ITD gotowe na wyzwania. Nowoczesne furgony i Mobilne Jednostki Diagnostyczne
Inspekcja Transportu Drogowego (ITD) ogłosiła zakończenie jednego z największych projektów w swojej historii. 74 nowoczesne furgony, […]
Inteligentna konstrukcja przestrzeni ładunkowej i ładowalna „gęsia szyja” »MEGA« są kluczem do optymalnego wykorzystania całkowitej długości pojazdu. Nowością jest wersja z wymuszonym sterowaniem »STEPSTAR« Z zapewniająca jeszcze większą elastyczność i zwrotność.
Jakość premium w atrakcyjnych cenach – takie motto wybrał Goldhofer, wprowadzając odnoszącą sukcesy rodzinę pojazdów »STARLINE«. Obecnie gama »STEPSTAR« obejmuje imponującą – i rosnącą – liczbę różnorodnych naczep:
Wszystkie modele zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa i ułatwiają życie kierowcy. Na pokład dostępne są różne materiały, takie jak blacha stalowa z powłoką antypoślizgową, drewno lub odporna na zużycie podłoga polimerowa »TraffideckGO«, opracowana wspólnie z firmą Goldhofer. Ta ostania nawierzchnia nie tylko oszczędza wagę, ale także zmniejsza wysokość załadunku i ma wyjątkowy współczynnik tarcia w porównaniu z konwencjonalnymi podłogami drewnianymi lub gumowymi. Zapewnia również maksymalne bezpieczeństwo podczas załadunku i w czasie jazdy.
– »STEPSTAR« to idealna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów: najwyższa jakość plus inteligentne detale w konkurencyjnych cenach. Wielu klientów szczególnie docenia fakt, że 3-osiowe pojazdy mogą być wykorzystywane do transportu bez specjalnych zezwoleń w całej Europie z ładownością do 26,3 t i długością zestawu brutto 16,5 m – mówi Marco Ceresa, regionalny kierownik sprzedaży Goldhofera we Włoszech.
Pojazdy mogą być również wyposażone w niskoprofilowe opony »CARGOPLUS« opracowane przez firmę Goldhofer, które oferują podwójne zalety większej ładowności i niższej wysokości załadunku. »CARGOPLUS« 60 obsługuje nacisk na oś 10 ton w porównaniu z 8 tonami z oponami 205, podczas gdy »CARGOPLUS« 80 odpowiada oponom 245 i zapewnia redukcję wysokości załadunku o 75 mm przy takim samym obciążeniu osi. Przekłada się to na możliwość przemieszczania wyższych i cięższych maszyn budowlanych, co z kolei oznacza większą wszechstronność, większą elastyczność i mniej objazdów ze względu na ograniczenia wysokości na trasie.
(s), fot. Goldhofer
Inspekcja Transportu Drogowego (ITD) ogłosiła zakończenie jednego z największych projektów w swojej historii. 74 nowoczesne furgony, […]
Apollo Tyres wprowadziło na rynek drugą generację opony ciężarowej EnduRace RA 2 do transportu regionalnego. Nowy […]
Sofidel, jedna z wiodących na świecie grup w przemyśle papierniczym, zajmująca się produkcją papieru higienicznego do […]