Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Analizy
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Bezpieczeństwo
    • Drogi
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Opony
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Finanse
    • Logistyka
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Naczepy
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Targi
      • Technika
      • Wydarzenia
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Artykuły
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Eksploatacja
      • Opony
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
      • Prezentacje
      • Wydarzenia
      • Technika
      • Targi
    • Serwis
    • Wywiad
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Archiwum
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » GOODYEAR: Flota Globaltruck pojedzie na oponach FUELMAX GEN-2

    GOODYEAR: Flota Globaltruck pojedzie na oponach FUELMAX GEN-2

    14 listopada, 2020
    Aktualności, Opony

    Goodyear ogłosił nawiązanie wyłącznej współpracy z Globaltruck, jednym z największych przewoźników FTL w Rosji i wiodącym przewoźnikiem FTL na Uralu i Syberii. Tym samym około 3000 pojazdów przedsiębiorstwa zostanie wyposażonych w najnowsze opony FUELMAX Gen-2 na osie kierowaną, napędową i naczepowe.

    GOODYEAR: Flota Globaltruck pojedzie na oponach FUELMAX GEN-2, Truckslog.pl

    Flota firmy obejmuje 1305 nowoczesnych ciągników i 1457 naczep. Grupa realizuje przewozy między centralną Rosją a Uralem, Syberią, Dalekim Wschodem i krajami Unii Europejskiej. Wśród klientów Globaltruck znajdują się tysiące firm m.in. z branży handlu detalicznego, FMCG, przemysłu, a także e-commerce i dostaw paczek.

    – Dostawcę opon wybraliśmy w otwartym przetargu, w którym Goodyear przedstawił najlepszą ofertę odpowiadającą na większość naszych potrzeb i wymagań. Oczekujemy, że opony będą oferowały lepszą efektywność paliwową w połączeniu ze zwiększonym przebiegiem i dobrą trakcją. Mamy nadzieję, że najnowsza linia opon szosowych Goodyear FUELMAX GEN-2 spełni nasze oczekiwania w zakresie oszczędności finansowych, a jednocześnie poprawi ekologiczny wymiar transportu – powiedział Ilia Sattarow, dyrektor generalny Globaltruck.

    W ramach prac rozwojowych, Goodyear reaguje na stałe zapotrzebowanie na opony o dużym przebiegu, zwiększonej przyczepności przez cały okres eksploatacji opony i we wszystkich warunkach pogodowych, a także zdolnych do radzenia sobie ze zmiennym obciążeniem. Aby wydłużyć czas sprawności i zwiększyć efektywność całej floty, coraz więcej właścicieli decyduje się na kompleksową ofertę Goodyear obejmującą wysokiej jakości opony, pełny pakiet inteligentnych rozwiązań w zakresie monitorowania i zarządzania oponami oraz wsparcie ze strony dyżurującego personelu serwisowego.

    (s)
    Fot. Goodyear

    Tagi : Ciężarówki, Goodyear, logistyka, opony ciężarowe, przewoźnicy
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Styczeń-Luty 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,58
    ON
    8,53
    LPG
    3,83
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,71
    USD/PLN
    4,29
    CHF/PLN
    4,58
    GPB/PLN
    5,60
    NOK/PLN
    0,49
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone