Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » KRONE: Cyfryzacja w centrum uwagi

    KRONE: Cyfryzacja w centrum uwagi

    17 listopada, 2022
    Aktualności, Naczepy

    Usługi Krone 360° Trailer Service są coraz bardziej kształtowane przez cyfryzację. W internecie lub dzięki aplikacjom na telefonie można już nie tylko znaleźć warsztat, który szybko i fachowo wykona potrzebną naprawę lub obsługę naczepy, ale także wyszukać i kupić odpowiednie części zamienne.

    KRONE, Cyfryzacja w centrum uwagi
    • Serwis części zamiennych Krone
    • Międzynarodowy zasięg Krone
    • Całodobowa sieć warsztatów

    Ralf Faust, dyrektor zarządzający serwisem w Krone Commercial Vehicle Group, wyjaśnia strategię: – W całym Krone 360° Trailer Service koncentrujemy się na cyfryzacji i nawiązywaniu kontaktów z naszymi klientami, nie tylko w tym roku, ale także w nadchodzących latach. Każdego dnia staramy się otwierać nowe, lepsze opcje dla naszych klientów, rozszerzać usługę i oferować jak najwięcej tematów, danych i produktów dostępnych w formie cyfrowej, a także udostępniać produkty do zamówień cyfrowych.

    Kluczowym elementem usługi Krone 360° Trailer Service jest nowa strategia cyfrowa „Krone Intelligent Transport Solutions” lub KITS. Obejmują one zarządzanie danymi, produkty telematyczne i coraz bardziej zdigitalizowane komponenty usług. Usługa Krone 360° Trailer Service rozpoczyna się natychmiast po dostarczeniu pojazdu, z wyposażeniem telematycznym lub bez. Dane pojazdu są następnie dostępne cyfrowo w portalu serwisowym „My Krone”, gdzie również przechowywane są ważne dane dotyczące dostawy i przetwarzania w celu zmniejszenia nakładu pracy.

    Serwis części zamiennych Krone

    Serwis części zamiennych Krone charakteryzuje się również cyfryzacją i telematyką. Typowym przykładem jest śledzenie części zamiennej w drodze do klienta – to nowa funkcja w Krone. W „Krone Spare Parts Onlineshop” można zamówić około 70.000 części. W przypadku wszystkich dostępnych pozycji w sklepie internetowym wyświetlane są grafiki, aby można je było jak najłatwiej i niezawodnie zidentyfikować. Zdjęcia lub rendery są teraz dostępne dla wielu tysięcy części zamiennych.

    Kolejnym uproszczonym aspektem jest to, że klienci mogą przesyłać swoje pojazdy do obszaru „My Krone”, aby składanie zamówień było jeszcze łatwiejsze. Wystarczy kliknąć żądany pojazd i wybrać odpowiednie części zamienne – popularną usługę, która w obecnym stanie wyprzedza konkurencję w branży naczep. Dlatego prawie 70 proc. zamówień realizowanych jest obecnie za pośrednictwem sklepu internetowego. Jednak jeśli chodzi o części wymagające wyjaśnienia, takie jak części elektryczne lub o pytania techniczne, eksperci Krone są nadal dostępni przez telefon lub e-mail.

    Części zamienne można również zamówić w sklepie Krone Spare Parts Shop bez numeru identyfikacyjnego pojazdu. Najlepszym sposobem na to jest podanie numeru przedmiotu, opisu przedmiotu lub wybranie zdjęcia. Po wybraniu elementu można również sprawdzić, czy jest to naprawdę właściwa część. Funkcję „Sprawdź użycie w pojeździe” można aktywować za pomocą numeru identyfikacyjnego pojazdu.

    Międzynarodowy zasięg Krone

    Potencjał i strategiczna orientacja działalności firmy Krone w zakresie części zamiennych są obecnie znacznie rozszerzane na arenie międzynarodowej. O sprzedaż części zamiennych dbają spółki zależne i partnerskie, które zostały założone we wszystkich krajach Europy i poza nią. Wraz z nową marką „Krone Trusted”, która została wprowadzona na początku 2021 r., producent oferuje również niedrogie części zużywające się jako wysokiej jakości alternatywy dla oryginału, które umożliwiają obniżenie kosztów nawet o 50 procent. Te części zamienne można również zamówić cyfrowo w sklepie. W związku z bardzo pozytywnym odbiorem, Krone będzie dalej rozwijało tę markę w przyszłości.

    Całodobowa sieć warsztatów

    Dobrze rozwinięta sieć partnerów serwisowych Krone ułatwia kierowcom szybkie i łatwe znalezienie odpowiedniego warsztatu w dowolnym momencie. Tylko dzięki współpracy z Alltrucks Truck & Trailer Service, ponad 700 partnerów serwisowych w 14 krajach europejskich jest dostępnych, aby zapewnić kompleksową i niezależną od marki obsługę samochodów ciężarowych i naczep. Aby rozszerzyć pakiety usług w obszarze zarządzania flotą, Krone i dostawca usług ECR Solutions oferują również dostawcom usług logistycznych i spedytorom dostosowane do indywidualnych potrzeb kompletne rozwiązania do zarządzania flotami naczep w ramach strategicznego partnerstwa.

    W ten sposób system zamówień Krone oferuje możliwość cyfrowej obsługi reklamacji, nie tylko w przypadku reklamacji gwarancyjnej: Klient po prostu loguje się do portalu i, jeśli to możliwe, wysyła ją wraz z odpowiednimi zdjęciami. System składania jest połączony cyfrowo ze sklepem internetowym Krone Spare Parts, dzięki czemu potrzebne części zamienne można nabyć bezpośrednio. Potrzebne części są przechowywane w sklepie za pośrednictwem listy obserwacyjnej i można je łatwo zamówić, przenosząc je do koszyka. Ta usługa jest również dostępna jako aplikacja Krone Claim Care.

    Lokalizator serwisu Krone jest również dostępny jako aplikacja i online – za jego pomocą można szybko znaleźć odpowiedni warsztat w drodze, wprowadzając kod pocztowy. Aplikacja Krone Tire Locator zawiera partnerów serwisowych specjalnie do obsługi opon.

    Kolejnym elementem serwisowym firmy Krone jest elastyczny system modułowy „Fair Care”, który zajmuje się konserwacją i naprawami eksploatacyjnymi naczep przez okres od 24 do 72 miesięcy. Fair Care jest dostępny w trzech praktycznych pakietach, które wzajemnie się uzupełniają: „Light”, „Basic” lub „Complete”. Dzięki nim można dowolnie łączyć pakiety rozszerzeń „Tyre” dla opon, „Cool” dla agregatów chłodniczych i „Lifter” dla wind załadowczych. Ponadto istnieje dodatkowa opcja „Awaria” do obsługi awarii w całej Europie. Oprócz „Fair Care” Krone ma w swoim programie inne praktyczne usługi, w tym przedłużenie gwarancji na nowe pojazdy i usługi na agregat chłodniczy Celsineo, który również można elastycznie dostosowywać.

    (s)
    Fot. Krone

    • Kilka kilometrów na konto narzeczonej skończyło się zatrzymaniem prawo jazdy
      Kilka kilometrów na konto narzeczonej skończyło się zatrzymaniem prawa jazdy
      Kierowca ciężarówki wyjął swoją kartę z tachografu, ponieważ przekroczył limit dziennego czasu pracy. Aby uniknąć kary, postanowił zalogować swoje aktywności na karcie narzeczonej. W ten sposób zdołał przejechać zaledwie kilka kilometrów. Na ulicy Igołomskiej w […]
    • MITSUBISHI: Koncepcyjny pickup XRT Concept
      MITSUBISHI: Koncepcyjny pickup XRT Concept
      Mitsubishi Motors Corporation (dalej Mitsubishi Motors) zaprezentuje Mitsubishi XRT Concept – koncepcyjną wersję całkowicie nowego pickupa Triton/L2001. Prezentacja odbędzie się na 44. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Bangkoku 2023, który potrwa od 21 marca do 2 […]
    • SOLARIS: Nowy Urbino 18 electric na Elekbu 2023
      SOLARIS: Nowy Urbino 18 electric na Elekbu 2023
      Podczas 14. edycji targów Elekbu Solaris prezentuje nowe rozwiązanie w swojej ofercie – przegubowy autobus bateryjny z dwiema elektrycznymi osiami napędowymi. Model Urbino 18 electric jest wystawiony na stoisku firmy nr 53. Największa w Niemczech […]
    • Volkswagen Samochody Dostawcze: Ceny nowego Volkswagena Amaroka już są!
      Volkswagen Samochody Dostawcze: Ceny nowego Volkswagena Amaroka już są!
      Marka Volkswagen Samochody Dostawcze przedstawiła ceny Nowego Amaroka, który w salonach sprzedaży pojawi się już w czerwcu. Cena wersji Style wynosi 229.000 zł netto, wersji PanAmericana 249.000 zł netto, a wersji Aventura 269.000 zł netto. […]
    Tagi : Krone
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Marzec 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone