Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » MAX Trailer: Nowa naczepa niskopodłogowa z osiami Pendel

    MAX Trailer: Nowa naczepa niskopodłogowa z osiami Pendel

    25 września, 2020
    Aktualności, Naczepy

    MAX Trailer nadal się rozwija. Od teraz klienci marki MAX Trailer mogą konfigurować serię niskopodwoziówek MAX510 z osiami Pendel. Sprawdzona technologia osi jest przeznaczona do użytku w trudnych warunkach drogowych i terenowych.

    MAX Trailer: nowa naczepa niskopodłogowa z osiami Pendel, truckslog.pl

     Całkowity skok 600 mm zapewnia maksymalną kompensację między poszczególnymi osiami. Ruchy wahadłowe niwelują nierówności i utrzymują pojazd w stabilnej równowadze. Podczas pokonywania zakrętów i krętych podjazdów na plac budowy, kąt skrętu wynoszący 60° zapewnia optymalną manewrowość. Kierowcy doceniają ulepszoną obsługę i łatwość obsługi. Osie Pendel zapewniają również większą ładowność dzięki nośności wynoszącej 12 ton na linię osi.

    Odłączana gęsia szyja naczepy niskopodłogowej MAX510 umożliwia płynny załadunek od przodu. Wersja z osiami Pendel stanowi kolejne uzupełnienie wszechstronnej gamy produktów MAX Trailer. Modułowa konfiguracja przekonuje użytkowników, biorąc pod uwagę, że zorientowane na nich i praktyczne rozwiązania są bardziej pożądane niż kiedykolwiek. Maksymalna jakość procesu produkcyjnego i doboru materiałów gwarantuje doskonały stosunek ceny do wydajności pojazdów MAX Trailer.

    Podczas pokonywania zakrętów i krętych podjazdów na plac budowy, kąt skrętu osi wynoszący 60° zapewnia optymalną manewrowość całego zestawu.

    Podczas pokonywania zakrętów i krętych podjazdów na plac budowy, kąt skrętu osi wynoszący 60° zapewnia optymalną manewrowość całego zestawu.

    Modułowa budowa pojazdów MAX Trailer skutkuje bardzo dużym udziałem części wspólnych. Poprawia to jakość konstrukcji i jest korzystne dla klienta przy zamawianiu wspólnych części zamiennych i zużywających się elementów eksploatacyjnych, ponieważ gwarantuje maksymalną wymienność i zmniejsza nakłady materiałowe.

    Oferta produktów MAX Trailer obejmuje teraz sześć różnych typów pojazdów:

    • MAX100: od 2 do 6-osiowych semi-niskopodwoziowych ze sterowaniem ciernym lub zwrotnym, pojazd jest również dostępny w wersji wysuwanej (pojedynczy lub podwójny wysuw).
    • MAX200: naczepa typu plateau od 3 do 4 osi, podobnie dostępna w wersji wysuwanej teleskopowo, ze sterowaniem ciernym lub zwrotnym.
    • MAX300: przyczepa z 2 lub 3 osiami centralnymi i rampami.
    • MAX410: naczepa platformowa z kierownicą przegubową z 3 do 5 osiami, specjalnie do transportu części dźwigowych i ciężarów.
    • MAX510: naczepa niskopodłogowa z 2 osiami, zdejmowaną gęsią szyją i wysuwanym łóżkiem.
    • MAX600: przyczepa obrotowa z 3 lub 4 osiami dla sektora budowlanego i robót publicznych.

    (s)
    Fot. MAX Trailer

    Tagi : Ciężarówki, naczepa niskopodłogowa
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – maj 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone