KRONE: 90 nowych naczep Krone dla wypożyczalni KLVrent
KLVrent, największa, niezależna od marki i grupy wypożyczalnia ciężkich pojazdów użytkowych w regionie niemieckojęzycznym, dodała do swojej floty kolejne 90 naczep Krone. KLVrent polega na naczepach z Werlte od ponad 25 lat

Założona w 1972 roku średniej wielkości firma dysponuje obecnie około 1600 pojazdami, które mają nie więcej niż trzy do czterech lat, z czego około połowa to jednostki holowane, ale także pojazdy specjalne do transportu i utylizacji odpadów.
Od przejęcia KLV przez Thomasa Eberla w 2016 r. KLV intensywnie inwestuje w odnowienie swojej floty do wynajęcia. Od tego czasu KLV polega na Krone i zamówiła już ponad 300 pojazdów. Te 90 nowych naczep zwiększa udział pojazdów Krone w całej flocie.
– Jako firma wynajmująca chcemy mieć w naszym portfolio najlepsze marki. Przekonuje nas bardzo wysoka jakość i bardzo dobre partnerstwo pomiędzy Krone i KLVrent. dalszy rozwój i planujemy dalszą ekspansję marki Krone w naszym portfolio. W tym celu opieramy się również na dobrych doświadczeniach z Krone Telematics – mówi Thomas Kirsch, Sales Manager Germany w KLVrent.
Johannes Bründl, regionalny kierownik sprzedaży w Krone, zna szczególne wyzwania w branży wynajmu: – Jesteśmy bardzo wdzięczni za tę udaną współpracę. Bazując na sprawdzonej jakości Krone, dostarczamy KLVrent niezawodne naczepy, które spełniają wysokie wymagania w zakresie wynajmu od 1996 roku.
KLVrent ma 13 lokalizacji w Niemczech i zatrudnia około 40 osób. Siedziba KLVrent GmbH & Co. KG od października 2020 r. znajduje się w nowej lokalizacji w Nußdorf na obrzeżach Traunstein.
(s), fot. Krone
- Mercedes-Benz Vans: Elektryczna flota przyszłością firm nie tylko kurierskich…Dekarbonizacja floty, zeroemisyjność, zielona transformacja – to tylko kilka określeń, które już wkrótce zdominują branżę motoryzacyjną. Wraz ze zmianami w europejskim prawie, takimi jak Zielony Ład czy pakiet „Fit for 55”, rynek samochodów osobowych i […]
- SCHEUERLE: U-boot U17 przewieziony bezpiecznie do muzeum techniki na modułach Scheuerle InterCombiTo może być najdłuższa kombinacja naczep ze sztywną platformą, jaką kiedykolwiek widziano na drogach publicznych w Niemczech: zespół specjalistów Spedition Kübler przewoził zabytkowy okręt podwodny o długości 50 metrów i wadze prawie 500 ton na […]
- SCHMITZ CARGOBULL: Inżynieria wymagań firmy zyskuje uznanie IREBWydział Inżynierii Systemów E/E firmy Schmitz Cargobull otrzymał srebrny status od Międzynarodowej Rady Inżynierii Wymagań. Inżynieria wymagań firmy Schmitz Cargobull została wyróżniona srebrnym statusem przez Międzynarodową Radę Inżynierii Wymagań (IREB). Status ten potwierdza profesjonalną komunikację, […]
- GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym mostem drogowym, który został otwarty w 2021 r. W rezultacie lokomotywy i tabor muszą być transportowane na moście autostrady […]