Nowy Mercedes Actros L będzie w sprzedaży od grudnia! Zużywa 3% mniej paliwa!
Nowy Mercedes Actros L z kabiną Pro Cabin znaną już z elektrycznego eActros 600 trafi do […]
W hiszpańskiej Barcelonie, marka IVECO uroczyście zaprezentowała swoją odświeżoną gamę produktów i usług, otwierając nowy rozdział w historii firmy. To wyjątkowe wydarzenie, nazwane „BĄDŹ ZMIANĄ”, symbolizuje zaangażowanie marki w dynamiczną ewolucję, mającą sprostać wyzwaniom przyszłości. IVECO podkreśla, że nowa oferta produktów i usług jest rezultatem największej inwestycji w historii firmy, sięgającej imponującej kwoty 1 miliarda euro.
Luca Sra, prezes Truck Business Unit w Iveco Group, podkreśla, że firma przez ostatnie cztery lata konsekwentnie dążyła do dogłębnej ewolucji marki, skupiając się na potrzebach klientów i dostosowując ofertę do ich oczekiwań przez cały cykl życia pojazdu i poza nim. Dążenie do zmian, to pełna dedykacja i zaangażowanie wszystkich zasobów firmy.
Wdrożenie strategii napędzania zmian opiera się na czterech filarach: Produktywność biznesową, Zrównoważony rozwój, Doświadczenie kierowcy i Usługi łączności. Te obszary mają stanowić fundament dla nowoczesnej, wieloenergetycznej gamy produktów, która ma dostarczyć zrównoważone, opłacalne i dopasowane do każdej potrzeby biznesowej rozwiązania.
IVECO po raz pierwszy w swojej historii odnawia jednocześnie całą gamę produktów i usług, inwestując rekordową kwotę. Nowa oferta obejmuje najnowocześniejsze rozwiązania, takie jak wprowadzenie najnowocześniejszego silnika w segmencie pojazdów ciężarowych, zorientowanie na kierowcę poprzez ergonomiczne rozwiązania, a także zaawansowany interfejs HMI (Human-Machine Interface) z technologią wspierającą bezpieczną jazdę.
Strategia wieloenergetyczna jest kluczowym elementem podejścia IVECO do zrównoważonego rozwoju. Marka oferuje klientom szeroki wybór technologii, dostosowanych do różnorodnych wymagań operacyjnych i biznesowych. W tym kontekście, IVECO rozwija pojazdy elektryczne, otwierając specjalistyczne centrum produkcyjne w niemieckim Ulm.
Nowa oferta IVECO nie kończy się na samych pojazdach. Firma buduje 360-stopniowy ekosystem wokół pojazdów i potrzeb klientów. Oferuje usługi IVECO Services, wspierające klientów w zarządzaniu flotą, zmniejszaniu kosztów posiadania i użytkowania pojazdów oraz zwiększaniu rentowności biznesowej. Dodatkowo, firma wspiera klientów w przejściu na mobilność bezemisyjną, oferując specjalistyczne usługi eMobility.
Prezentacja nowego logo marki IVECO jest symbolicznym akcentem tego przełomowego momentu. Nowoczesna czerń symbolizuje dynamizm i innowacyjność, jednocześnie zachowując związek z historią firmy. Niebieski element “flash of light” reprezentuje połączenie dziedzictwa i przyszłości IVECO, podkreślając, że firma działa na rzecz przyszłości, dostosowując się do szybko zmieniającego się społeczeństwa.
IVECO zaprezentowało nie tylko odświeżoną gamę produktów, ale również zaangażowanie w kompleksowe rozwiązania w dziedzinie mobilności. Nowa identyfikacja marki podkreśla determinację firmy do bycia pionierem zmian w branży transportowej. Zmiany te obejmują nie tylko technologiczny rozwój pojazdów, ale również budowanie relacji z klientami i tworzenie ekosystemu usług, co stanowi kluczowy krok naprzód w strategii IVECO na przyszłość.
(CYPH), fot. IVECO
Nowy Mercedes Actros L z kabiną Pro Cabin znaną już z elektrycznego eActros 600 trafi do […]
Porównując pierwsze półrocze 2024 roku z pierwszym półroczem roku ubiegłego, odnotowano kilkunastoprocentowy wzrost wolumenów we wszystkich […]
Goodyear wprowadza na rynek nowe opony ciężarowe klasy premium Goodyear EQMAX i EQMAX ULTRA. Zaprojektowano je […]