LOGISTYKA: Trans.eu zapowiada nowe produkty i wielkie plany ekspansji, także zagranicznej
Wprowadzamy zupełnie nowe rozwiązania, które na stałe zmienią globalną branżę transportową. Jesteśmy absolutnie gotowi żeby w pełni opanować rynki zagraniczne – taką deklarację złożył pracownikom Trans.eu współzałożyciel firmy, Piotr Hunker, podczas wewnętrznej konferencji Keynote 2021.

Władze firmy przedstawiły też plany rozwoju i znacznego powiększenia zespołu w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Trans.eu to polska firma działająca na rynku transportu, spedycji i logistyki (TSL). W ciągu 18 lat zdobyła pozycję krajowego lidera w branży logistyki, a konsekwentnie wprowadzane cyfrowe rozwiązania pozwoliły jej na silną ekspansję w Europie Wschodniej. Dziennie z platformy Trans.eu korzysta ponad 70 tys. osób, które realizują blisko pół miliona transakcji w skali miesiąca.
Teraz – w odpowiedzi na trudną sytuację na rynku transportowym – firma zamierza znacząco zwiększyć swoją obecność na międzynarodowych rynkach. Jej współzałożyciel i Company Leader – Piotr Hunker – osobiście przedstawił pracownikom plany ekspansji podczas Keynote 2021. To coroczne, spektakularne show, które jest dla zespołu Trans.eu okazją do dyskusji, integracji i zabawy. Tym razem wydarzenie zostało zorganizowane pod hasłem „Brave to Fly High”. – Już teraz dostarczamy przełomowe rozwiązania digital dla sektora TSL, optymalizując łańcuch dostaw i łącząc producentów, przewoźników i spedytorów. Stoimy jednak przed szansą, by stać się globalnym liderem w świecie Logistyki 4.0. Kończymy pracę nad platformą, która nie tylko pomoże obsłużyć lawinowo rosnący popyt na usługi transportowe, ale całkowicie zrewolucjonizuje tę branżę. Dziękuję Wam, bo każdy z Was jest współtwórcą tego rozwiązania – powiedział Piotr Hunker do uczestników wydarzenia.
W ostatnich miesiącach zainteresowanie usługami w sektorze TSL znacząco wzrosło. Wszystko wskazuje na to, że dobra koniunktura utrzyma się jeszcze długo, m.in. przez zbliżający się okres przedświąteczny. Trans.eu przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji nie tylko poprzez tworzenie nowatorskich produktów, ale też powiększenie załogi.
Obecnie firma prowadzi rekrutację na blisko 50 stanowisk na różnych szczeblach. Jej przedstawiciele podkreślają, że jasna strategia i transparentna komunikacja z zespołem są ich zdaniem jednym z filarów sukcesu, jaki odniósł transportowy gigant. – Zależy nam, żeby wszyscy nasi pracownicy byli zgraną drużyną i mieli poczucie, że wspólnie robimy coś wielkiego. Tylko w ten sposób będziemy mogli zrealizować tak ambitne zadania, jakie stawia przed nami współczesna logistyka. Takie coroczne, strategiczne spotkania jak nasz Keynote, są świetną okazją do dyskusji, integracji i po prostu dobrej zabawy. Pod tym względem nasza kultura organizacyjna ani trochę nie ustępuje takim gigantom branży IT, jak Microsoft czy Google – dodał Jacek Tarkowski, CSO Trans.eu.
Firma realizuje działania rynkowe w duchu misji Smart & Fair, a pracownikom oferuje szeroki pakiet świadczeń dodatkowych – m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do nauki języków obcych czy rozbudowane zaplecze sportowe.
(s)
Fot. Trans.eu