrosy są niemal bezawaryjne, oczywiście poza wymianami eksploatacyjnymi, które są niezbędne, żeby auta były w dobrej kondycji.

    Licznik już przeskoczył przez milion kilometrów...

    Licznik już przeskoczył przez milion kilometrów…

     Agromex bardzo dba o swoje pojazdy i to się opłaca. – Starannie pilnujemy okresowych przeglądów, jakości olejów, filtrów – to wszystko musi spełniać normy Mercedesa. Jak czegoś nie wiemy – pytamy w autoryzowanym serwisie naszego dealera, firmie EWT w Strykowie. Ale nasi mechanicy już bardzo dobrze znają te auta, prowadzą je od samego początku – dodaje Marcin Fraszka. – Dzięki tej wiedzy i dokładnie prowadzonej dokumentacji w systemie unikamy awarii, które mogłyby się przydarzyć w trasie. Poza tym, tak serwisowany pojazd można korzystniej odsprzeda, bo Mercedesy trzymają wartość – klient po prostu wie, co kupuje. Kilka naszych Actrosów nadal bardzo dobrze służy innym przewoźnikom, niektóre mają już pewnie ok. 2 mln kilometrów na liczniku.

    Grzegorz Zakrzewski, kierowca, który od 17 lat jeździ w Agromeksie, „milionowego” Actrosa także zna doskonale, bo jeździ nim od samego początku, od ośmiu lat. – To naprawdę świetne auto – bardzo wygodne, a to ważne, bo w trasie spędzam zwykle około 10 dni i w tym czasie w kabinie muszę spać, jeść, odpoczywać. W Actrosie mam do tego odpowiednią przestrzeń, w porównaniu do innej marki, którą wcześniej jeździłem. Jeśli chodzi o bezawaryjność to Mercedes zdecydowanie wygrywa – mój Actros nigdy mnie nie zawiódł. Jeździ się nim rewelacyjnie, dlatego nie zamieniłbym go na nic innego – chyba że na nowszego Mercedesa!

    Actros, którym jeździ Grzegorz Zakrzewski, to model 1844 z 2012 roku z silnikiem Euro 5, automatyczną skrzynią biegów, klimatyzacją i średnią kabiną. W Polsce Agromex ma w sumie 8 takich pojazdów – w Anglii 10. Wożą głównie sprzęt AGD, papier, stal do Francji, Niemiec, krajów Beneluksu i Wielkiej Brytanii. Łącznie flota firmy z siedzibą w Swędzieniejewicach liczy ok. 110 pojazdów, z czego ok. 60 stanowią Mercedesy, najmłodsze są z 2013 roku. I z pewnością jeszcze wiele kilometrów przed nimi.

    (s)
    Fot. Mercedes-Benz

    Tagi : Mercedes-Benz Trucks, przewoźnicy
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone