FIRESTONE: Nowe opony regionalne do samochodów ciężarowych
Firestone ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy opon regionalnych do samochodów ciężarowych, zaprojektowanych z wykorzystaniem opracowanej […]
Ten niesamowity wynik osiągnięto dzięki zastosowaniu pierścienia bieżnika Blackline o konstrukcji zoptymalizowanej pod kątem niskich oporów toczenia na wysokiej jakości karkasie, który już w swoim pierwszym życiu charakteryzował się najlepszą klasą oporów toczenia. Bieżnikowanie odbyło się w zakładzie Marangoni w Rovereto (Włochy), gdzie znajduje się również siedziba główna grupy oraz centrum badawczo-rozwojowe.
Pierścień użyty w tym teście został wyprodukowany przez firmę Marangoni przy użyciu specjalnej mieszanki stworzonej ad hoc na tę okazję. Ten kluczowy element, w połączeniu ze specyficznymi cechami bieżnika Blackline RTL FE i cechami charakterystycznymi oferowanymi przez system RINGTREAD (przede wszystkim brak splotów i brak deformacji strukturalnych), umożliwił stworzenie opony bieżnikowanej zdolnej osiągnąć klasa oporu toczenia A zgodnie z tymi samymi normami, które są stosowane dla nowych opon.
Wynik testu przeprowadzonego przez niezależne laboratorium badawcze Prüflabor Nord spotkał się z bardzo pozytywną reakcją ekspertów branżowych, gdyż niewiele nowych opon może pochwalić się tak zadowalającym wynikiem.
Vittorio Marangoni, prezes Grupy Marangoni, powiedział: – To ważne osiągnięcie pokazuje nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które ograniczają wpływ na środowisko, nawet w fazie użytkowania, bez obniżania wydajności. Jest to kolejny dowód na to, że dzięki wdrażaniu wysokich standardów jakości, opona bieżnikowana może osiągać wyniki na poziomie najlepszych opon nowych.
Ogłoszenie zostało przekazane z wyprzedzeniem odwiedzającym targi Transport Logistic, z okazji pierwszego udziału Marangoni w czołowej europejskiej imprezie logistycznej, która odbyła się w dniach 9-12 maja w Monachium. Nowość wzbudziła duże zainteresowanie, biorąc pod uwagę coraz większą koncentrację flot na obniżaniu kosztów energii. – Będziemy nadal inwestować w badania i rozwój zaawansowanych technologii w branży bieżnikowania opon – podsumował Vittorio Marangoni. – Chcemy oferować użytkownikom końcowym produkty, które łączą wysoką wydajność z coraz mniejszym śladem środowiskowym. w naszym zaangażowaniu w promowanie przyjaznych dla środowiska, wydajnych i najnowocześniejszych rozwiązań.
(s), fot. Marangoni
Firestone ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy opon regionalnych do samochodów ciężarowych, zaprojektowanych z wykorzystaniem opracowanej […]
Niemiecka policja autostradowa poinformowała o zidentyfikowaniu kierowców, którzy uczestniczyli w tragicznym wypadku na autostradzie A2 między […]
Goldhofer i jako współwystawca Volvo Trucks przyciągnęli tłumy swoją pierwszą wspólną obecnością na targach NordBau 2023 […]