Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » GOLDHOFER: Naczepy dla specjalisty

    GOLDHOFER: Naczepy dla specjalisty

    20 stycznia, 2022
    Aktualności, Naczepy, Ponad normatyw

    Z ponad 40-letnią historią Bok Seng Logistics Singapur od samego początku rozwija się w dziedzinie prac dźwigowych i transportu. Dziś Bok Seng Logistics realizuje wizję bycia specjalistą w dziedzinie logistyki na wodzie i lądzie poprzez szeroki zakres usług. Firma odebrała właśnie naczepy Goldhofer »MPA« 8

    GOLDHOFER Naczepy dla specjalisty, Ciężarówki i Logistyka
    Dwie naczepy Goldhofer MPA 8 trafiły do przewoźnika z Singapuru. 

    Oferta usług Bok Seng Logistics PTE LTD Singapur jest bardzo szeroka – od transportu intermodalnego i magazynowania po obsługę złożonych projektów logistycznych na dużą skalę. Firma oferuje kompleksowy asortyment, który nie ma sobie równych w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

    Po raz pierwszy w historii firmy Bok Seng zdecydował się teraz na rozwiązanie transportowe firmy Goldhofer. Dostarczono jej dwie 8-osiowe naczepy »MPA«. Bok Seng wybrał specjalnie wersję „MPA”, ponieważ firma jest przekonana, że ta technologia osi nie wymaga konserwacji, łączy to z dużym obciążeniem osi i wyjątkowo niską wysokością załadunku. – Jesteśmy przekonani, że dwa 8-osiowe pojazdy z technologią osi MacPherson idealnie wpasują się w nasze portfolio logistyczne – mówi Teo Vincent, starszy dyrektor w Bok Seng Logistics.

    »MPA« 8 oferuje obciążenie 15,6 t na linię osi. Oznacza to, że każdy pojazd bez problemu poradzi sobie z operacjami przewozu ładunków o łącznej masie ponad 150 ton. Za pomocą tych pojazdów można przewozić nie tylko duże i szerokie jednostki o masie do 120 t, ale także ciężkie, długie materiały, takie jak belki betonowe, elementy mostów itp. Jest to możliwe dzięki powiększeniu powierzchni ładunkowej o kolejne 10,8 m do długości 25,3 m. Bok Seng przywiązywał szczególną wagę do niskiej wysokości załadunku wynoszącej tylko 885 mm. Jest to konieczne do zarządzania wieloma planowanymi transportami wagonów na duże odległości przez mosty i tunele. Specjalnie przymocowana do gęsiej szyi wciągarka linowa bez problemu wciąga wagony na obszar załadunku.

    (s)
    Fot. Goldhofer

    Tagi : transport ponadnormatywny
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Email

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – kwiecien 202

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    6,94
    Pb95
    6,61
    ON
    6,35
    LPG
    2,97
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,58
    USD/PLN
    4,15
    CHF/PLN
    4,67
    GPB/PLN
    5,21
    NOK/PLN
    0,38
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone