Szczęśniak. Norweski lew
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Kässbohrer chce na targach Solutrans podzielić się najnowszymi osiągnięciami, w tym postępem w zakresie zrównoważonego transportu w przypadku dłuższych, cięższych pojazdów, pokazać asortyment produktów intermodalnych, a także pokazać swoje osiągnięcia w dziedzinie elektryfikację. Nie zabraknie oczywiście pokazu wydajnych, innowacyjnych pojazdów Kässbohrer.
Dzięki „Enginuity”, właściwej równowadze doskonałości inżynieryjnej i pomysłowości, Kässbohrer spełnia potrzeby wszystkich sektorów transportu – przewozów ładunków drobnicowych, łańcucha chłodniczego, pojazdów budowlanych z wywrotkami i platformami, ma też gamę cystern i silosów do towarów masowych, pełną gamę naczep niskopodłogowych do towarów ciężkich i ponadnormatywnych o masie poniżej 100 ton, a także pojazdy intermodalne z wielokrotnie nagradzanymi podwoziami kontenerowymi i nadwoziami wymiennymi.
Podczas czwartej obecności na targach Solutrans firma Kässbohrer zaprezentuje najlepsze egzemplarze ze swojego pełnego asortymentu, SSL 38 Najbardziej wydajny silos nieprzechylający się o maksymalnej ładowności, rozkładaną platformę niskopodłogową K.SLA HS3 z hydrauliczną rampą na gęsiej szyi, kurtynę K.SCH z podłogą z twardego drewna, K.SPS Seria lekkich platform XS, skutecznie spełniająca potrzeby klientów we Francji, Hiszpanii i Włoszech.
Pojazd wystawowy Solutrans firmy Kässbohrer, nieprzechylana naczepa silosowa K.SSL 38 wyróżnia się lekką konstrukcją, stabilnością w różnych warunkach drogowych, szybkim i wydajnym rozładunkiem oraz wysublimowanymi funkcjami bezpieczeństwa. Dzięki wyrafinowanej konstrukcji i rozstawowi osi K.SSL 38 zapewnia wysoką zwrotność nawet w trudnych warunkach drogowych.
Rozkładany, niskopodwoziowy z hydrauliczną rampą dojazdową na gęsiej szyi K.SLA HS 3 zapewnia wydajność i elastyczność dla wszechstronnych potrzeb transportowych w branży budownictwa drogowego. Może transportować 2 maszyny robocze podczas jednej operacji. Podczas gdy hydrauliczna rampa na gęsiej szyi zapewnia wydajną pracę, 10-tonowe pierścienie mocujące, zamki kontenerowe, pionowe i boczne kieszenie na słupki umożliwiają łatwe i bezpieczne zabezpieczenie ładunku.
Te wyjątkowo wytrzymałe naczepy kurtynowe z podwoziem z powłoką KTL idealnie nadają się do transportu drogowego i intermodalnego. K.SCH z mocną podłogą z twardego drewna, odpowiednią do bezpiecznego transportu szerokiej gamy ładunków i preferowaną przez klientów. Wszystkie naczepy kurtynowe Kässbohrer są certyfikowane zgodnie ze standardami Code XL i dla opcji DC 9.5 + certyfikat napojów. Kässbohrer opracował opatentowany wielopunktowy system zabezpieczenia ładunku K-FIX, zapewniający pełną kontrolę nad ładunkiem.
Naczepa platformowa Kässbohrer K.SPS XS została zaprojektowana tak, aby zapewniać najwyższą ładowność przy minimalnej masie własnej wynoszącej 5800 kg, bez uszczerbku dla wydajności dzięki solidnemu podwoziu z powłoką KTL. Dzięki wysokości sprzęgu od 980 mm do 1300 mm K. SPS XS oferuje elastyczność operacyjną. Dzięki pomysłowej konstrukcji, obejmującej precyzyjnie rozmieszczone kieszenie na słupki z certyfikatem Eumos, pierścienie mocujące i zamki kontenerowe, platforma K.SPS XS z certyfikatem Code XL bezpiecznie obsługuje transport szerokiej gamy ładunków, od materiałów budowlanych po ładunek drobnicowy i transport kontenerowy.
Kässbohrer oferuje rozwiązania finansowe we współpracy z wiodącymi firmami leasingowymi, aby sprostać potrzebom swoich klientów. Kässbohrer dba o potrzeby swoich klientów dzięki specjalistycznej sieci obsługi posprzedażnej i dostawom części zamiennych. Dzięki kompetentnej sieci obsługi posprzedażowej obejmującej 697 punktów, obsługującej wszystkie asortymenty produktów, a także dogodną obsługę części zamiennych, a także nowo rozbudowany magazyn części zamiennych w Goch (Niemcy), Kaessbohrer oferuje 24-godzinny serwis wysyłkowy i ulepszoną cyfrową infrastrukturę gwarantującą dostępność 93% części.
(s), fot. Kässbohrer
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Od 1 października 2024 nowym dyrektorem zarządzającym Mercedes-Benz Vans w Polsce zostaje René Achinger, pełniący tę […]
W obliczu globalnych wyzwań firmy coraz częściej decydują się na przeniesienie produkcji bliżej rynków zbytu. Trend […]
Views: 57