Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » IVECO: 108 pojazdów Daily dla PepsiCo Poland

    IVECO: 108 pojazdów Daily dla PepsiCo Poland

    16 października, 2020
    Aktualności, Rynek

    W ramach dużego projektu flotowego, spółka PepsiCo Poland, w którego skład wchodzi marka Frito-Lay, realizuje odbiór pojazdów IVECO Daily z silnikami 2,3 litra o mocy 136 KM, spełniających normy Euro 6D.

    IVECO: 108 pojazdów Daily dla PepsiCo Poland, Truckslog.pl

    IVECO Poland przekazało spółce PepsiCo kolejną partię pojazdów IVECO Daily w ramach podpisanego kontraktu. Pierwsze samochody IVECO spółka odebrała w maju 2020 roku, a we wrześniu miało miejsce oficjalne przekazanie kolejnych pojazdów. Całość zamówienia zostanie zrealizowana w planowanych jeszcze trzech transzach do końca marca 2021 roku.

    Nowe samochody dostawcze IVECO Daily trafią do oddziałów klienta w całej Polsce i będą wykorzystywane przez przedstawicieli handlowych w tradycyjnym kanale sprzedaży w ramach tzw. vansellingu. Jest to jeden z popularnych w PepsiCo sposobów sprzedaży produktów bezpośrednio do klienta.

    Zamówione IVECO Daily mają specjalistyczną zabudowę w pełni zintegrowaną z kabiną kierowcy umożliwiającą łatwy dostęp kierowcy do przestrzeni ładunkowej. Realizacja projektu zabudowy została powierzona partnerowi IVECO Poland, firmie Lamar z Oleśnicy. Zabudowa typu LAMBox zapewnia dużą kubaturę – 24 m3 – i niski próg załadunku (wysokość od podłoża do podłogi 720 mm, wysokość od podłoża do stopnia 400 mm), solidny stopień wejściowy, niżej usytuowany punkt ciężkości, lepsze rozłożenie masy przewożonego towaru oraz najniższy (w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami) współczynnik oporu powietrza. Zabudowa samochodów IVECO oznakowana jest grafiką Frito-Lay Poland.

    Realizacja projektu została przeprowadzona z udziałem firmy Fraikin Polska, lidera w wynajmie pojazdów użytkowych i dostawczych w Polsce, która podpisała kolejny już kontrakt z firmą PepsiCo Poland, powiększając tym samym flotę o nowe pojazdy IVECO Daily. Dzięki produktom dostarczanym przez Fraikin Polska możliwe jest użytkowanie pojazdów i zarządzanie flotą z wykorzystaniem pakietu usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.

    Podczas oficjalnego przekazania nowych dostawczych IVECO Daily obecni byli przedstawiciele: Rafał Miśków – Fleet Manager w spółce PepsiCo Poland, Grzegorz Ćmielewski – Account Team Manager w Fraikin Polska, Mariusz Kuczera – koordynator ds. zarządzania flotą i serwisem w Fraikin Polska, Robert Rajter – inspektor techniczny w Fraikin Polska, Magdalena Kościuk – kierownik obsługi klienta indywidualnego w firmie Lamar. IVECO Poland reprezentował Michał Marczak – Key Account Manager.

    – Nowe IVECO Daily kolejny już raz okazało się najlepszym wyborem. Odpowiednio dobrane nadwozie wraz z indywidualnie projektowaną zabudową typu LAMBox zapewnią naszym kierowcom komfort pracy i ułatwią realizację codziennych zadań. W procesie decyzyjnym niezwykle istotne są dla nas również aspekty ekologiczne. IVECO Daily spełnia rygorystyczną normę emisji spalin EURO VI-D wpisując się tym samym w politykę flotową naszej firmy – podsumował Rafał Miśków, Fleet Manager PepsiCo Poland.

    Tryb miejski w nowym Daily zapewnia lepsze wspomaganie kierownicy, zmniejszając wysiłek związany ze skręcaniem kierownicą nawet o 70%, co ułatwia manewrowanie na ulicach miast. Daily zapewnia najwyższą wydajność i ekologię każdej misji:

    Daily to jedyny pojazd w swojej klasie, dla którego dostępne są dwa silniki zoptymalizowane tak, aby zapewnić najlepsze osiągi w każdej misji. Wybrane przez PepciCo w pojazdach Daily silniki F1A o pojemności 2,3 litra i mocy znamionowej od 116 do 156 KM są dostępny w wersji z homologacją Light Duty i Heavy Duty.

    Daily jako pierwszy pojazd w swojej klasie spełnia normy emisji Euro 6-D/Temp (WLTP & RDE) i Euro 6D, co zapewnia mu pozycję lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju.

    IVECO Daily wyróżnia się oszczędnością paliwa, która jest możliwa dzięki wielu funkcjom, w tym systemowi Start&Stop, który jest standardowo dostępny we wszystkich modelach z silnikiem F1A o pojemności 2,3 litra. Sterowana elektronicznie turbosprężarka o zmiennej geometrii jest nie tylko elastyczna, ale również wydajna.

    Cały układ kierowniczy zaprojektowany jest w taki sposób, aby kierowca mógł dokonywać zarówno osiowej, jak i kątowej regulacji kierownicy i ustawić idealną pozycję do jazdy. Pokryta skórą kierownica wielofunkcyjna posiada wiele przycisków sterujących w zasięgu palców i pozostawia dużo miejsca na nogi, co zwiększa ogólny komfort. Daily jest również wyposażony w nowoczesny układ elektrycznego wspomagania kierownicy, który precyzyjnie reaguje na sygnały wejściowe, tłumi wibracje i kompensuje znoszenie i zaburzenia równowagi kół, zapewniając płynną jazdę oraz poczucie stabilności i kontroli.

    Funkcjonalna konstrukcja zapewnia komfort, bezpieczeństwo i ograniczenie kosztów: zderzak IVECO Daily jest podzielony na 3 sekcje, tak że w przypadku drobnych stłuczek, które zdarzają się częściej w warunkach miejskich, zamiast całego zderzaka trzeba wymienić tylko uszkodzony element. Znacznie ogranicza to koszty napraw, zwłaszcza że zgodnie ze statystykami IVECO ten rodzaj wypadku stanowi 90% przypadków.

    (s)
    Fot. IVECO

    Tagi : Ciężarówki, Iveco, Iveco Daily, logistyka
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone