Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » GOODYEAR: Przewoźnicy bieżnikujcie opony!

    GOODYEAR: Przewoźnicy bieżnikujcie opony!

    21 kwietnia, 2022
    Aktualności, Opony

    Bieżnikowanie to istotny element bardziej zrównoważonej i wydajnej przyszłości – to żywotność opony wydłużona o dodatkowe 150%, czyli ponad dwukrotnie więcej w porównaniu do pierwszego okresu eksploatacji nowej opony i 56% mniej ropy naftowej potrzebnej do produkcji w porównaniu z nową oponą.

    Ciężarówki i Logistyka - GOODYEAR, Przewoźnicy bieżnikujcie opony

    W obecnych warunkach ponowne przemyślenie kwestii bieżnikowania opon jest jeszcze istotniejsze niż kiedyś. Oprócz europejskiego planu klimatycznego Fit-for-55, który wzywa do większej dbałości o środowisko naturalne, branża musi stawić czoła również rosnącym kosztom.

    Według badania Sustainable Reality Survey trzy na cztery floty uznały ograniczenie śladu węglowego za ważną kwestię, a 42% flot stosuje opony bieżnikowane, jak również podejmuje inne działania ukierunkowane na zrównoważony rozwój.

    Marc Preedy, dyrektor zarządzający Replacement for Commercial Europe wyjaśnia: – Badanie wykazało, że nasi klienci chcą być częścią gospodarki obiegowej, wspierając zrównoważony rozwój, a jednocześnie zwiększając wartość dla swoich klientów końcowych. 42% flot objętych badaniem używa obecnie opon bieżnikowanych. Ponadto celem „Zielonego Ładu” Komisji Europejskiej jest uczynienie kontynentu europejskiego neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Stanowi to wyraźną okazję do dalszych postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nasze najnowszej generacji opony oraz rozwiązania do zarządzania flotą umożliwiają fleet managerom obniżenie emisji bez komplikowania codziennej działalności. Program bieżnikowania opon Goodyear przyczyni się do dalszych postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju flot.

    Bieżnikowanie Goodyear zapewnia oponom wielokrotne życie, ponieważ można je pogłębiać, bieżnikować i ponownie pogłębiać (na zdjęciu pogłębianie bieżnika).

    Bieżnikowanie Goodyear zapewnia oponom wielokrotne życie, ponieważ można je pogłębiać, bieżnikować i ponownie pogłębiać (na zdjęciu pogłębianie bieżnika).

    Czołowe firmy transportowe, które korzystają z rozwiązań Goodyeara do bieżnikowania, mogą zmniejszyć rachunki za opony o 10% i wydłużyć ich żywotność o dodatkowe 150%, czyli ponad dwukrotnie w stosunku do pierwszego okresu eksploatacji nowej opony. Przy maksymalnym wykorzystaniu istniejących zasobów naturalnych proces bieżnikowania opon Goodyear przyczynia się do zmniejszenia o 56% zużycia ropy naftowej do ich produkcji.

    Bieżnikowanie Goodyear zapewnia oponom wielokrotne życie, ponieważ można je pogłębiać, bieżnikować i ponownie pogłębiać. Oferta może być dostosowana do konkretnych potrzeb. Oponami można zarządzać, dzięki czemu floty mogą zdecydować się na bieżnikowanie tylko własnych osnów lub przystąpić do programu wymiany osnów. Floty mogą wybierać spośród opon TreadMax, w których zastosowano najnowszą generację technologii budowy osnowy, a także innowacyjne rozwiązania w zakresie zużycia paliwa i niskiej emisji spalin, lub NextTread, które oferują standardowe wzory opon i szerszą gamę produktów.

    – Od dziesięcioleci operatorzy flot wiedzą, że opony bieżnikowane Goodyear TreadMax i NextTread obniżają całkowite koszty eksploatacji. Teraz, w połączeniu z naszą kompleksową ofertą do zarządzania flotą Goodyear Total Mobility, rozwiązanie Goodyear w zakresie bieżnikowania idzie o krok dalej, pomagając operatorom w realizacji ich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wysoka wartość rezydualna najwyższej jakości osnów Goodyeara sprawia, że proces ten jest zrównoważony zarówno z finansowego, jak i środowiskowego punktu widzenia – dodaje Preedy.

     W ramach oferty Goodyear Total Mobility można osiągnąć dalsze korzyści w zakresie zrównoważonego rozwoju, łącząc bieżnikowanie z niskoemisyjnymi oponami, takimi jak FUELMAX ENDURANCE, rozwiązaniami do inteligentnego monitorowania opon oraz wsparciem FleetOnlineSolutions, aby stworzyć zrównoważony i efektywny pakiet do zarządzania oponami dla operatorów flot.

    W ostatnich miesiącach Goodyear zintensyfikował współpracę z lokalnymi partnerami zajmującymi się obróbką korpusów. Obejmuje to inwestycje w najnowocześniejszy sprzęt do kontroli metodą interferometrii laserowej (tzw. szerografii), który umożliwia jeszcze dokładniejsze badanie nieniszczące. W efekcie zmniejsza się ilość odpadów, co przyczynia się do skutecznego stosowania zasad gospodarki obiegowej opartej na danych.

    Współpracując z certyfikowanymi, lokalnymi partnerami Goodyear optymalizuje kompleksową logistykę obsługi korpusów:

    • Dzięki aplikacji eCasing dane dotyczące korpusów są wprowadzane i monitorowane automatycznie, nie ma więc potrzeby podwójnej obsługi ani ręcznego wprowadzania danych. Aplikacja do obsługi korpusów jest bardzo intuicyjna i obejmuje wszystkie modele bieżnikowania, a także umożliwia mobilne śledzenie przepływu korpusów należących do klienta oraz ich wymianę. Poprzez pulpit aplikacja umożliwia łatwy wgląd we wszystkie dokumenty istotne dla klienta, takie jak zwroty czy zamówienia korpusów.
    • Korpusy są kontrolowane na miejscu, a nie wysyłane do oceny centralnej. Tylko zaakceptowane korpusy trafiają do zakładów bieżnikowania Goodyear, bez zbędnego transportu sztuk niespełniających wymagań po całej Europie.

    (s)
    Fot. Goodyear

    • Ciężarówki i Logistyka - Przewóz żywych zwierząt bez uprawnień
      Przewóz żywych zwierząt bez uprawnień
      Kierowca ciężarówki przewożący 5 tys. sztuk drobiu został ukarany mandatem karnym i wszczęto postępowanie administracyjne wobec przewoźnika. Mężczyzna nie miał uprawnień do wykonywania tego rodzaju transportu. Na drodze krajowej w pobliżu Bydgoszczy, patrol ITD zatrzymał […]
    • Ciężarówki i Logistyka - Scania, Dwójka z przodu znika
      Scania: Dwójka z przodu znika
      Jak już pisaliśmy nowe Scanie w odróżnieniu od dotychczasowych pojazdów oferowanych przez szwedzkiego producenta od 2016 roku, wyposażono w całkowicie nowe układy napędowe i dobrze znaną w tradycji nazwę „Super”. Taki napis, o charakterystycznej czcionce, […]
    • Ciezarówki i Logistyka - Wystartowała NOWA AKCJA REPXPERT Toolman!
      Wystartowała NOWA AKCJA REPXPERT Toolman!
      Portal REPXPERT dla warsztatów samochodowych wystartował z nową Akcją Promocyjną „Toolman”. Co tydzień aż 50-ciu uczestników, którzy w danym tygodniu zarejestrują największą liczbę punktów otrzyma markowe narzędzia m.in. Milwaukee, Hazet – razem do wygrania 300 […]
    • Ciężarówki i Logistyka - Wypadek na autostradzie A4. Zginął kierowca ciężarówki
      Wypadek na autostradzie A4. Zginął kierowca ciężarówki
      W nocy, na autostradzie A4 w stronę Wrocławia doszło do zderzenia 4 ciężarówek. Na dwa samochody ciężarowe, stojące na pasie awaryjnym, najechała trzecia, a w nią uderzyła kolejna. Jeden z kierowców zginął na miejscu. Tuż […]
    Tagi : bieżnikowanie opon, Goodyear
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone