Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » KRONE: Transport materiałów budowlanych

    KRONE: Transport materiałów budowlanych

    1 grudnia, 2022
    Aktualności, Naczepy

    Wraz z dwuosiową przyczepą „Load Carrier Building” i naczepą siodłową „Profi Liner Building” Krone oferuje koncepcje pojazdów, które są specjalnie dostosowane do wymagań branży budowlanej i można je elastycznie konfigurować.

    KRONE: Transport materiałów budowlanych
    Przyczepa Krone Load Carrier Building.

    „Load Carrier Building” to dwuosiowa przyczepa, która idealnie nadaje się do transportu szerokiej gamy materiałów budowlanych. Długość wewnętrzna może wynosić 6,5 m, 6,9 m, 7,1 m lub 7,3 m, w zależności od wymagań. Zarówno kłonice Kinnegrip, jak i boczne i tylne ściany można łatwo złożyć i zdjąć, aby umożliwić całkowicie swobodny boczny załadunek.

    Solidne wykonanie, stabilny osprzęt i liczne komponenty wysokiej jakości zapewniają minimalne koszty cyklu życia. W najnowszej generacji pojazdy te mają jeszcze większą stabilność skrętną przy niższej masie własnej.

    Wszystkie szczegóły wyposażenia są łatwe w obsłudze, dzięki czemu kierowca zawsze może bezpiecznie i w sposób oszczędzający czas załadować i rozładować przyczepę Load Carrier. Solidne burty o wysokości 1000 mm są standardowo wyposażone w drążki, które sięgają aż do bloków zawiasów. Zapewnia to dodatkową stabilność i bezpieczeństwo. Z przodu po prawej i z tyłu po lewej stronie ściany boczne są wyposażone w dwa zagłębione, składane stopnie, co zapewnia bezpieczny dostęp do przestrzeni ładunkowej.

    Zabezpieczenie przed kolizją wózka widłowego zintegrowane z ramą zewnętrzną zapobiega uszkodzeniu złożonej burty podczas załadunku i rozładunku. Obsługa burt o wysokości 1000 mm jest ułatwiona dzięki dostępnemu opcjonalnie wspomaganiu podnoszenia burt przy pomocy sprężyn gazowych. W celu uzyskania optymalnej szerokości załadunku z tyłu lub z boku kłonice narożne można zamontować z tyłu poprzecznie do kierunku jazdy (standard) lub alternatywnie z boku wzdłużnie do kierunku jazdy. Opcjonalnie dostępnych jest sześć zestawów kieszeni na kłonice, które są zagłębione w ramie zewnętrznej oraz w środkowej szynie mocującej Multi Rail.

    Dostępna jest też przegroda ładowni o wysokości 1200 mm lub 1600 mm. Łańcuchy napinające są dostępne jako wyposażenie dodatkowe, aby zapobiec wyrwaniu się nadwozia podczas przenoszenia ciężkich ładunków.

    Aby uzyskać dużo dodatkowej przestrzeni magazynowej, przyczepę Load Carrier można wyposażyć w skrzynie na palety w różnych rozmiarach, z których wszystkie spełniają kryteria ochrony przed uderzeniem bocznym. Dostępne są skrzynka narzędziowa (50 kg, prawa lub lewa), skrzynia ładunkowa o szerokości 1 m (70 kg); otwierany z obu stron schowek o pełnej szerokości (ok. 2400 mm x 674 mm x 350 mm), odpowiedni do długich materiałów, takich jak kłonice) oraz skrzyniopaleta na 24 palety. Dostępny jest też opcjonalny schowek na tylnej ścianie do ochrony krawędzi, który można zamontować na różnych wysokościach.

    Naczepa Krone Profi Liner Building.
    Naczepa Krone Profi Liner Building.

    Budowlany Profi Liner

    Naczepa platforma Profi Liner firmy Krone jest przemyślana w najdrobniejszych szczegółach i wyposażona w szczególnie wysokiej jakości standardowe komponenty. Spawana rama, katodowe malowanie zanurzeniowe i wielokrotnie nagradzana rama zewnętrzna Krone Multi Lock zapewniają wysoką stabilność, optymalną ochronę  i wysoką wartość odsprzedaży w drugim życiu naczepy.

    Specjalnie dla branży budowlanej „Profi Liner Building” jest dostępny jako otwarta skrzynia z burtami o wysokości 550 mm i 750 mm. W zależności od potrzeb przegroda ma wysokość 1200 mm, 1600 mm lub 2000 mm. Cztery burty są dostarczane w połączeniu ze składanymi kłonicami. Zintegrowana ochrona przed kolizją zapobiega uszkodzeniom burt podczas załadunku i rozładunku z boku.

    Dziesięć par kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej i dziesięć par w środku daje dodatkowe możliwości zabezpieczenia długiego ładunku. Aby móc budować tymczasowe ścianki końcowe w dalszej części pojazdu, Krone oferuje również opcję zwiększenia pierwszych dwóch rzędów kieszeni słupków w obszarze szyi z trzech do pięciu. Zapewnia to optymalny rozkład obciążenia.

    Jeśli potrzeba jeszcze więcej kieszeni na kłonice, można zamówić kasety na kłonice. Dziesięć rzędów kaset na kłonice ustawionych pod kątem prostym do kierunku jazdy, ze zintegrowanymi mocowaniami pasów napinających, zapewnia optymalne zabezpieczenie każdego ładunku. A jeśli kieszenie na kłonice nie są potrzebne, Krone oferuje zaślepki kieszeni dla uzyskania równej powierzchni ładunkowej.

    (s)
    Fot. Krone

    • Białoruski kierowca oszukiwał na dwie karty
      Białoruski kierowca oszukiwał na dwie karty
      Podczas kontroli drogowej, kierowca z Białorusi pokazał inspektorom ITD dwie ważne własne karty tachografów. Został ukarany mandatem i musiał oddać jedną z kart. Inspektorzy z włocławskiego oddziału kujawsko-pomorskiej ITD zatrzymali, na autostradzie A1, do kontroli […]
    • FORD: Explorer na sygnale – powołanie norweskiego lekarza
      FORD: Explorer na sygnale – powołanie norweskiego lekarza
      W przypadku służb ratownictwa medycznego jak najszybsze dotarcie do potrzebujących ma ogromne znaczenie. Dlatego największym wyzwaniem jest zapewnienie pomocy medycznej w trudno dostępnych, odległych zakątkach świata. Erik Emberland Andersen jest ratownikiem medycznym, pracującym dla szpitala […]
    • Truckers Life: Bez toalet, bez prysznica, bez szacunku dla kierowców...
      Truckers Life: Bez toalet, bez prysznica, bez szacunku dla kierowców…
      Złe warunki pracy w miejscach załadunku i rozładunku to problem, który kierowcy zawodowi podnoszą od wielu lat. Niestety, problem wciąż jest nierozwiązany. Fundacja Truckers Life opracowała pierwszy Raport nt. warunków sanitarnych i parkingowych w bazach […]
    • „Szeryf” w Skodzie doprowadził do kolizji z ciężarówką
      „Szeryf” w Skodzie doprowadził do kolizji z ciężarówką
      43-letni kierowca Skody, wyprzedził ciągnik siodłowy z naczepą i zjechał na jej pas, powodując gwałtowne hamowanie i kolizję. W wyniku tego incydentu stracił on prawo jazdy, a jego sprawa zostanie rozpatrzona przez sąd w Grójcu. […]
    Tagi : Krone, naczepa platforma, przyczepa dwuosiowa
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone