Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » MAX Trailer: 10 lat – historia sukcesu

    MAX Trailer: 10 lat – historia sukcesu

    15 czerwca, 2022
    Aktualności, Naczepy, Ponad normatyw

    Wprowadzając w 2012 roku markę MAX Trailer, Faymonville Group położyła kamień węgielny pod budowę modułowej serii pojazdów specjalnych do transportu drogowego. Koncepcja obchodzi obecnie swoje 10. urodziny i w tym okresie zasadniczo zmieniła branżę.

    Ciężarówki i Logistyka - MAX Trailer 10 lat – historia sukcesu
    Załoga zakładu MAX Trailer w zachodniopomorskim Goleniowie w czasie jubileuszu 10-lecia produkcji. 

    Ponad dekadę temu zasadę budowy modułowej otaczało wiele znaków zapytania. Ze sceptycyzmem podchodzono do wprowadzenia znormalizowanych pojazdów do transportu specjalnego i ciężkiego. Ale wizja okazała się przełomowa. MAX Trailer zdobył przyczółek, zadomowił się w kręgu producentów. – Do dziś dostarczono ponad 8000 pojazdów, w których zainstalowano łącznie około 22.500 osi i do budowy których zużyto 45.000 ton stali – mówi Mario Faymonville, który od samego początku był zaangażowany w projekt jako Product Manager.

    Zaczęło się od serii niskopodwoziowych naczep MAX100 i z biegiem czasu została ona uzupełniona o naczepy niskopodwoziowe, przyczepy ciągnione i przyczepy niskopodwoziowe. To szeroka gama, którą Mario Faymonville widzi w działaniu w całej Europie: – Nasza baza klientów rośnie i dotyczy to również naszej sieci sprzedaży. Przeważyły znormalizowane pojazdy ze zoptymalizowanym wyposażeniem najwyższej jakości. Przejęliśmy tutaj rolę pioniera – i przy tym najlepszy stosunek ceny do wydajności.

    Na oficjalnej ceremonii jubileuszowej wspominano szybki rozwój. Wystarczy spojrzeć na budynki fabryczne w Goleniowie, aby to sobie wyobrazić. Powierzchnia produkcyjna wynosi teraz 40.000 m². Procesy w budynkach są optymalnie ustrukturyzowane i zgodne z najnowszymi zasadami lean management. Dalsze inwestycje o wartości 23 milionów euro wzmocnią w najbliższej przyszłości najnowocześniejszy park maszynowy i infrastrukturę budowlaną.
    Podczas imprezy wyróżniono również wielu dystrybutorów za wysoką sprzedaż na przestrzeni 10 lat. Niemiecki partner ES-GE zajął pierwsze miejsce pod względem łącznej liczby sprzedanych pojazdów MAX Trailer, a kolejni to Berroyer z Francji i Traffco z Wielkiej Brytanii.

    Wysokie ambicje wciąż są siłą napędową MAX Trailer. Asortyment składa się obecnie z sześciu rodzin produktów i planowane są kolejne projekty. Rozwija się również sieć dealerska. Marka MAX Trailer w ciągu ostatnich 10 lat zmieniła transport i bez wątpienia wpłynie również na nadchodzącą dekadę w transporcie specjalnym.
    Asortyment produktów MAX Trailer obejmuje sześć rodzin produktów:

    • MAX100
      2- do 6-osiowa naczepa niskopodwoziowa ze sterowaniem ciernym lub zwrotnym, dostępna również w wersji wysuwanej (pojedyncze lub podwójne wysuwanie).
    • MAX200
      Naczepa z platformą od 3 do 4 osi, podobnie dostępna w wersji wysuwanej teleskopowo, ze sterowaniem ciernym lub zwrotnym.
    • MAX300
      Przyczepa holowana z 2 lub 3 osiami centralnymi i rampami.
    • MAX410
      Naczepa platformowa ze sterowaniem przegubowym z 3 do 5 osiami, przeznaczona specjalnie do transportu części dźwigów i ciężarów.
    • MAX510
      Naczepa niskopodwoziowa z 2 do 3 osiami w wersji z osią Pendel lub przegubową, zdejmowaną gęsią szyją i teleskopowo wysuwaną platformą ładunkową.
    • MAX600
      Przyczepa z obrotnicą, z 3 lub 4 osiami dla sektora budowlanego i robót publicznych.

    (s)
    Fot. MAX Trailer

    • Kilka kilometrów na konto narzeczonej skończyło się zatrzymaniem prawo jazdy
      Kilka kilometrów na konto narzeczonej skończyło się zatrzymaniem prawa jazdy
      Kierowca ciężarówki wyjął swoją kartę z tachografu, ponieważ przekroczył limit dziennego czasu pracy. Aby uniknąć kary, postanowił zalogować swoje aktywności na karcie swojej narzeczonej. W ten sposób zdołał przejechać zaledwie kilka kilometrów. Na ulicy Igołomskiej […]
    • MITSUBISHI: Koncepcyjny pickup XRT Concept
      MITSUBISHI: Koncepcyjny pickup XRT Concept
      Mitsubishi Motors Corporation (dalej Mitsubishi Motors) zaprezentuje Mitsubishi XRT Concept – koncepcyjną wersję całkowicie nowego pickupa Triton/L2001. Prezentacja odbędzie się na 44. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Bangkoku 2023, który potrwa od 21 marca do 2 […]
    • SOLARIS: Nowy Urbino 18 electric na Elekbu 2023
      SOLARIS: Nowy Urbino 18 electric na Elekbu 2023
      Podczas 14. edycji targów Elekbu Solaris prezentuje nowe rozwiązanie w swojej ofercie – przegubowy autobus bateryjny z dwiema elektrycznymi osiami napędowymi. Model Urbino 18 electric jest wystawiony na stoisku firmy nr 53. Największa w Niemczech […]
    • Volkswagen Samochody Dostawcze: Ceny nowego Volkswagena Amaroka już są!
      Volkswagen Samochody Dostawcze: Ceny nowego Volkswagena Amaroka już są!
      Marka Volkswagen Samochody Dostawcze przedstawiła ceny Nowego Amaroka, który w salonach sprzedaży pojawi się już w czerwcu. Cena wersji Style wynosi 229.000 zł netto, wersji PanAmericana 249.000 zł netto, a wersji Aventura 269.000 zł netto. […]
    Tagi : naczepa platforma, naczepy niskopodwoziowe, przyczepa holowana, przyczepa z obrotnicą
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Marzec 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone