Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » KRONE: Simon Richenhagen mianowany szefem marketingu grupy pojazdów użytkowych

    KRONE: Simon Richenhagen mianowany szefem marketingu grupy pojazdów użytkowych

    25 sierpnia, 2021
    Aktualności, Kadry, Naczepy

    Simon Richenhagen (31 l.) został mianowany szefem marketingu Grupy pojazdów użytkowych Krone od 1 sierpnia 2021 r.

    Simon Richenhagen, nowy szef marketingu Grupy pojazdów użytkowych Krone, Ciężarówki i Logistyka
    Simon Richenhagen, nowy szef marketingu Grupy pojazdów użytkowych Krone

    Richenhagen, który od 2016 r. pracuje w dziale marketingu w Krone, ostatnio jako Brand Manager, skoncentrował się przede wszystkim na rozwoju koncepcji marketingu cyfrowego i na pozycjonowaniu marki Krone. – W ostatnich latach Simon Richenhagen dalej rozwijał markę Krone i zapewniał jej silną pozycję, szczególnie w środowisku cyfrowym. Dlatego cieszymy się, że wraz z dynamicznym zespołem będzie on teraz w sposób zrównoważony i kreatywny napędzać dalszą internacjonalizację i cyfryzację marki Krone – mówi dr Frank Albers, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu.
    Simon Richenhagen nie może się doczekać nowego wyzwania: – Naszym celem jest uczynienie naszego marketingu jeszcze bardziej cyfrowym w przyszłości. Naszym celem jest tworzenie marketingu zorientowanego na klienta, który oferuje naszym obecnym i potencjalnym klientom wartość dodaną w każdej interakcji z Krone. W ten sposób musimy opanować równowagę między automatyzacją procesów marketingowych, a naszą fizyczną bliskością z klientami.

    Simon Richenhagen jest żonaty i ma syna.

    (s)
    Fot. Krone

    Tagi : Krone
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone