GOODYEAR: Większe bezpieczeństwo i niższe koszty dla branży budowlanej
Najnowsze produkty, usługi i rozwiązania w zakresie zarządzania oponami, czyli filary Goodyear Total Mobility, będzie można obejrzeć na stoisku marki podczas najważniejszych na świecie targów dla branży budowlanej i górniczej BAUMA 2022.

Już za niespełna 3 tygodnie odbędą się najważniejsze na świecie pokazy sprzętu budowlanego i górniczego – targi Bauma 2022. Podczas nich Goodyear zaprezentuje swoje najnowsze propozycje w ofercie opon oraz rozwiązania w zakresie zarządzania oponami, które wspierają branżę w osiąganiu celów związanych z wydajnością i zrównoważonym rozwojem, w tym m.in. udoskonalony system „TPMS Heavy Duty”.
– Targi Bauma to dla nas doskonała platforma, aby pokazać, jak połączenie opon i rozwiązań do zarządzania oponami wraz z niezawodnymi usługami może zwiększyć bezpieczeństwo i obniżyć koszty w branży budowlanej. Nasze najnowsze innowacje w dziedzinie opon i w pełni zintegrowany system TPMS pomagają zoptymalizować czas pracy i wydajność naszych klientów. Z niecierpliwością czekamy na dyskusje o tym, jak jeszcze możemy pomóc operatorom rozwijać się w bardzo konkurencyjnym okresie dla branży – powiedział Octavian Velcan, dyrektor zarządzający Goodyear Off-The-Road w regionie EMEA.
Podczas trwającego tydzień wydarzenia (od 24 do 30 października), Goodyear zaprezentuje najnowsze technologie w zakresie opon i rozwiązania, które zastosowane razem mogą pomóc operatorom zwiększyć wydajność ich flot.
Wśród nowości oponiarskich będzie można zobaczyć:
- Goodyear GP-3E, oponę do ładowarek kołowych, wozideł przegubowych i równiarek, która charakteryzuje się innowacyjną, lekką konstrukcją. Kluczowe korzyści, które oferuje to zoptymalizowany koszt na godzinę, wspierający cele zrównoważonego rozwoju, jak również niski poziom wibracji dla wysokiego poziomu komfortu pracy kierowcy. Ten wszechstronny produkt nadaje się do różnych zastosowań, zapewniając zrównoważone poziomy trakcji i flotacji.
- Goodyear Powerload, to model zaprojektowano z myślą o kompaktowych ładowarkach kołowych i równiarkach. Powerload to kompaktowa opona, która lubi trudne warunki. Smooth Guard Technology, czyli wyjątkowo gruba i gładka gumowa warstwa ochronna w obszarze barku i ściany bocznej, zwiększa odporność na przecięcia. Zaawansowany, samoczyszczący się wzór bieżnika zapewnia doskonałą trakcję do przodu i na boki, co pozwala na kontynuowanie pracy w trudnych warunkach.
Zarówno GP-3E, jak i Powerload są wyposażone w technologię Electric Drive Ready. Oznacza to, że opony mogą być stosowane w elektrycznych i hybrydowych układach napędowych, jak również w konwencjonalnych maszynach z silnikiem Diesla.
Obok nowości w segmencie opon, Goodyear zaprezentuje także udoskonalony system „TPMS Heavy Duty”, który komunikuje się z użytkownikami za pośrednictwem aplikacji Goodyear FleetHub (aplikacja mobilna + internetowa) lub Goodyear DriverHub (aplikacja mobilna), dostarczając kierowcom i menedżerom floty informacji prognostycznych i normatywnych, umożliwiających proaktywną i prewencyjną konserwację floty.
(s)
Fot. Goodyear
- Rubia Optima – nowa gama TotalEnergiesTotalEnergies wprowadza na rynek zupełnie nową gamę olejów do pojazdów ciężarowych RUBIA OPTIMA. Pod względem parametrów technicznych i jakościowych jest zgodna z najbardziej rygorystycznymi specyfikacjami: API: CK-4, ACEA: E8 i E11 oraz wymagającymi homologacjami konstruktorów […]
- Zderzenie dwóch ciężarówek i busa przed sygnalizacją świetlnąW Dąbrowie Górniczej doszło do groźnie wyglądającego wypadku. Zderzyły się dwa samochody ciężarowe i bus. Kierowca busa trafił do szpitala. Do wypadku doszło na drodze krajowej numer 94 w Dąbrowie Górniczej, na skrzyżowaniu z sygnalizacją […]
- Wycieraczki do samochodów ciężarowych i autobusów, na co zwrócić uwagę przy zakupie?Wycieraczki do samochodów ciężarowych to jeden z najważniejszych systemów zamontowanych w pojeździe, od których zależy nie tylko komfort, ale i bezpieczeństwo ruchu drogowego. Dlaczego i na co zwrócić uwagę przy zakupie? Czym się różnią wycieraczki […]
- Scania: Cyfrowy interfejs kierowcy od 2024 roku