GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…
W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]
W połowie kwietnia bydgoscy inspektorzy ITD prowadzący działania kontrolne w miejscowości Trzeciewnica na drodze krajowej nr 10, wytypowali do kontroli zestaw, którym wykonywany był międzynarodowy transport drogowy rzeczy z Litwy do Polski.
Weryfikacja okazanych do kontroli dokumentów wykazała, że zarówno ciągnik siodłowy, jak i naczepa, którymi litewskie przedsiębiorstwo realizowało przewóz, od długiego czasu nie mają ważnych okresowych badań technicznych potwierdzających ich zdatność do ruchu drogowego. Badania techniczne ciągnika Mercedes-Benz były nieaktualne od 5, a naczepy od 11 miesięcy. Co ważne, tym pojazdem w czasie braku okresowych badań technicznych, litewski przewoźnik regularnie wykonywał przewozy drogowe, również przez terytorium Polski. Dotychczas jakoś się udawało.
Wykonywanie badań technicznych w wyznaczonych terminach ma na celu eliminowanie z ruchu pojazdów niesprawnych technicznie, a co za tym idzie, zwiększanie bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Dlatego teraz wobec przewoźnika oraz osoby zarządzającej transportem w przedsiębiorstwie toczą się odrębne postępowania administracyjne. Tanio raczej nie będzie…
(s), fot. Kujawsko-pomorska WITD
W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]
Każda firma dostarczająca kauczuk naturalny do dwóch europejskich zakładów produkcyjnych Apollo Tyres, w Holandii i na […]
CEVA Logistics planuje powiększenie swojej floty pojazdów elektrycznych (EV) do 1450 sztuk do końca 2025 r. […]