Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » LOGISTYKA: Frigo Logistics podsumowuje rok działalności w zakresie transportu cysternami i planuje zakup floty

    LOGISTYKA: Frigo Logistics podsumowuje rok działalności w zakresie transportu cysternami i planuje zakup floty

    12 maja, 2023
    Aktualności, Logistyka

    Logistyka płynnych produktów spożywczych, jak m.in. soki, mleko, masło, glukoza, oleje czy wina – to obszar, które wiodący w Polsce operator logistyczny dla żywności mrożonej wprowadził do swojej oferty w ciągu ostatniego roku. Teraz, po ponad kilkuset zrealizowanych dostawach, przyszedł czas na pierwsze podsumowania.

    LOGISTYKA: Frigo Logistics podsumowuje rok działalności w zakresie transportu cysternami i planuje zakup floty

    Jak mówi Łukasz Plak – kierownik Działu Transportu Cysternami we Frigo Logistics – mimo dużej konkurencji, pracy nie brakuje, zleceń jest dużo: – Dobrze odnaleźliśmy się na rynku, mimo startu w trudnej, dynamicznie zmieniającej się sytuacji wojny. Dzięki temu, że zrealizowaliśmy postawione sobie założenia i widzimy potencjał do rozwoju, chcemy jeszcze mocniej zaznaczyć swój udział na rynku – poprzez zakup floty. Na początek, w ciągu najbliższych miesięcy, planujemy zakupić kilkanaście cystern w pełni wyposażonych, dwu- i trzykomorowych, co zapewni nam elastyczność w pracy z klientami.

    Do tej pory Dział Transportu Cysternami Frigo Logistics zrealizował blisko tysiąc transportów, a większość z nich – bo aż 9 na 10 – miało zakres międzynarodowy. Szczególnie często obsługiwanymi przez firmę rynkami są Hiszpania, Niemcy, Bułgaria, kraje Beneluksu, Włochy, a nawet Mołdawia. – Jako Polska głównie eksportujemy soki i koncentrat jabłkowy (to od lat zdecydowany nr 1 jeżeli chodzi o wolumeny). Popularny jest również eksport olejów słonecznikowego i rzepakowego. Importujemy z kolei głównie olej palmowy i produkty mleczne. Rozwój naszego biznesu w ostatnim roku wzmocniła konieczność przeniesienia transportów „na koła” – jaka nastała po zablokowaniu portów na Ukrainie. To szczególnie istotne z racji, że Ukraina jest dominującym producentem oleju słonecznikowego (ale też zbóż czy pszenicy) w Europie – dodaje Łukasz Plak.

    Codzienna praca operatora w zakresie transportu płynnych produktów spożywczych przy użyciu cystern jest obwarowana wieloma wymaganiami ze względu na różnorodność przewożonych produktów, jak i procedur mycia cysterny przed załadunkiem. Nie bez znaczenia jest również zróżnicowane wyposażenie cystern.

    Frigo Logistics to wiodący w Polsce operator logistyczny dla produktów głęboko mrożonych. Firma specjalizuje się w dystrybucji, transporcie i magazynowaniu produktów mrożonych, a także w kategorii dry, fresh i farmaceutycznej oraz płynnej dla produktów spożywczych. Firma świadczy międzynarodowe usługi frachtu morskiego, lotniczego i kolejowego. Frigo Logistics obecnie obsługuje na wyłączność siedem sieci handlowych działających na polskim rynku oraz grupę około osiemdziesięciu producentów oferujących artykuły spożywcze. Operator dostarcza produkty wymagające kontrolowanych temperatur do ponad 4500 punktów w całej Polsce.

    (s)
    Fot. Frigo Logistics

    GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów

    GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…

    W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]

    Czytaj więcej… GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…Continue

    Apollo Tyres: Pozyskają 100% naturalnego kauczuku od firm, które przestrzegają nowych wytycznych w zakresie zrównoważonego rozwoju

    Apollo Tyres: Pozyskają 100% naturalnego kauczuku od firm, które przestrzegają nowych wytycznych w zakresie zrównoważonego rozwoju

    Każda firma dostarczająca kauczuk naturalny do dwóch europejskich zakładów produkcyjnych Apollo Tyres, w Holandii i na […]

    Czytaj więcej… Apollo Tyres: Pozyskają 100% naturalnego kauczuku od firm, które przestrzegają nowych wytycznych w zakresie zrównoważonego rozwojuContinue

    CEVA Logistics: Rozwój floty pojazdów elektrycznych do 1450 w 2050 roku

    CEVA Logistics: Rozwój floty pojazdów elektrycznych do 1450 w 2050 roku

    CEVA Logistics planuje powiększenie swojej floty pojazdów elektrycznych (EV) do 1450 sztuk do końca 2025 r. […]

    Czytaj więcej… CEVA Logistics: Rozwój floty pojazdów elektrycznych do 1450 w 2050 rokuContinue

    Tagi : raport
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecien 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone