Szczęśniak. Norweski lew
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Opony Goodyear EQMAX i EQMAX ULTRA będą dostępne dla wszystkich pozycji osi – kierowanej, napędowej i naczepy – zapewniając kompleksowe rozwiązanie dla różnych konfiguracji pojazdów. W zależności od rozmiaru, są one wykonane do 55% z ekologicznych materiałów, jak np. krzemionka na bazie popiołu z łuski ryżowej (RHA).
Dzięki nowej mieszance bieżnika z wyższą zawartością krzemionki, opony EQMAX i EQMAX ULTRA zapewniają do 20% dłuższy przebieg oraz do 6% niższe opory toczenia w porównaniu do poprzedniego modelu. Wysoce odporna na ścieranie mieszanka bieżnika z krzemionką została zaprojektowana tak, aby poprawić trwałość, ograniczyć wytwarzanie ciepła i zmniejszyć opory toczenia, co przekłada się na dłuższy przebieg, wyższą trwałość i większą oszczędność paliwa.
Dodatkowo, nowe mieszanki osnowy z dodatkiem krzemionki, wspierające ulepszenia bieżnika, pomagają obniżyć wytwarzanie ciepła, co prowadzi do zmniejszenia oporów toczenia i wydłużenia żywotności opon. Dzięki tym innowacjom, opony EQMAX i EQMAX ULTRA oferują niezawodne, ekonomiczne osiągi przez dłuższy okres, co czyni je wartościowym wyborem dla operatorów flot.
Bazując na kluczowych cechach serii FUELMAX ENDURANCE i FUELMAX PERFORMANCE, opony Goodyear EQMAX i EQMAX ULTRA na oś napędową oferują lepszą trakcję dzięki kierunkowemu bieżnikowi o dużej głębokości. Nowa gama opon poprawia także trwałość opon na osi kierowanej, minimalizując ryzyko uszkodzeń i nieregularnego zużycia.
Z kolei w modelu EQMAX T ULTRA, zaprojektowanym dla naczep, wprowadzono nowy wzór bieżnika z dodatkowymi lamelami, co poprawia przyczepność i skuteczność hamowania w każdych warunkach pogodowych.
Opony EQMAX i EQMAX ULTRA zostały zaprojektowane z myślą o pojazdach z napędem elektrycznym, ale są kompatybilne z różnorodnymi układami napędowymi – od silników spalinowych i gazowych po elektryczne i wodorowe. Stanowią one uniwersalne rozwiązanie dla wszystkich typów pojazdów.
Dzięki większej nośności w porównaniu do konwencjonalnych opon tego samego rozmiaru oraz niższym oporom toczenia, modele te pomagają zoptymalizować zasięg pojazdów elektrycznych, jednocześnie zapewniając solidne osiągi we wszystkich konfiguracjach układu napędowego.
Opony Goodyear EQMAX i EQMAX ULTRA wyposażone są również w znaczniki identyfikacji radiowej (RFID), które pozwalają na komunikację z sieciami w chmurze na poziomie indywidualnego numeru seryjnego. Umożliwia to sprawne zarządzanie oponami i poprawia efektywność zarządzania flotą. – Wprowadzenie opon Goodyear EQMAX i EQMAX ULTRA to istotny krok w naszym zaangażowaniu we wspieranie klientów na ich drodze do zrównoważonego rozwoju, przy jednoczesnym zapewnieniu coraz lepszych osiągów naszych produktów. Nowe opony nie tylko spełniają obecne potrzeby flot, ale zostały również zaprojektowane z myślą o przyszłości, oferując wszechstronność i wysoką efektywność w szerokim zakresie zastosowań – powiedział Xavier Fraipont, wiceprezes ds. handlowych w regionie EMEA w Goodyear.
Gama opon Goodyear EQMAX, obejmująca modele EQMAX S i EQMAX D, oferuje wszechstronne i zrównoważone osiągi na autostradach oraz drogach drugorzędnych, dzięki czemu można je stosować w różnych warunków jazdy.
Z kolei linia opon Goodyear EQMAX ULTRA to dobre rozwiązanie dla flot, dla których priorytetem jest oszczędność paliwa i redukcja emisji CO2. W jej skład wchodzą modele EQMAX S ULTRA, EQMAX D ULTRA oraz EQMAX T ULTRA, zoptymalizowane do użytku na autostradach, co umożliwia zrównoważony rozwój bez kompromisów w zakresie wydajności. Wszystkie opony z linii EQMAX ULTRA, niezależnie od rozmiaru i pozycji na osi, posiadają etykietę „A” pod względem efektywności paliwowej, odzwierciedlającą zaangażowanie w redukcję zużycia paliwa i emisji CO2.
Nowe opony ciężarowe Goodyear zadebiutują przed szerszą publicznością podczas targów IAA Transportation, które odbędą się w dniach 16-22 września 2024 r. w Hanowerze. Będzie je można zobaczyć na stoisku Goodyear zlokalizowanym w hali 21, stanowisko B38.
(s)
Fot. Goodyear
Fredrikstad to malowniczo położone miasto w południowej części Norwegii. Zostało założonew 1567 roku przez króla Fryderyka […]
Od 1 października 2024 nowym dyrektorem zarządzającym Mercedes-Benz Vans w Polsce zostaje René Achinger, pełniący tę […]
W obliczu globalnych wyzwań firmy coraz częściej decydują się na przeniesienie produkcji bliżej rynków zbytu. Trend […]
Views: 81