GOLDHOFER: Przewiozą pociągi tam gdzie nie ma torów…
W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]
Rafineria w meksykańskim stanie Hidalgo jest odnawiana i modernizowana w ramach meksykańskiego programu reformy energetycznej. Zawsze, gdy ultraciężkie ładunki muszą być niezawodnie przetransportowane i dostarczone na czas w Meksyku, firma transportu ciężkiego PESADO jest do tego gotowa. Firma powstała w 2012 roku jako spin-off ESEASA Construcciones.
Ci specjaliści od transportu ciężkiego mają wieloletnie doświadczenie w transporcie ładunków ciężkich i ponadgabarytowych, zwłaszcza na wymagających trasach. Tak było na około 430-kilometrowej trasie z Veracruz do rafinerii Miguel Hidalgo w Tula, z łącznie 6 punktami poboru opłat, licznymi mostami i tunelami do pokonania platformą o całkowitej wysokości przejazdu ok. 5,6 metra.
Zespół PESADO pod kierownictwem Ramiro Muñoza zdecydował się użyć do transportu 218-tonowej sprężarki gazu, która miała 14,8 m długości, 5,3 m szerokości i 5,17 m wysokości zestawu złożonego z pojazdów Goldhofer. Wybranym pojazdem była 16-osiowa kombinacja modułów o dużej ładowności, obejmująca opuszczany pokład o ładowności do 300 ton i przedłużenia pokładu o długości 15 m. Kombinacja, która miała ok. 65 metrów długości i masę całkowitą 385 ton była eksploatowana jako zestaw typu push-pull z dwoma ciężkimi ciągnikami Western Star o mocy 515 KM.
Konwój o całkowitej szerokości 5,3 m i wysokości 5,6 m jechał drogami Meksyku. Raz po raz ekipa transportowa, a także sam sprzęt, musiały pokazać, na co ją stać, aby pokonywać różne przeszkody. – Dzięki hydraulicznemu skokowi osi w modułach o dużej wytrzymałości Goldhofer mieliśmy miejsce do manewrowania z platformą o wysokości 5,6 m i wadze 385 ton – mówi Miguel de la Vega z grupy ESEASA.
(s), fot. Goldhofer
W austriackim Linzu stary most kolejowy na Dunaju został rozebrany w 2016 r. i zastąpiony nowym […]
Każda firma dostarczająca kauczuk naturalny do dwóch europejskich zakładów produkcyjnych Apollo Tyres, w Holandii i na […]
CEVA Logistics planuje powiększenie swojej floty pojazdów elektrycznych (EV) do 1450 sztuk do końca 2025 r. […]