Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » LANGENDORF: City-Flexiliner – nowa, dwupokładowa naczepa na targach IAA

    LANGENDORF: City-Flexiliner – nowa, dwupokładowa naczepa na targach IAA

    28 września, 2022
    Aktualności, Naczepy

    Wysokie koszty paliwa, brak kierowców i wymagania dotyczące niższej emisji CO2 to tylko niektóre z problemów, z którymi boryka się obecnie branża transportowa. Konieczne jest znalezienie innowacyjnych rozwiązań dla zrównoważonego wykorzystania zasobów naturalnych. Również Langendorf wnosi swój wkład w bardziej ekologiczną przyszłość i we wrześniu na targach IAA Transportation zaprezentuje nowy City Flexliner.

    LANGENDORF City-Flexiliner - nowa, dwupokładowa naczepa na targach IAA

    Langendorf od 40 lat projektuje, produkuje i sprzedaje naczepy typu inloader. Typ Flexliner uzupełnia paletę produktów o naczepę dwupokładową, która dysponuje dwoma poziomami załadunku, jak również innowacyjnym, niezależnym zawieszeniem kół, które umożliwia wykorzystanie przestrzeni między osiami.

    Dr Klaus Strautmann, dyrektor zarządzający firmy Langendorf: - Flexliner toruje drogę do bardziej ekologicznej branży logistycznej i transportowej.
    Dr Klaus Strautmann, dyrektor zarządzający firmy Langendorf: – Flexliner toruje drogę do bardziej ekologicznej branży logistycznej i transportowej.

    W ten sposób jednym pojazdem można przewieźć do 66% więcej ładunku. Long-Range Flexliner, który Langendorf opracował przed kilkoma laty, został dzięki swoim 3 osiom doskonale zaprojektowany do logistyki typu hub-to-hub. Na targach IAA Transportation firma Langendorf zaprezentowała nową wersję naczepy dwupokładowej, która jest dostosowana do wąskich ulic i mocno uczęszczanego transportu miejskiego.

    Dzięki dwuosiowej konstrukcji i osiom kierowanym nowy City-Flexliner jest bardziej zwrotny, a dzięki specjalnemu systemowi podnoszenia nie wymaga dodatkowych ramp załadunkowych ze strony punktu dostaw. Dzięki większej powierzchni użytkowej można przewieźć więcej ładunku piętrowym inloaderem, co pozwala nie tylko zaoszczędzić na kosztach paliwa, opłatach drogowych i personelu, ale także zmniejszyć emisję CO2 o 60%.

    W ten sposób dwa Flexlinery mogą zastąpić trzy konwencjonalne naczepy i dodatkowo odciążyć zatłoczone miasta, przez zmniejszenie ruchu drogowego. Nie są wymagane żadne specjalne zezwolenia, ani dla krótkiej wersji o długości 11.000 mm, ani dla długiej wersji Flexlinera o długości całkowitej 16.500 mm.

    – Uważamy, że naszym obowiązkiem jest pomoc w kształtowaniu przyszłości, a dotyczy to takich kwestii jak wykorzystanie zasobów naturalnych i dostosowanie procesów logistycznych. Flexliner toruje drogę do bardziej ekologicznej branży logistycznej i transportowej – wyjaśnia dr Klaus Strautmann, dyrektor zarządzający firmy Langendorf.

    Dwie skrętne osie znakomicie ułatwiają poruszanie się zestawem na ciasnych ulicach miast.
    Dwie skrętne osie znakomicie ułatwiają poruszanie się zestawem na ciasnych ulicach miast. 
    Na dwóch pokładach City-Flexilinera można przewieźć do 66% więcej ładunku niż w standardowej naczepie.
    Na dwóch pokładach City-Flexilinera można przewieźć do 66% więcej ładunku niż w standardowej naczepie.

    Dzięki innowacyjnemu i wyjątkowemu City-Flexlinerowi firma Langendorf robi kolejny krok w kierunku zrównoważonej i przyjaznej dla środowiska przyszłości. W ten sposób Langendorf wnosi swój wkład w przyjazny dla życia i zoptymalizowany pod kątem ruchu drogowego krajobraz miasta.

    (s)
    Fot. Langendorf

    Tagi : inloader
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – sierpień-wrzesień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,49
    Pb95
    5,71
    ON
    5,69
    LPG
    2,79
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,26
    USD/PLN
    3,67
    CHF/PLN
    4,53
    GPB/PLN
    4,99
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.