Szokujące wyniki akcji „Trzeźwa Autostrada” na A1! Kierowcy ciężarówek pod wpływem alkoholu
Podczas akcji „Trzeźwa Autostrada” policja skontrolowała 4656 kierowców, ujawniając 5 nietrzeźwych. Jeden z kierowców ciężarówki miał […]
Transport stalowych kręgów dla przemysłu motoryzacyjnego, które ważą kilkanaście ton, stanowił wówczas poważny problem dla spedytorów, ponieważ gdy zaczęły się toczyć, nie można ich było już wyhamować, co wiązało się ze znacznym ryzykiem. Premiera IAA 50 lat temu zakończyła się pełnym sukcesem, innowacja Krone spotkała się z dużym odzewem ze strony spedytorów i przewoźników, co zaowocowało licznymi zamówieniami. Wkrótce koryto (rynna) na zwoje stało się prawnym wymogiem transportu zwojów.
Obecnie oferta firmy Krone obejmuje cztery różne podstawowe typy prowadnic zwojów: standardowa prowadnica o ładowności do 30 ton, która jest również dostępna w wersji na szynę typu piggyback, Coil Liner Ultra w lekkiej konstrukcji z poprzecznymi belkami, jeszcze lżejsza; krótszy Coil Liner Compact (masa własna poniżej 5 ton) również o ładowności do 30 ton oraz Mega Liner Coil w konstrukcji z belką poprzeczną. System Vario Coil w naczepie Coil Liner Compact zapewnia niezawodne zabezpieczenie ładunku przez cały czas. Można go elastycznie stosować na całej długości zwoju za pomocą szyny blokującej w belkach.
(s), fot.Krone
Podczas akcji „Trzeźwa Autostrada” policja skontrolowała 4656 kierowców, ujawniając 5 nietrzeźwych. Jeden z kierowców ciężarówki miał […]
Elektryczne maszyny są tańsze w eksploatacji, pozwalają na dostęp do stref niskoemisyjnych, a w niektórych krajach […]
Ford od lat wyznacza standardy w dostosowywaniu pojazdów do najbardziej wymagających zadań. Teraz dzięki szerokiej gamie […]