Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » IVECO: Pionierski system głosowego asystenta kierowcy Amazon Web Services (AWS) w ciężarówkach

    IVECO: Pionierski system głosowego asystenta kierowcy Amazon Web Services (AWS) w ciężarówkach

    7 grudnia, 2020
    Aktualności, Serwis

    Nowatorskie przedsięwzięcie IVECO stworzone w oparciu o usługę Amazon Web Services (AWS) i wyznaczające nowe standardy innowacyjnego wsparcia kierowców zapewnia obsługę głosową realizowaną dzięki rozwiązaniu Alexa firmy Amazon.

    IVECO: Pionierski system głosowego asystenta kierowcy Amazon Web Services (AWS) w ciężarówkach, Truckslog.pl
    Już niedługo kierowcy ciężarowych IVECO będą mogli obsługiwać wiele funkcji głosowo. Może nawet będzie można pogadać… 

    IVECO wytycza nową drogę w Europie wykorzystując systemy uczące się i bezserwerowe możliwości usług AWS, a także rozwiązania Amazon Alexa do poprawy jakości pracy kierowców. Dzięki nowemu i innowacyjnemu asystentowi sterowanemu głosem, kierowcy pojazdów IVECO będą mogli głosowo zarządzać planowaniem trasy, sprawdzić stan techniczny i wymagane przeglądy pojazdu oraz uzyskać wskazówki dotyczące jazdy.

    Asystent głosowy może także sterować różnymi funkcjami w kabinie, co pozwoli kierowcy skupić się na jeździe, a to wpłynie korzystnie na bezpieczeństwo na drodze. Ponadto za jego pomocą kierowcy będą mogli łatwiej pozostać w kontakcie ze społecznością kierowców IVECO.

    Nowa usługa głosowa została opracowana przez zespół IVECO Digital przy wsparciu AWS Professional Services i powstała zgodnie z metodologią Amazon Working Backward promowaną w programie innowacji cyfrowych AWS. Wykorzystuje ona oferowane przez usługę AWS technologie samouczących się maszyn, obsługi głosowej, bezpieczeństwa i pracy bezserwerowej.

    – Jesteśmy zachwyceni nową obsługą głosową, która wyznaczy nowy standard dla branży motoryzacyjnej – mówi Fabrizio Conicella, kierownik działu Digital w IVECO. – Dzięki wykorzystaniu gamy możliwości AWS, IVECO mogło w rekordowym czasie opracować, rozwinąć i wprowadzić nową usługę, która fundamentalnie zmieni sposób oddziaływania kierowców na swoje samochody oraz komunikowania się w obrębie społeczności naszych kierowców. Nowa usługa asystenta głosowego IVECO będzie podstawą strategii firmy w nadchodzących latach, polegającej na zdefiniowaniu na nowo sposobu w jaki kierowcy wykonują swoje zadania – interaktywnie i przy wyższym poziomie zarówno bezpieczeństwa jak i komfortu.

    (s)
    Fot. IVECO

    Tagi : asystent głosowy, Ciężarówki, Iveco, logistyka
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,30
    Pb95
    7,90
    ON
    8,27
    LPG
    3,56
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,66
    USD/PLN
    4,44
    CHF/PLN
    4,46
    GPB/PLN
    5,37
    NOK/PLN
    0,48
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone