Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » KRONE: Nowy Swap Liner do dwóch nadwozi wymiennych 7,45 m

    KRONE: Nowy Swap Liner do dwóch nadwozi wymiennych 7,45 m

    9 grudnia, 2020
    Aktualności, Naczepy, Rynek

    Jak w prosty sposób można przewieźć dwie wymienne zabudowy o długości 7,45 m za pomocą długiej ciężarówki typu 1 (przedłużona naczepa)? Krone pokazuje nowe podwozie Swap Liner.

    KRONE: Nowy Swap Liner do dwóch nadwozi wymiennych 7,45 m, Truckslog.pl
    Krone Swap Liner

    Po zwiększeniu maksymalnej dopuszczalnej długości całkowitej dla tego zestawu z 17,80 m do 17,88 m zgodnie z ze zmienionym w zeszłym roku w Niemczech prawem o ruchu drogowym, firma Krone opracowała nowy Swap Liner – specjalnie dla zadania transportowego 2 x 7,45 WB. W porównaniu z zestawem przegubowym ta kombinacja pozwala zaoszczędzić około 1,5 litra paliwa na 100 km.

    Podwozie z opatentowaną, hybrydową szyjką ramy i 85 mm wysokości szyjki pozwala również na zastosowanie niedrogich i trwałych opon w rozmiarze 315/80 R 22,5 na osi napędowej, a jednocześnie zapewnia maksymalną wysokość całkowita 4000 mm, przy nadwoziach wymiennych o wysokości 2750 mm.

    Podczas załadunku hybrydowa szyjka ramy przejmuje funkcję prowadzącą dla nadwozi wymiennych. Specjalne prowadnice z tyłu pojazdu zapewniają precyzyjne podnoszenie i ustawianie pojemników. Zastosowanie zderzaka zawiasowego umożliwia precyzyjne przenoszenie platformy, gdy przednia wymienna zabudowa jest umieszczona równo z tyłem rampy.

    Innowacyjny program stabilności przy dużych prędkościach, który rozszerza wirtualny rozstaw osi, a tym samym zapewnia lepsze właściwości jezdne, jest praktyczny i przyjazny dla kierowcy. Ponadto dodatkowy system znacznie ułatwia połączenie dwóch wymiennych nadwozi: gdy pojazd jest na biegu wstecznym, miechy na pierwszej osi są odpowietrzane, a druga oś jest podnoszona, dzięki czemu naczepa odchyla się znacznie mniej z tyłu. Na życzenie dostępna jest również kamera cofania. Swap Liner jest również przekonujący pod względem bezpieczeństwa, ponieważ ma boczne oznaczenia, które migają w tym samym czasie. Nowy Swap Liner jest również dostępny jako wariant dwuosiowy; ten typ jest zawsze wyposażony w oś samosterującą.

    Dzięki naczepie Swap Liner dla dwóch wymiennych nadwozi i dopuszczalnej masie całkowitej 40 t, Krone oferuje inteligentną alternatywę dla zestawów przegubowych, a nowy pojazd zwiększa zakres zastosowań w transporcie kombinowanym.

    (s)
    Fot. Krone

    Tagi : Ciężarówki, Krone, logistyka, naczepy, podwozie Swap Liner
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – maj 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone