Nowy Mercedes Actros L będzie w sprzedaży od grudnia! Zużywa 3% mniej paliwa!
Nowy Mercedes Actros L z kabiną Pro Cabin znaną już z elektrycznego eActros 600 trafi do […]
Dzięki spawanemu podwoziu i zastosowaniu wysokiej jakości, wstępnie ocynkowanych komponentów, a także powłoki proszkowej KTL z własnego centrum obróbki powierzchni KRONE, Profi Liner gwarantuje wyjątkową trwałość i jakość.
Naczepa Profi Liner piątej generacji może się pochwalić dopuszczalną masą całkowitą 39 ton przy stosunkowo niskiej masie własnej wynoszącej około 6 ton. Opcjonalnie można doposażyć konstrukcję ramy w dwanaście wzmocnień poprzecznych zwiększając wytrzymałość wodoodpornej podłogi o grubości 30 mm o jedną tonę, dzięki czemu może ona wytrzymać obciążenie do 8000 kg nacisku osi wózka widłowego.
Dach przesuwny KRONE oferuje dodatkową możliwość załadunkową dzięki zintegrowaniu w plandece diagonalnych linek wzmacniających. Oznacza to, że nadwozie bez trudu przechodzi wszystkie standardowe testy zabezpieczenia ładunku. Płynna obsługa przesuwnych kłonic bocznych jest znacznie ułatwiona dzięki pojedynczej dźwigni, co skraca czas załadunku i rozładunku.
Firma KRONE jest również przygotowana do rozwiązywania problemów związanych z bezpieczeństwem, takich jak kradzieże. KRONE oferuje na przykład plandekę typu „Safe Curtain” do wszystkich naczep kurtynowych. Ta innowacyjna metoda integruje w pionowych kieszeniach plandek bocznych wysokowytrzymałe taśmy wykonane ze stali nierdzewnej. Gwarantuje to nie tylko stabilne zabezpieczenie równo rozmieszczonego ładunku, ale także spełnia wszelkie wymogi norm zabezpieczania ładunku, tzw. Code XL.
Dzięki tej technologii konwencjonalne deski boczne można zastąpić belkami blokującymi. Znacznie ułatwia to zadanie kierowcy, ponieważ odpada potrzeba mozolnej i uciążliwej obsługi drewnianych lub aluminiowych desek. Ponadto taśmy ze stali sprężynowej zapobiegają umyślnemu przecięciu plandeki w poziomie.
Dzięki innowacyjnej wersji Profi Liner typu Huckepack możliwy jest również bezproblemowy załadunek kolejowy. Dźwig może bezpiecznie uchwycić i załadować naczepę dzięki specjalnie wzmocnionym krawędziom. Podwójna plandeka chroni dodatkowo przed uszkodzeniami. Podczas procesu załadunku miechy zawieszenia oddzielają się od belki, dzięki czemu nie są rozsuwane. Aby zapobiec uszkodzeniom, stabilne płozy chronią zderzak podczas osadzania. W zależności od wagonu, osłony boczne można również składać.
Wzmocnione podwozie, podwójna plandeka z certyfikatem ILU Code i kompatybilne z wymaganiami transportu kolejowego pasy napinające, które mogą sprostać wyzwaniom związanym z dużymi prędkościami kolejowymi, zapewniają płynną pracę w transporcie kombinowanym. – Biorąc pod uwagę duże zagęszczenie ruchu, zatory i opóźnienia w dostawach, promuje to efektywniejszą pracę kierowców i zmniejsza zatory na drogach – wyjaśnia Simon Richenhagen, szef marketingu w Krone Trailer.
Profi Liner TIR został specjalnie zoptymalizowany do międzynarodowego transportu drogowego towarów w Europie, aby spełnić wymagania stawiane przewoźnikom podróżującym po państwach Unii Europejskiej i poza nią. Linka celna okala całe nadwozie przechodząc przez klamry napinające plandekę, dźwignie naciągu plandeki zarówno z przodu, jak i z tyłu i jest zabezpieczona za pomocą klapy, aby skutecznie zapobiegać nieautoryzowanemu otwarciu przestrzeni ładunkowej. Oczywiście Profi Liner TIR z dodatkowym wyposażeniem typu Huckepack nadaje się również do transportu kombinowanego.
Profi Liner stanowi podstawę wszystkich modeli naczep transportowych KRONE, w tym Mega Liner, Coil Liner, Paper Liner i wielu innych wyspecjalizowanych wariantów. Innowacyjna technologia i wszechstronność sprawiają, że jest to niezbędna inwestycja dla wielu branż. Dzięki Profi Liner firma KRONE wyznacza nowe standardy w logistyce, podnosząc elastyczność, niezawodność i wydajność na nowy poziom, torując drogę do pomyślnej przyszłości w branży transportowej.
(R), fot. Krone
Nowy Mercedes Actros L z kabiną Pro Cabin znaną już z elektrycznego eActros 600 trafi do […]
Porównując pierwsze półrocze 2024 roku z pierwszym półroczem roku ubiegłego, odnotowano kilkunastoprocentowy wzrost wolumenów we wszystkich […]
Goodyear wprowadza na rynek nowe opony ciężarowe klasy premium Goodyear EQMAX i EQMAX ULTRA. Zaprojektowano je […]