FIRESTONE: Nowe opony regionalne do samochodów ciężarowych
Firestone ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy opon regionalnych do samochodów ciężarowych, zaprojektowanych z wykorzystaniem opracowanej […]
Temat zrównoważonego rozwoju jest obecnie przedmiotem zainteresowania wielu branż, szczególnie w sektorze transportu i logistyki. Produkcja pojazdów użytkowych stoi przed rosnącą presją znalezienia skutecznych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań. Na tegorocznych targach branży pojazdów użytkowych NUFAM w Karlsruhe (odbędą się od 21 do 24 września), oczekuje się pomysłów, cennej wymiany i dyskusji zorientowanych na cel na temat zrównoważonych rozwiązań.
Cyfryzacja i automatyzacja stały się kluczowymi strategiami w nowoczesnym przemyśle pojazdów użytkowych, pozwalającymi na zwiększenie wydajności i redukcję kosztów. Krone ma wyraźną pozycję w tym obszarze i stale inwestuje w badania i rozwój w celu opracowania innowacyjnych rozwiązań.
Jedną z najbardziej uderzających innowacji Krone jest naczepa eTrailer, która została opracowana wspólnie z Trailer Dynamics w ramach kompleksowej strategii zrównoważonego rozwoju i elektryfikacji. Ten zelektryfikowany pojazd pomaga znacznie zmniejszyć emisję CO2 pojazdów przegubowych, odciążając ciągnik siodłowy. – Nasze przesłanie jest jasne: elektryfikacja i zrównoważony rozwój to nie tylko modne hasła, ale centralne elementy naszej strategii zrównoważonego rozwoju – mówi Simon Richenhagen, menedżer ds. marketingu Grupy pojazdów użytkowych Krone.
W ostatnich miesiącach eTrailer mógł już zademonstrować swoje osiągi na wielu torach wyścigowych. Szczególnie imponujące były i są występy eTrailera w serii wyścigów Truck Grand Prix we współpracy z Europejskim Stowarzyszeniem Wyścigów Samochodów Ciężarowych (ETRA). eTrailer kilkakrotnie startował w Biegu Rekordowym i już na pierwszych okrążeniach w Misano, Poznaniu i na torze Nürburgring udowodnił nie tylko związane z nim emocje i radość z jazdy, ale też wymierne efekty ekonomiczne i ekologiczne wynikające z zastosowania elektrycznej osi.
Poprzednie tory wyścigowe zapewniały idealne warunki do przetestowania zarówno osiągów eTrailera, jak i jego systemów bezpieczeństwa. Różnorodne warunki drogowe i pokonywania zakrętów oraz zmienne warunki pogodowe udowodniły, że naczepa jest w stanie sprostać stawianym wymaganiom.
(s), fot. Krone
Firestone ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy opon regionalnych do samochodów ciężarowych, zaprojektowanych z wykorzystaniem opracowanej […]
Niemiecka policja autostradowa poinformowała o zidentyfikowaniu kierowców, którzy uczestniczyli w tragicznym wypadku na autostradzie A2 między […]
Goldhofer i jako współwystawca Volvo Trucks przyciągnęli tłumy swoją pierwszą wspólną obecnością na targach NordBau 2023 […]