Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » Grupa Raben laureatem tytułu TOP MARKA 2022

    Grupa Raben laureatem tytułu TOP MARKA 2022

    16 listopada, 2022
    Aktualności, Logistyka, Wydarzenia

    Grupa Raben powtórzyła swój sukces z dwóch ostatnich lat i ponownie może się poszczycić tytułem TOP MARKA.

    Grupa Raben laureatem tytułu TOP MARKA 2022

    Firma znalazła się w XV edycji zestawienia magazynu PRESS i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jako jeden z 50 najsilniejszych medialnie brandów i lider rankingu branżowego „Transport i logistyka”.

    Tytuł TOP MARKA 2022 dla Grupy Raben oznacza, że ma ona na swoim koncie już trzy te wyróżnienia. Zajmując najwyższe miejsce w rankingu w kategorii „Transport i logistyka”, firma trafiła do grona marek najbardziej obecnych w mediach, reprezentujących 50 branż. Co istotne, pozycja w klasyfikacji uwzględnia impact, który informuje o zasięgu publikacji, jak również indeks sentymentu, dotyczący jej wydźwięku – ma zatem wymiar zarówno ilościowy, jak i jakościowy.

    Statuetki zostały rozdane podczas uroczystej gali w Warszawie, a nagrodę w imieniu Grupy Raben odebrała Jolanta Sawińska, dyrektor regionu Raben Logistics Polska.

    Podobnie jak w poprzednich latach zestawienie objęło 500 brandów w ramach 50 branż. W tegorocznej, jubileuszowej edycji analizie poddano 70 mln materiałów: ponad 2 mln publikacji w prasie, 14 mln w internecie i 54 mln postów na ogólnodostępnych profilach na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube, które ukazały się od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 roku.

    – W czasach, gdy dostęp do mediów i samodzielne kreowanie informacji są łatwiejsze niż kiedykolwiek, każde pozytywne działanie marki, ale i każda wpadka są błyskawicznie nagłaśniane. Grupa Raben dąży do doskonałości w zakresie jakości świadczonych usług, relacji z interesariuszami i przedsięwzięć realizowanych w ramach zrównoważonego rozwoju. Cieszymy się, że już kolejny rok znajduje to odzwierciedlenie w mediach tradycyjnych i społecznościowych – skomentowała Klaudyna Polanowska-Skrzypek, Group PR manager Grupy Raben. 

    (s)
    Fot. Raben

    Tagi : nagrody, Raben
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – czerwiec 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone