Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » LOGISTYKA: Platforma „Shippers Republic” wchodzi na polski rynek

    LOGISTYKA: Platforma „Shippers Republic” wchodzi na polski rynek

    16 sierpnia, 2020
    Aktualności, Logistyka

    Branża transportowa i logistyczna nadal oparta jest w dużej mierze na wykonywaniu połączeń telefonicznych, wysyłaniu e-maili oraz współpracy z dostawcami usług. Chcąc ulepszyć przepływ informacji między klientami a dostawcami, po sukcesach w krajach bałtyckich oraz na rynkach skandynawskich, stworzona na Łotwie internetowa platforma „Shippers Republic” wchodzi właśnie na polski rynek.

    LOGISTYKA: Platforma „Shippers Republic” wchodzi na polski rynek, Truckslog.pl

    Po zaledwie dwóch miesiącach funkcjonowania w systemie zarejestrowanych zostało już ponad 1500 pojazdów. Rośnie także liczba firm chcących współpracować bezpośrednio z przewoźnikami, bez konieczności korzystania z usług pośredników. Platforma dostarcza idealne rozwiązania dla podmiotów, które dostarczając towary do swoich klientów, dbają o szybkość działania i optymalne wykorzystanie zasobów.

    Obustronna komunikacja, która w dużej mierze polega na planowaniu, pozwoli znacząco obniżyć koszty i skrócić czas dostarczenia ładunku do punktu docelowego. Platforma była rozwijana przez 2 lata, ale z powodu sytuacji zaistniałej w krajach bałtyckich i w całej Europie, Rihards Averats, twórca i założyciel platformy „Shippers Republic”, postanowił działać szybciej niż zakładał pierwotny plan.

    Platforma została uruchomiona w krajach bałtyckich, a jej wprowadzenie na rynki innych krajów europejskich następuje wcześniej. – Nasze rozwiązanie umożliwia wykonanie wszystkich kroków niezbędnych do wysłania ładunku, a kroki te można wykonać w jednym miejscu, czyli na naszej platformie – włącznie ze znalezieniem przewoźnika i komunikację z nim – mówi Averats. – Dlaczego użytkownicy tak chętnie korzystają z naszej usługi? Ponieważ udaje nam się rozwiązywać trudności, które były bolączką branży logistycznej od bardzo dawna – takie jak opóźnienia w płatnościach, brak informacji o załadunku lub rozładunku towaru, niemożność zlokalizowania danego ładunku, nieefektywne wykorzystanie przestrzeni ładunkowej ciężarówek, wiążące się z tym straty finansowe, a także szereg innych problemów. Długofalową korzyścią płynącą ze stosowania dostarczanej przez nas usługi jest możliwość kontrolowania procesu przewozu przez zleceniodawcę oraz przewoźnika, przy jednoczesnym wyeliminowaniu pośredników. Dzięki temu przewoźnicy mogą ustalić konkurencyjną cenę za usługę. Dowodem na zapotrzebowanie branży na to co robimy jest nasz dynamiczny wzrost na rynkach w krajach bałtyckich oraz w Skandynawii. Przewidujemy, że trend ten kontynuować będziemy także w innych krajach europejskich, spośród których Polska, jako kraj tranzytowy, jest niezwykle istotna.

    Twórca „Shippers Republic” zapewnia także, że wszystkie firmy rejestrujące się na platformie są dokładnie sprawdzane, aby nie było możliwe jej wykorzystywanie przez pośredników.

    „Shippers Republic” daje także szanse małym przewoźnikom na konkurowanie z dużymi firmami. Mogą bowiem sami ustalić cenę, a zleceniodawca wybierze ofertę, która najlepiej spełni jego oczekiwania. Dodatkowo, niezbędna dokumentacja zostaje wypełniona automatycznie w oparciu o wprowadzone w procesie rejestracji dane. Istnieje także możliwość zautomatyzowania procesu wystawiania faktur i dowodów dostawy. Z powodu wyeliminowania z procesu logistycznego pośredników, usługa „Shippers Republic” pozwala także zaoszczędzić znaczne środki finansowe.

    Generalna zasada na jakiej opiera się działanie platformy jest podobna do zasad funkcjonowania aplikacji do wzywania taksówek. Na początku wysyłający ładunek (albo jego odbiorca) musi wprowadzić informacje o wysyłanych towarach i określić termin załadunku oraz dostarczenia. Następnie wszyscy zarejestrowani w systemie i operujący na danym obszarze przewoźnicy, otrzymują powiadomienie o potencjalnym nowym zleceniu. Gdy podmiot wysyłający lub odbierający ładunek potwierdzi, że wybrał określoną ofertę, automatycznie tworzona jest niezbędna dokumentacja. Lokalizacja ładunku może być następnie monitorowana w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy internetowej.

    (s)
    Fot. Shippers Republic

    Tagi : fracht
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone