Zabrakło czasu na zabezpieczenie ładunku! „Ciężkie” potrafi się samo przesunąć!
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]

Kawczyński Logistics to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem w transporcie międzynarodowym i logistyce. Pierwsze nowe Mercedesy Actros L z ProCabin zamówiła już jesienią ubiegłego roku. Teraz 75 tych nowoczesnych ciągników siodłowych z najnowszej generacji silnikami wysokoprężnymi właściciele firmy odebrali od dealera Daimler Truck – Sobiesław Zasada Automotive, Oddział w Brzozie k. Bydgoszczy.


Firma Kawczyński Logistic specjalizuje się w kompleksowej logistyce towarów wymagających najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa – w szczególności logistyce chłodniczej oraz obsłudze ładunków wysokowartościowych. Jako jedna z nielicznych w Polsce może poszczycić się posiadaniem najwyższej kategorii certyfikatów bezpieczeństwa transportu wydanymi przez TAPA. – Mercedesy Actrosy są już od wielu lat podstawowymi pojazdami naszej floty – mówi Stanisław Kawczyński, dyrektor zarządzający Kawczyński Logistic. – Poprzednie dwie wersje dobrze się u nas sprawdziły, doceniamy też bardzo proklienckie podejście ze strony dealera – firmy Sobiesław Zasada Automotive z Brzozy k. Bydgoszczy. Jesienią odebraliśmy 50 Actrosów L z poprzednią kabiną, które wymieniły część użytkowanych przez nas pojazdów. Te nowe z ProCabin powiększą nasz tabor i zapewnią sprawne realizowanie zadań. Nie bez znaczenia jest to, że nasi kierowcy doskonale znają ciężarówki Mercedes. Liczymy też na obniżenie kosztów paliwa – te pojazdy mają zmodernizowane układy napędowe i o wiele lepszą aerodynamikę.
Flota firmy Kawczyński Logistic razem z nowymi Actrosami L ProCabin liczy 295 ciągników siodłowych, z czego większość to stanowią pojazdy marki Mercedes-Benz. Przy okazji tego zakupu zdecydowano się na zmianę koloru – dotychczas wszystkie Mercedesy Actrosy firmy miały czerwone kabiny – wszystkie nowe są białe. Tylko umieszczone na bokach logo i nazwa przewoźnika są czerwone. Większość holowanego taboru, z którym będą pracować to nowoczesne chłodnie S.KO Cool firmy Schmitz Cargobull.

Od początku swojej działalności Kawczyński Logistics konsekwentnie stawia na innowacje technologiczne – wykorzystując zaawansowane systemy TMS, nowoczesne oprogramowanie wspierające zarządzanie flotą i operacjami, a także jako jedna z pierwszych firm w Polsce wdrażając technologię MirrorCam. Firma konsekwentnie wymienia tabor na pojazdy spełniające najbardziej rygorystyczne normy ekologiczne. 75 nowych Actrosów zostało sfinansowanych w formie wynajmu długoterminowego na dwa lata.
Kluczem do dynamicznego rozwoju przewoźnika są nowoczesne metody zarządzania, wyszkoleni kierowcy, najnowsze technologie oraz dbałość o środowisko. Niezwykle istotnym pierwiastkiem, który nierzadko decyduje o sukcesie w dość wrażliwiej i zależnej od wielu czynników mikro- i makroekonomicznych branży jest intuicja oraz umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się warunki.



– Nasza współpraca z firmą Kawczyński Logistics sięga 2011 roku. To właśnie wtedy, po drogowych testach, pan Stanisław Kawczyński zdecydował się na pierwsze trzy Actrosy. Dziś przekazujemy 75 pojazdów w najnowocześniejszej specyfikacji, które odpowiadają na realne potrzeby firm transportowych przyszłości – Tomasz Pantkowski, dyrektor sprzedaży Sobiesław Zasada Automotive.
Nowe pojazdy Actros L ProCabin 1848 LS to jednostki stworzone z myślą o długodystansowym transporcie międzynarodowym. Oferują nie tylko komfort kierowcy i zaawansowane systemy bezpieczeństwa, ale także spełniają kryteria III grupy opłat drogowych dla napędów wysokoprężnych – co potwierdza ich wysoką efektywność środowiskową. – Dla nas każda inwestycja we flotę to inwestycja w jakość usług, bezpieczeństwo i niezawodność dostaw. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą działalność w oparciu o nowoczesne rozwiązania Mercedes-Benz – podkreśla Stanisław Kawczyński.
(s), fot. Sławomir Rummel
Inspektorzy ITD z Leszna prowadzili kontrole na drodze krajowej numer 32, w miejscowości Granowo, skierowane między […]
Koszty opłat drogowych w transporcie w przeliczeniu na kilometr zaczynają być porównywalne, a niekiedy nawet i […]
Samochód ciężarowy miał pękniętą przednią szybę, a naczepa nie miała ważnego okresowego badania technicznego. Litewski zestaw […]











