INTER CARS: Układ wydechowy Vanstar – jakość OE w przystępnej cenie
Elementy układu wydechowego muszą spełniać zarówno wysokie standardy emisji spalin narzucone przez Unię Europejską, jak i wysokie standardy jakościowe, wymagane między innymi przez użytkowników pojazdów ciężarowych i autobusów.
Obecnie obowiązująca norma Euro 6 obniża emisję cząstek stałych i cząstek NOx do niespotykanych wcześniej poziomów, sprawiając, że transport drogowy jest bardziej przyjazny dla środowiska niż miało to miejsce kiedykolwiek wcześniej. Wszystko to sprawia, że części zamienne stosowane w pojazdach są bardzo skomplikowane, a ich produkcja musi spełniać surowe standardy jakościowe i techniczne.
Dla firmy Vanstar niezawodność jest najważniejsza, dlatego przy produkcji części na rynek AEM w pełni wykorzystywane jest doświadczenie zdobyte na rynku pierwszego montażu OEM. Firma nieustannie dba o to, by elementy układu wydechowego spełniały najwyższe standardy jakościowe oraz użytkowe. Potwierdzeniem tego są posiadane przez Vanstar certyfikaty: TS16949, ISO9001 i ISO14001.
Firma ma w ofercie szeroki asortyment produktów przeznaczonych do starszych pojazdów spełniających normę emisji spalin Euro 3, jak i tych nowszych z silnikami Euro 4-6. Elementy układu wydechowego firmy Vanstar dostępne w sieci sprzedaży Inter Cars spełniają kryteria rynku OEM i mogą być z powodzeniem używane jako zamienniki części oryginalnych.
Rury wydechowe Euro 3-6, produkowane przez Vanstar, charakteryzują się wydłużonym okresem użytkowania. Wytwarzane są one ze stali nierdzewnej oraz aluminiowanej, specjalnie przeznaczonej do układu wylotu spalin.
Jako elementy elastyczne wykorzystywane są miechy bądź opatentowane przez Vanstar rury elastyczne 3S. Charakteryzują się one szczelną budową. Dzięki dobrze wyposażonemu i nowoczesnemu parkowi maszyn, unikamy spawanie do niezbędnego minimum. Wydłuża to żywotność części i zmniejsza podatność na korozję. W najnowocześniejszych układach wydechowych ważne jest także, aby katalizator pracował w odpowiednio wysokiej temperaturze. Można to osiągnąć izolując wszystkie rury, znajdujące się przed jednostką SCR. Vanstar używa w tym celu specjalnej maty silikatowej, która jest odporna na temperatury rzędu 1000 st. C. Pokryta jest na zewnątrz specjalną folią nierdzewną, chroniącą izolację przed uszkodzeniami mechanicznymi i zanieczyszczeniami.
(s)
Fot. Inter Cars
Views: 2