GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…
W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]
W trakcie oględzin naczepy kontrolujący stwierdził znaczną korozję podwozia, która przyczyniła się do osłabienia elementów konstrukcyjnych pod podłogą naczepy.
Następstwem zbyt długiej eksploatacji skorodowanej naczepy było powstanie licznych pęknięć poprzecznych elementów konstrukcyjnych podwozia naczepy. Ponadto weryfikacja pojazdów w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców wykazała brak ważnego okresowego badania technicznego ciągnika siodłowego.
Kierowca od ponad miesiąca wykonywał przewozy drogowe bez przeglądu technicznego. Stwierdzone nieprawidłowości skutkowały zatrzymaniem dowodów rejestracyjnych obu pojazdów i wszczęciem postępowania administracyjnego wobec przewoźnika. Z uwagi na stwierdzone usterki niebezpieczne w naczepie kierowcy wydano zakaz dalszej jazdy.
(s), fot. Kujawsko-pomorska ITD
W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]
Każda firma dostarczająca kauczuk naturalny do dwóch europejskich zakładów produkcyjnych Apollo Tyres, w Holandii i na […]
CEVA Logistics planuje powiększenie swojej floty pojazdów elektrycznych (EV) do 1450 sztuk do końca 2025 r. […]