Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » KRONE: Dry Liner STG – wszechstronna naczepa do transportu towarów suchych

    KRONE: Dry Liner STG – wszechstronna naczepa do transportu towarów suchych

    9 listopada, 2022
    Aktualności, Naczepy

    Z szerokiego programu, który Krone zaprezentował na targach IAA Transportation, Dry Liner STG ze wszystkimi dostępnymi opcjami bezpieczeństwa również cieszył się dużym zainteresowaniem. Pojazd, który jest również przystosowany do pracy w zestawie długiego samochodu ciężarowego (typ 3), wyposażony jest w amortyzowany pneumatycznie zespół osi z osią samosterującą, co umożliwia bezpieczne i zwinne manewrowanie nawet w ciasnych miejscach.

    KRONE Dry Liner STG - wszechstronna naczepa do transportu towarów suchych
    Krone Dry Liner STG o długości 15 m.

    Pracę kierowcy ułatwia kamera cofania. Aby zwiększyć również bezpieczeństwo bierne, Krone Dry Liner STG pokazany w Hanowerze był wyposażony w boczne światła obrysowe LED, które przejmują również funkcję migania kierunkowskazów. Inną funkcją bezpieczeństwa jest system monitorowania ciśnienia w oponach Krone Smart (TPMS), który określa ciśnienie i temperaturę opon i przesyła je do jednostki telematycznej Krone Smart Collect, dzięki czemu dane mogą być wizualizowane w kabinie ciężarówki i w systemie Krone Telematics Portal.

    Dopasowana do rygorów codziennego transportu naczepa Krone Dry Liner oferuje wiele praktycznych detali. Świadczy o tym m.in. podwozie oparte na uniwersalnym systemie modułowym i konstrukcja zbudowana jako zoptymalizowany zespół spawany z solidnym połączeniem grodziowym. Tylne światła są zamontowane na ukośnie wzmocnionym tylnym pasie, przystosowanym do współpracy z rampą  Wewnątrz korpus chroniony jest boczną, dwuścienną osłoną o grubości ok. 6 cm. Zabezpieczenie przed uderzeniem wózka widłowego ma wysokość 360 mm. Ponadto ściany boczne z pełnopowierzchniowym systemem dziurek od klucza oraz pierścienie mocujące w szynie bocznej zapewniają infrastrukturę do ciągłego zabezpieczania ładunku.

    Zróżnicowana codzienna rutyna transportowa wymaga wszechstronnego talentu, takiego jak Dry Liner. Niezależnie od tego, czy chodzi o transport tekstyliów, cennej elektroniki, farb, paczek czy mebli – Krone spełnia wszystkie te bardzo różne wymagania i produkuje modułowe naczepy do przewozu ładunków suchych w czterech podstawowych modelach z różnymi typami ścian bocznych:

    • solidna i jednocześnie elastyczna stalowa nadwozie o gładkich ścianach (STG) z pochylonymi ścianami bocznymi, które dzięki licznym możliwościom zabezpieczenia ładunku jest poszukiwane zwłaszcza w przemyśle tekstylnym i transporcie drobnicowym. 50 procent zbudowanych jednostek jest wyposażonych w nadwozie piętrowe. Do transportu mebli i przeprowadzek wózek STG jest wyposażony w drewniane panele i wpuszczane szyny mocujące, a także gładką podłogę ułatwiającą przesuwanie towarów;
    • nadwozie boczne ze sklejki (STP), które może być również wyposażone w podwójny pokład i szyny mocujące;
    • do zastosowań szczególnie wrażliwych na wagę dostępna jest lekka ścianka boczna z tworzywa sztucznego STK;
    • a dla towarów wrażliwych na temperaturę, takich jak lakiery i farby, predestynowany jest Dry Liner SDK LI z lekką izolacją.

    Dry Liner STG jest dostępny w różnych długościach pojazdów. Oprócz standardowej długości 13,6 m dostępna jest również długa wersja ciężarówki typu 1 o długości 15 m. Ponadto dostępna jest wersja 11-metrowa dla logistyki miejskiej, która może być wyposażona w kierowanie wymuszone. Dla wszystkich typów dostępna jest również wersja mega. Ponadto dostępne są pakiety sprzętu TIR, promowe i kolejowe.

    Dzięki zakładowi, który został zmodernizowany w 2020 roku za 11,3 miliona euro, obecna generacja Krone Dry Liners jest produkowana w największym i najnowocześniejszym w Europie zakładzie produkcyjnym naczep do przewozu ładunków suchych.

    (s)
    Fot. Krone

    Tagi : Krone
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – czerwiec 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone