Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » LOGISTYKA: 80-metrowe zbiorniki wjechały na statek z Włoch do Chorwacji na zestawach samojezdnych Cometto

    LOGISTYKA: 80-metrowe zbiorniki wjechały na statek z Włoch do Chorwacji na zestawach samojezdnych Cometto

    24 lipca, 2020
    Aktualności, Logistyka, Ponad normatyw, Przewoźnicy

    W firmie Fagioli zakontraktowano transport czterech zbiorników przemysłowych z Włoch do Chorwacji. Znana włoska firma przeprowadziła operację wyładunku na specjalną barkę za pomocą samojezdnych zestawów Cometto MSPE 40T.

    LOGISTYKA: 80-metrowe zbiorniki wjechały na statek z Włoch do Chorwacji na zestawach samojezdnych Cometto, Truckslog.pl
    DCIM\100MEDIA\DJI_0181.JPG

    To był imponujący moment, kiedy cztery gigantyczne zbiorniki zostały przesunięte w porcie. Każdy  miał 80 m długości, ale różną masę: dwa o masie po 350 ton załadowano na konfigurację 12 + 12 linii osi w konfiguracji obok siebie.

    Dwa pozostałe o masie 460 ton każdy zostały załadowane na 28 liniach osi w otwartej konfiguracji z podparciami, która składała się z przedniego konwoju w kombinacji 6 + 6 osi obok siebie i tylnego konwoju na 8 + 8 osi w konfiguracji side-by-side. – Samojezdne przyczepy Cometto typu MSPE działały doskonale podczas trudnego transportu wspierając zespół Fagioli do pomyślnego zakończenia projektu – powiedział Giovanni Pescatori, inżynier sprzedaży w Fagioli.

    Dzięki skrupulatnemu manewrowaniu specjaliści z Fagioli umieścili zbiorniki na barce, jednocześnie wykonując operacje balastowania. Po ustawieniu cztery elementy zostały przetransportowane drogą morską do Chorwacji.

    Fagioli wykonał operację załadunku i transportu na stromą górę z dużym nachyleniem. To zmusiło ich do zbadania najlepszej metody radzenia sobie z wąskimi zakrętami podczas podróży.

    (s)
    Fot. Faymonville

    Tagi : logistyka
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,33
    Pb95
    7,74
    ON
    774
    LPG
    3,45
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,83
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,90
    GPB/PLN
    5,71
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone