KRONE: Simon Richenhagen mianowany szefem marketingu grupy pojazdów użytkowych
Simon Richenhagen (31 l.) został mianowany szefem marketingu Grupy pojazdów użytkowych Krone od 1 sierpnia 2021 r.

Richenhagen, który od 2016 r. pracuje w dziale marketingu w Krone, ostatnio jako Brand Manager, skoncentrował się przede wszystkim na rozwoju koncepcji marketingu cyfrowego i na pozycjonowaniu marki Krone. – W ostatnich latach Simon Richenhagen dalej rozwijał markę Krone i zapewniał jej silną pozycję, szczególnie w środowisku cyfrowym. Dlatego cieszymy się, że wraz z dynamicznym zespołem będzie on teraz w sposób zrównoważony i kreatywny napędzać dalszą internacjonalizację i cyfryzację marki Krone – mówi dr Frank Albers, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu.
Simon Richenhagen nie może się doczekać nowego wyzwania: – Naszym celem jest uczynienie naszego marketingu jeszcze bardziej cyfrowym w przyszłości. Naszym celem jest tworzenie marketingu zorientowanego na klienta, który oferuje naszym obecnym i potencjalnym klientom wartość dodaną w każdej interakcji z Krone. W ten sposób musimy opanować równowagę między automatyzacją procesów marketingowych, a naszą fizyczną bliskością z klientami.
Simon Richenhagen jest żonaty i ma syna.
(s)
Fot. Krone