Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » LOGISTYKA: DB Schenker buduje nowoczesny terminal w południowo-wschodniej Polsce

    LOGISTYKA: DB Schenker buduje nowoczesny terminal w południowo-wschodniej Polsce

    18 listopada, 2020
    Aktualności, Logistyka

    DB Schenker inwestuje w nowoczesny terminal przeładunkowy, który powstanie na terenie Parku Naukowo-Technologicznego „Rzeszów-Dworzysko”. Nowy obiekt rozpocznie swoją działalność w I kwartale 2021 roku, przejmując operacje rzeszowskiego oddziału firmy.

    LOGISTYKA: DB Schenker buduje nowoczesny terminal w południowo-wschodniej Polsce, Truckslog.pl

    Inwestycja na rzecz klientów z Podkarpacia to blisko 6000 m² nowoczesnej powierzchni, na którą składa się przestrzeń operacyjna, pomieszczenia biurowe i socjalne. – Nasi klienci wciąż podnoszą nam poprzeczkę, a my robimy wszystko, aby być ich preferowanym dostawcą usług logistycznych – mówi Piotr Zborowski, CEO North & East Europe w DB Schenker. – W tym roku zamierzamy otworzyć nowy terminal dla klientów z Lubelszczyzny, a także ruszyliśmy z budową nowoczesnego i przyjaznego środowisku obiektu na Podkarpaciu. Łącznie w nowe terminale lądowe inwestujemy w okresie krótszym niż rok około 100 mln złotych.

    DB Schenker w całej Europie zarządza siecią 430 terminali obsługujących towary w transporcie lądowym. Nowy obiekt pod Rzeszowem jest większy od poprzedniego i dobrze skomunikowany z pobliską trasą szybkiego ruchu. Terminal przyniesie wiele innych korzyści, m.in. zwiększy efektywność działania i spełni najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa ludzi oraz ładunków.

    Inwestycja jest zgodna z podejściem DB Schenker do ochrony środowiska. Firma konsekwentnie lokuje swoje terminale z dala od osiedli mieszkaniowych, aby zmniejszyć hałas i poziom zanieczyszczenia na ulicach. Terminal na Podkarpaciu będzie także spełniać najwyższe standardy w zakresie oszczędności energii i redukcji emisji CO2 oraz efektywnej gospodarki wodnej i cieplnej. Wszystkie działania spełniają wymogi systemu ekologicznej certyfikacji BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method).

    – To już szósty terminal lądowy DB Schenker w Polsce, który zostanie poddany certyfikacji BREEAM w ramach naszej polityki środowiskowej – wyjaśnia Szymon Bielas, CFO North & East Europe w DB Schenker. – To ważne, ponieważ ekologiczne podejście do budowania i zarządzania obiektami przemysłowymi może przynieść wymierne korzyści pod względem ekonomicznym, jak i środowiskowym.

    Terminal dla rzeszowskiego oddziału DB Schenker realizowany jest przez firmę Panattoni, która współpracowała z operatorem także przy innych inwestycjach. –  Obiekt DB Schenker w Rzeszowie to kolejna inwestycja powierzona firmie Panattoni. Tak jak poprzednie, powstaje w oparciu o najwyższe standardy nowoczesnego i ekologicznego budownictwa, zgodnie z prowadzoną strategią zrównoważonego rozwoju obu firm. Dzięki naszemu doświadczeniu i zrealizowaniu ponad 2 mln m2 zgodnie ze standardami zrównoważonego i zielonego budownictwa, Panattoni ponownie mogło stać się partnerem DB Schenker, wprowadzając do przedsięwzięcia know-how i zespół doświadczonych specjalistów. Dzięki temu inwestycja przebiegnie sprawnie, w zaplanowanym terminie, w ramach ustalonego budżetu i w zgodzie z najwyższymi standardami – mówi Robert Dobrzycki, CEO Panattoni.

    (s)
    Fot. DB Schenker

    Tagi : Ciężarówki, logistyka, terminal
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone