Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • e-Sklep
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » ISUZU D-Max Arctic Truck – tytan wśród pojazdów terenowych już w Polsce

    ISUZU D-Max Arctic Truck – tytan wśród pojazdów terenowych już w Polsce

    18 listopada, 2024
    Aktualności, 4x4, Pick-up, Samochody dostawcze

    Firma Astara – oficjalny dystrybutor samochodów marki Isuzu w Polsce – wprowadza do oferty wyjątkową wersję modelu ISUZU D-Max – znanego i cenionego modelu pick-upa japońskiej marki, który dzięki swojemu solidnemu silnikowi Diesla i zdolnościom terenowym zdobył uznanie kierowców na całym świecie.

    ISUZU D-Max Arctic Truck - tytan wśród pojazdów terenowych już w Polsce
    • Isuzu D-Max to samochód japońskiej marki znanej z produkcji solidnych silników Diesla
    • W wersji Arctic Truck przekracza możliwości standardowych pick-upów
    • Dzięki podniesieniu nadwozia o 30 mm i zawieszenia o kolejne 40 mm, a także 35-calowym oponom i zwiększonym kątom najazdu i zjazdu staje się nie do pokonania nawet w ekstremalnych warunkach

    Isuzu D-Max Arctic Truck dzięki wyjątkowym modyfikacjom, w tym podwyższeniu kabiny o 30 mm i podniesieniu zawieszenia o kolejne 40 mm, a także 35-calowym oponom i znacznie zwiększonym kątom najazdu i zjazdu oraz prześwitu, model Arctic Truck jest odpowiednim wyborem dla osób poszukujących nie tylko niezawodności, ale także ekstremalnych możliwości terenowych.

    Tytan wśród pickupów

    Isuzu D-Max został zaprojektowany z myślą o tych, którzy potrzebują niezawodnego pojazdu do manewrowania po najbardziej wymagającym terenie, wypraw off-roadowych, a jednocześnie do codziennego użytkowania. Można go dostosować do wielu zadań specjalnych, chociażby zamontować na nim wywrotkę, podnośnik koszowy czy wiertnicę albo zmodyfikować do wersji Arctic Truck oferującej dodatkowe możliwość zwiększające odporność na trudne warunki.

    ISUZU D-Max Arctic Truck - tytan wśród pojazdów terenowych już w Polsce

    ISUZU D-Max Arctic Truck - tytan wśród pojazdów terenowych już w Polsce

    Wraz z debiutem Isuzu D-Max Arctic Truck polscy klienci mogą liczyć na ekstremalne osiągi w terenie przy zachowaniu komfortu jazdy na zwykłych drogach. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów Isuzu D-Max Arctic Truck są opony terenowe AT 315/70 R17 BFGoodrich All Terrain T/A KO2 o średnicy 35 cali oraz lift nadwozia o 30 mm w połączeniu z podwyższeniem zawieszenia o kolejne 40 mm, dzięki którym samochód zyskuje większy o 20 % prześwit. Te cechy nadają pojazdowi wyjątkowy charakter i w porównaniu do standardowych pick-upów znacznie podnoszą możliwości terenowe pojazdu, umożliwiając mu pokonywanie najtrudniejszych przeszkód, takich jak: kamienie, nierówności terenowe czy głębokie brody wodne.

    Tak potężne koła wymagają dodatkowego poszerzenia nadkoli, co sprawia, że pick-up wygląda bardziej masywnie. Poszerzone, lakierowane nadkola zapewniają ochronę przed uszkodzeniami i zmniejszają brudzenie bocznych części pojazdu. Ważną role odgrywają tutaj również 4 chlapacze wykonane z wytrzymałych materiałów, odpornych na śnieg, deszcz czy sól drogową.

    Pod dobrym kątem

    Lift zawieszenia i kabiny oraz duże koła to również większy kąt najazdu, który w Articu wynosi 35 stopni, co pozwala na bezpieczne pokonywanie stromych przeszkód i wzniesień. Po modyfikacji samochód zyskuje także większy kąt zejścia, bo aż 29,7 stopni, dzięki czemu może zjeżdżać ze stromych wzniesień bez ryzyka uszkodzenia tylnej części nadwozia.

    ISUZU D-Max Arctic Truck - tytan wśród pojazdów terenowych już w Polsce

    ISUZU D-Max Arctic Truck - tytan wśród pojazdów terenowych już w Polsce

    Jedną z kluczowych modyfikacji w Isuzu D-Max Arctic Truck jest geometria zawieszenia. W tym modelu dodatkowe wzmocniono elementy zawieszenia, aby sprostać obciążeniom wynikającym z jazdy w trudnym terenie oraz montażu większych opon, a także zapobiegać przedwczesnemu zużyciu elementów.

    Istotną zmianą w geometrii zawieszenia jest również poszerzenie rozstawu kół, co poprawia stabilność pick-upa i zapewnia lepsze rozłożenie masy podczas jazdy, zmniejszając ryzyko przewrócenia samochodu i zapewniając wygodę oraz bezpieczeństwo kierowcy.

    Płynność i komfort jazdy

    Ważnym elementem zapewniającym płynność jazdy w D-Max Arctic Truck są również odpowiednio wyważone koła, co w takim samochodzie ma szczególne znaczenie, ze względu na wymagania, jakie stawiają większe i cięższe opony. Odpowiednie wyważenie kół wpływa również na zmniejszenie poziomu hałasu, który dociera do kabiny, sprawiając, że jazda tym dużym pick-upem jest przyjemna i komfortowa.

    Warto zwrócić uwagę  na dokładny kalibrator prędkościomierza, dzięki któremu kierowca może polegać na dokładnych odczytach prędkości i dystansu, co jest istotne dla bezpieczeństwa i wygody użytkowania samochodu.

    Nie bez znaczenia są też specjalne, zaprojektowane dla tego modelu stopnie boczne, które ułatwiają wsiadanie i wysiadanie z pojazdu o wysokim zawieszeniu. Co więcej, podczas jazdy w terenie, zwłaszcza po błotnistych drogach, mogą pełnić również funkcję osłon przed błotem, które mogłoby się rozpryskiwać na boki.

    Stylowy design z charakterem

    D-Max wyróżnia się swoim przestronnym i komfortowym wnętrzem, a także wysoką jakością materiałów i precyzją wykonania. Ergonomia foteli, liczba schowków, system multimedialny z ekranem dotykowym czynią go samochodem, w którym nie tylko dobrze się jeździ po trudnym terenie, ale także przyjemnie spędza czas podczas wielogodzinnych podróży.

    Modyfikacja D-Maxa do imponującej wersji ARCTIC TRUCK jest realizowana na zamówienie klienta przez wyspecjalizowaną firmę Steeler, oficjalnego dystrybutora Arctic Trucks w Polsce a koszt modyfikacji to 47.900 zł netto. Po wykonaniu adaptacji pick-up przechodzi badania techniczne i podlega 3-letniej gwarancji do 100.000 km. Dzięki temu właściciel może się cieszyć unikalnymi właściwościami terenowymi swojego D-Maxa, mając pewność, że pojazd został zmodyfikowany z najwyższa starannością i obowiązującymi normami technicznymi.

    (s), fot. Astara

    banner cil ekiosk 2yH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw==
    • Turecki przewoźnik uprawiał nielegalny kabotaż. Te pomidory będą słono kosztowały!

      Turecki przewoźnik uprawiał nielegalny kabotaż. Te pomidory będą słono kosztowały!

      Inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego (ITD) w Krakowie, używając sygnałów świetlnych i dźwiękowych zatrzymali na drodze […]

      Czytaj więcej… Turecki przewoźnik uprawiał nielegalny kabotaż. Te pomidory będą słono kosztowały!Kontynuuj

    • Ekspert Girteki ostrzega: Martwe pole w ciężarówce to zupełnie inny wymiar zagrożenia niż w aucie osobowym!

      Ekspert Girteki ostrzega: Martwe pole w ciężarówce to zupełnie inny wymiar zagrożenia niż w aucie osobowym!

      Europa stale czyni postępy w ograniczaniu liczby wypadków drogowych, jednak świadomość zagrożeń, jakie stwarza martwe pole […]

      Czytaj więcej… Ekspert Girteki ostrzega: Martwe pole w ciężarówce to zupełnie inny wymiar zagrożenia niż w aucie osobowym!Kontynuuj

    • Czas to pieniądz! 7 na 10 przewoźników zmaga się z karami umownymi za opóźnienia w transporcie!

      Czas to pieniądz! 7 na 10 przewoźników zmaga się z karami umownymi za opóźnienia w transporcie!

      Terminowość w transporcie buduje satysfakcję klienta i chroni przewoźnika przed wysokimi karami umownymi. Jak pokazuje raport […]

      Czytaj więcej… Czas to pieniądz! 7 na 10 przewoźników zmaga się z karami umownymi za opóźnienia w transporcie!Kontynuuj

    Tagi : Isuzu
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – sierpień-wrzesień 2025

    Partnerzy

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,49
    Pb95
    5,71
    ON
    5,69
    LPG
    2,79
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,26
    USD/PLN
    3,67
    CHF/PLN
    4,53
    GPB/PLN
    4,99
    NOK/PLN
    0,36
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.