Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » GOLDHOFER: Przekonujący skład »STARLINE«  na GIS od 5 do 7 października w Piacenza Expo we Włoszech

    GOLDHOFER: Przekonujący skład »STARLINE«  na GIS od 5 do 7 października w Piacenza Expo we Włoszech

    21 lipca, 2023
    Aktualności, Naczepy

    Goldhofer zaprezentuje trzy różne typy pojazdów ze swojego odnoszącego sukcesy portfolio »STARLINE«. Nowa gama naczep »STEPSTAR« oferuje inżynierię najwyższej jakości, dużą ładowność przy niskiej masie własnej oraz niezrównany system zabezpieczenia ładunku.

    Wypróbowany »STEPSTAR« w pracy.
    Wypróbowany »STEPSTAR« w pracy.

    Inteligentna konstrukcja przestrzeni ładunkowej i ładowalna „gęsia szyja” »MEGA« są kluczem do optymalnego wykorzystania całkowitej długości pojazdu. Nowością jest wersja z wymuszonym sterowaniem »STEPSTAR« Z zapewniająca jeszcze większą elastyczność i zwrotność.

    Elastyczność do uniwersalnych zastosowań – gama »STARLINE«

    Jakość premium w atrakcyjnych cenach – takie motto wybrał Goldhofer, wprowadzając odnoszącą sukcesy rodzinę pojazdów »STARLINE«. Obecnie gama »STEPSTAR« obejmuje imponującą – i rosnącą – liczbę różnorodnych  naczep:

    • od 3 do 6 linii osi o ładowności do 84 t;
    • możliwość wyboru długości załadunku za pomocą pojedynczych lub podwójnych przedłużek;
    • dostępne z „gęsią szyją” »MEGA« dla optymalnego wykorzystania całej długości pojazdu jako powierzchni ładunkowej, np. do transportu kontenerów;
    • dostępne z jedną lub dwiema parami wnęk na koła w przestrzeni ładunkowej do transportu wysokich maszyn budowlanych;
    • model platformy z jedno- lub dwuczęściowymi rampami o wyjątkowo niskim kącie załadunku do załadunku pojazdów niskopodłogowych;
    • dostępne z długim i szerokim wgłębieniem na wysięgnik koparki w otwartej konstrukcji do przenoszenia większych wysięgników koparki;
    • wybór samośledzącego lub wymuszonego kierowania;
    • inteligentna – i nieodzowna – koncepcja zabezpieczenia ładunku, łatwość obsługi i elastyczne opcje konfiguracji również są częścią pakietu.

    Wszystkie modele zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa i ułatwiają życie kierowcy. Na pokład dostępne są różne materiały, takie jak blacha stalowa z powłoką antypoślizgową, drewno lub odporna na zużycie podłoga polimerowa »TraffideckGO«, opracowana wspólnie z firmą Goldhofer. Ta ostania nawierzchnia nie tylko oszczędza wagę, ale także zmniejsza wysokość załadunku i ma wyjątkowy współczynnik tarcia w porównaniu z konwencjonalnymi podłogami drewnianymi lub gumowymi. Zapewnia również maksymalne bezpieczeństwo podczas załadunku i w czasie jazdy.

    Wielu przewoźników szczególnie docenia to, że 3-osiowe pojazdy mogą być wykorzystywane do transportu bez specjalnych zezwoleń w całej Europie z ładownością do 26,3 t i długością zestawu brutto 16,5 m.
    Wielu przewoźników szczególnie docenia to, że 3-osiowe pojazdy mogą być wykorzystywane do transportu bez specjalnych zezwoleń w całej Europie z ładownością do 26,3 t i długością zestawu brutto 16,5 m.

    – »STEPSTAR« to idealna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów: najwyższa jakość plus inteligentne detale w konkurencyjnych cenach. Wielu klientów szczególnie docenia fakt, że 3-osiowe pojazdy mogą być wykorzystywane do transportu bez specjalnych zezwoleń w całej Europie z ładownością do 26,3 t i długością zestawu brutto 16,5 m – mówi Marco Ceresa, regionalny kierownik sprzedaży Goldhofera we Włoszech.

    Pojazdy mogą być również wyposażone w niskoprofilowe opony »CARGOPLUS« opracowane przez firmę Goldhofer, które oferują podwójne zalety większej ładowności i niższej wysokości załadunku. »CARGOPLUS« 60 obsługuje nacisk na oś 10 ton w porównaniu z 8 tonami z oponami 205, podczas gdy »CARGOPLUS« 80 odpowiada oponom 245 i zapewnia redukcję wysokości załadunku o 75 mm przy takim samym obciążeniu osi. Przekłada się to na możliwość przemieszczania wyższych i cięższych maszyn budowlanych, co z kolei oznacza większą wszechstronność, większą elastyczność i mniej objazdów ze względu na ograniczenia wysokości na trasie.

    (s), fot. Goldhofer

    ITD gotowe na wyzwania. Nowoczesne furgony i Mobilne Jednostki Diagnostyczne

    ITD gotowe na wyzwania. Nowoczesne furgony i Mobilne Jednostki Diagnostyczne

    Inspekcja Transportu Drogowego (ITD) ogłosiła zakończenie jednego z największych projektów w swojej historii. 74 nowoczesne furgony, […]

    Czytaj więcej… ITD gotowe na wyzwania. Nowoczesne furgony i Mobilne Jednostki DiagnostyczneContinue

    Apollo Tyres: EnduRace RA 2 – nowa generacja opon ciężarowych - większa wydajność i trwałość

    Apollo Tyres: EnduRace RA 2 – nowa generacja opon ciężarowych – większa wydajność i trwałość

    Apollo Tyres wprowadziło na rynek drugą generację opony ciężarowej EnduRace RA 2 do transportu regionalnego. Nowy […]

    Czytaj więcej… Apollo Tyres: EnduRace RA 2 – nowa generacja opon ciężarowych – większa wydajność i trwałośćContinue

    Logistyka: Sofidel Polska otworzył wysoce zautomatyzowany magazyn w Ciechnowie

    Logistyka: Sofidel Polska otworzył wysoce zautomatyzowany magazyn w Ciechnowie

    Sofidel, jedna z wiodących na świecie grup w przemyśle papierniczym, zajmująca się produkcją papieru higienicznego do […]

    Czytaj więcej… Logistyka: Sofidel Polska otworzył wysoce zautomatyzowany magazyn w CiechnowieContinue

    Tagi : Goldhofer, transport ponadnormatywny
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – wrzesień 2023

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone