Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » KH-Kipper: Pierwsza elektryczna wywrotka

    KH-Kipper: Pierwsza elektryczna wywrotka

    27 stycznia, 2021
    Aktualności, Naczepy, Rynek

    Od kilku lat na europejskie drogi trafia coraz więcej samochodów zasilanych energią elektryczną. Pierwszą zabudowę KH-Kipper na elektrycznym podwoziu zamontowano na VOLVO FE 6×2. Wywrotka przeznaczona do lekkiego transportu budowlanego rozpoczęła niedawno pracę w Norwegii.

    KH-Kipper: Pierwsza elektryczna wywrotka, Truckslog.pl

    Zerowa emisja spalin i mniejszy hałas są niezaprzeczalnymi zaletami elektrycznych podwozi. Daje to firmom transportowym możliwość realizowania dostaw w miejsca niedostępne dla tradycyjnych samochodów ciężarowych.

    W projekcie zabudowy wykorzystano niezawodną stal HARDOX o minimalnych grubościach zapewniających odpowiednią wytrzymałość. Wywrotem do tyłu steruje w tym przypadku oddzielny silnik elektryczny. Pomimo ograniczonego miejsca w ramie podwozia, KH-Kipper umieścił tam siłownik podpodłogowy, który jest lżejszy w porównaniu z siłownikiem frontowym. Zastosowane rozwiązania w rezultacie pozwoliły zmniejszyć masę i zwiększyć ładowność pojazdu.

    Elektryczna ciężarówka przyjechała do KH-Kipper prosto z fabryki w Szwecji. Montaż zabudowy odbywał się według ścisłych wytycznych producenta podwozia i – w stosunku do tradycyjnych pojazdów z silnikiem spalinowym – wymagał przede wszystkim zwiększonych środków ostrożności w zakresie spawania w celu ograniczenia ryzyka związanego z zagrożeniem pożarowym.

    (s)
    Fot. KH-Kipper

    Tagi : Ciężarówki, elektryczna wywrotka, naczepy
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Grudzień 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    7,08
    Pb95
    6,22
    ON
    7,14
    LPG
    3,07
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    477
    USD/PLN
    4,83
    CHF/PLN
    4,96
    GPB/PLN
    5,47
    NOK/PLN
    0,47
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone