FIRESTONE: Nowe opony regionalne do samochodów ciężarowych
Firestone ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy opon regionalnych do samochodów ciężarowych, zaprojektowanych z wykorzystaniem opracowanej […]
Transport stalowych kręgów dla przemysłu motoryzacyjnego, które ważą kilkanaście ton, stanowił wówczas poważny problem dla spedytorów, ponieważ gdy zaczęły się toczyć, nie można ich było już wyhamować, co wiązało się ze znacznym ryzykiem. Premiera IAA 50 lat temu zakończyła się pełnym sukcesem, innowacja Krone spotkała się z dużym odzewem ze strony spedytorów i przewoźników, co zaowocowało licznymi zamówieniami. Wkrótce koryto (rynna) na zwoje stało się prawnym wymogiem transportu zwojów.
Obecnie oferta firmy Krone obejmuje cztery różne podstawowe typy prowadnic zwojów: standardowa prowadnica o ładowności do 30 ton, która jest również dostępna w wersji na szynę typu piggyback, Coil Liner Ultra w lekkiej konstrukcji z poprzecznymi belkami, jeszcze lżejsza; krótszy Coil Liner Compact (masa własna poniżej 5 ton) również o ładowności do 30 ton oraz Mega Liner Coil w konstrukcji z belką poprzeczną. System Vario Coil w naczepie Coil Liner Compact zapewnia niezawodne zabezpieczenie ładunku przez cały czas. Można go elastycznie stosować na całej długości zwoju za pomocą szyny blokującej w belkach.
(s), fot.Krone
Firestone ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy opon regionalnych do samochodów ciężarowych, zaprojektowanych z wykorzystaniem opracowanej […]
Niemiecka policja autostradowa poinformowała o zidentyfikowaniu kierowców, którzy uczestniczyli w tragicznym wypadku na autostradzie A2 między […]
Goldhofer i jako współwystawca Volvo Trucks przyciągnęli tłumy swoją pierwszą wspólną obecnością na targach NordBau 2023 […]