Kierował ciężarówką bez uprawnień. Będzie się tłumaczył w sądzie…
41-latek kierował ciągnikiem siodłowym z naczepą pomimo cofniętego prawa jazdy, wymaganego dla tego rodzaju zespołu pojazdów. […]
CEVA Logistics, która razem z CMA CGM jest oficjalnym partnerem logistycznym Letnich Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024.
Na potrzeby igrzysk Paryż 2024 zostało przygotowanych kilka wiosek olimpijskich i paraolimpijskich we Francji i jej terytoriach zależnych. CEVA odpowiada za zarządzanie logistyką głównej wioski olimpijskiej w podparyskim Saint-Denis, a także w Chateauroux, Lille, Marsylii oraz wioski medialnej. Zarówno podczas Igrzysk Olimpijskich, jak i Paraolimpijskich będą one gościć ok. 15 tys. sportowców oraz 8 tys. członków ich ekip.
W ciągu ostatniego roku organizatorzy igrzysk zbudowali główną wioskę olimpijską w Saint-Denis. Dzięki dobrze opracowanemu projektowi, z naciskiem na zrównoważony rozwój, będzie ona nie tylko miejscem zakwaterowania sportowców.
Oprócz miejsc noclegowych znajdują się tu też punkty gastronomiczne, klinika medyczna, sala gimnastyczna oraz tereny rekreacyjne i zielone. W ciągu trzech i pół miesiąca poprzedzających imprezę, CEVA podjęła się trudnego zadania przygotowania zakwaterowania. Z wykorzystaniem ponad 68 tys. m2 przestrzeni magazynowej, zespoły CEVA odpowiadały za magazynowanie, transport i montaż ponad 225 tys. sztuk mebli i artykułów gospodarstwa domowego — od łóżek i ekspresów do kawy po najmniejsze poduszki. Co więcej, CEVA musiała uwzględnić specyficzne wymagania sportowców i ich ekip, tak aby im zapewnić komfort i wysoki standard obsługi podczas trwania imprezy.
Zadaniem zespołów CEVA jest też zadbanie o każdy aspekt funkcjonowania wioski olimpijskiej, w tym jadalni, gdzie codziennie ma być serwowanych ponad 60 tys. posiłków. Skoordynowanie i przygotowanie wymagało zaangażowania ponad 200 pracowników CEVA, w tym liderów zespołów, menedżerów operacyjnych i pracowników tymczasowych, wcześniej odpowiednio przeszkolonych. Do wsparcia operacji podczas już podczas trwania imprezy zatrudnionych ma być dodatkowo 100 osób.
Po rozpoczęciu sportowej rywalizacji, zmieni się też rola CEVA. Przez cały czas trwania igrzysk będzie pełniła funkcję logistycznego konsjerża w wioskach olimpijskich. Potrzebny nowy ekspres do kawy w pokoju? Zadzwoń do CEVA. Braki w zaopatrzeniu stołówki? CEVA natychmiast się tym zajmie. Zawodnik potrzebuje butelki wody w środku nocy? CEVA służy pomocą. Wielojęzyczny i wielokulturowy personel CEVA będzie prowadził całodobowe centrum wsparcia, natychmiast reagując na każde żądanie i zaistniały problem za pomocą cyfrowego systemu zarządzania.
Podczas, gdy świat będzie świętował zakończenie Igrzysk Olimpijskich, zespoły CEVA w ciągu zaledwie 4 dni będą musiały przekształcić wioskę olimpijską w paraolimpijską. Ich zadaniem będzie m.in. odświeżenie miejsc zakwaterowania i zapewnienie dostępności wszystkich obiektów.
Po zakończeniu Igrzysk Paraolimpijskich zespoły CEVA będą odpowiadać za demontaż infrastruktury. Wiele budynków ma być ponownie wykorzystanych jako mieszkania komunalne i przestrzenie komercyjne, dlatego też każdy element będzie musiał być dokładnie zinwentaryzowany, przetransportowany i magazynowany, do ponownego użytku lub dystrybucji. Demontaż wiosek olimpijskich zostanie przeprowadzony przez 500 pracowników CEVA, czyli prawie dwukrotnie więcej niż było zaangażowanych w ich montaż.
Logistyczna obsługa Igrzysk Paryż 2024 jest dla zespołów CEVA dużym przedsięwzięciem, od wstępnego planowania i prac przygotowawczych, przez rozwój i szkolenie nowych zespołów, aż po wsparcie w trakcie trwania i po zakończeniu igrzysk. Dzięki doświadczeniu, eksperckiej wiedzy i zaangażowaniu zespołów, CEVA zapewni najwyższy standard obsługi sportowcom, członkom ich ekip oraz widzom.
(s), fot. CEVA Logistics
41-latek kierował ciągnikiem siodłowym z naczepą pomimo cofniętego prawa jazdy, wymaganego dla tego rodzaju zespołu pojazdów. […]
Nadchodzący debiut Van Electric Architecture (VAN.EA) wyznaczy nową erę modeli Mercedes-Benz Vans. Marka z gwiazdą rozszerza […]
Producent dostawczych i osobowych vanów, pick-upów oraz SUV-ów Maxus wprowadza na polski rynek model e-Deliver 5: […]