Ciężarówki i Logistyka Ciężarówki i Logistyka
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona Główna
  • Aktualności
    • Samochody ciężarowe
      • Jazda próbna
      • Prezentacje
      • Producenci
      • Technika
    • Samochody dostawcze
      • VAN
      • Minivan
    • Naczepy
      • Ponad normatyw
    • Autobusy
      • Autobusy elektryczne
      • Autobusy wodorowe
    • Elektromobilność
      • Elektryczne ciężarówki
      • Elektryczne samochody dostawcze
    • Eksploatacja
      • Akcesoria
      • Filtry
      • Opony
    • Oleje i paliwa
      • Karty paliwowe
      • Paliwa alternatywne
    • Drogi
    • Przewoźnicy
    • Prawo
    • Bezpieczeństwo
    • Rynek
      • Analizy
      • Targi
      • Wydarzenia
    • Finanse
    • Serwis
    • Zdrowie
    • 4×4
  • Logistyka
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj
    Home»Aktualności » GOLDHOFER: Gwarantowana szeroka gama zastosowań wszechstronnych naczep »STEPSTAR« i »MPA« 4

    GOLDHOFER: Gwarantowana szeroka gama zastosowań wszechstronnych naczep »STEPSTAR« i »MPA« 4

    29 września, 2021
    Aktualności, Naczepy, Ponad normatyw

    Na tegorocznych targach SOLUTRANS, Goldhofer zaprezentuje nową naczepę niskopodwoziową »STEPSTAR« z kierowaniem ciernym oraz naczepę »MPA« 4 (1+3) ze sterowaniem wymuszonym, zaprojektowaną specjalnie na rynek francuski.

    GOLDHOFER, Gwarantowana szeroka gama zastosowań wszechstronnych naczep »STEPSTAR« i »MPA« 4, Ciężarówki i Logistyka
    Samosterujące naczepy semi-niskopodwoziowe »STEPSTAR« mające od trzech do pięciu osi oferują kombinację niskiej masy własnej i dużej ładowności.

    To, co łączy te dwa elementy, to imponująca gama zastosowań do transportu ciężkich ładunków, dzięki czemu firmy transportowe mogą wykorzystywać je do szerokiej gamy operacji transportowych. – Obsługa jak największej ilości frachtów przy minimalnej liczbie pojazdów to przepis na sukces inteligentnych flot. Dlatego cieszymy się, że możemy zaprezentować te produkty naszym klientom – mówi Romuald Espinasse, regionalny kierownik sprzedaży firmy Goldhofer we Francji.

    Samosterujące naczepy semi-niskopodwoziowe »STEPSTAR« mające od trzech do pięciu osi oferują kombinację niskiej masy własnej i dużej ładowności. Mają również bardzo dobrze zaprojektowaną powierzchnię ładunkową i pełny system bezpiecznego mocowania. W połączeniu z ładowaną gęsią szyją »MEGA«, całkowita długość zestawu może być w pełni wykorzystana, nawet podczas transportu dużych ładunków.

    Sam obszar załadunku jest wyposażony w wytrzymałą podłogę TRAFFIDECK GO opracowaną przy udziale Goldhofera. Ma nie tylko mniejszą wagę w porównaniu z podłogą drewnianą lub gumową, ale przy grubości zaledwie 8 mm jest również niezwykle cienka i ma bardzo wysoki współczynnik tarcia dla optymalnego zabezpieczenia ładunku. Dodatkowe szlifowanie antypoślizgowe zapewnia większe bezpieczeństwo w każdych warunkach pogodowych.

    Dzięki niskiej wysokości załadunku wynoszącej zaledwie 785 mm »MPA« 4 jest idealnym rozwiązaniem do transportu dużych ładunków, takich jak maszyny budowlane, elementy instalacji i segmenty dźwigów.

    Dzięki niskiej wysokości załadunku wynoszącej zaledwie 785 mm »MPA« 4 jest idealnym rozwiązaniem do transportu dużych ładunków, takich jak maszyny budowlane, elementy instalacji i segmenty dźwigów.

    Dla firm zajmujących się transportem ciężkim jedną z największych atrakcji »STEPSTAR« jest jego wyjątkowa elastyczność. Bardzo długie i szerokie wgłębienie na ramię koparki jest otwarte do tyłu. Jest przeznaczone do przenoszenia nawet bardzo długich i dużych ramion koparek, takich jak te używane w branży wyburzeniowej. To znacznie zwiększa zakres zastosowań pojazdu. Naczepy są również wyposażone w rampy nowej generacji, które mają bardzo niski kąt i są łatwe w montażu i demontażu, dzięki czemu mogą być również używane z innymi naczepami niskopodwoziowymi »STEPSTAR« we flocie. – Seria »STEPSTAR« spełnia oczekiwania naszych klientów pod względem jakości i inteligentnych detali w konkurencyjnej cenie. Pojazdy mogą być używane do transportu bez zezwoleń w całej Europie o ładowności do 26,3 t i całkowitej długości platformy w granicach 16,5 m – mówi Romuald Espinasse.
    Specjalnie zaprojektowana na rynek francuski naczepa niskopodwoziowa »MPA« 4 (1+3) ułatwia pracę w szerokim zakresie ciężkich przewozów. Dzięki niskiej wysokości załadunku wynoszącej zaledwie 785 mm solidna i trwała »MPA« 4 jest idealnym rozwiązaniem do transportu dużych ładunków, takich jak maszyny budowlane, elementy instalacji i segmenty dźwigów. Aby zachować zgodność z francuskimi przepisami, pierwsza oś z rozstawem 3250 mm (do drugiej osi) została przesunięta do przodu i wyposażona w cierny układ kierowniczy. Ta cecha jest kluczem do bardzo płynnego pokonywania zakrętów i zwrotności. Technologia osi MacPherson zapewnia również pojazdowi wysoką nośność i dodatkową stabilność, podczas gdy niezależne zawieszenie zapewnia kąt skrętu do 60°.

    Oś MacPhersona została zredukowana do niezbędnego minimum, a dzięki niewielkiej liczbie komponentów jest rozwiązaniem wyjątkowo łatwym w utrzymaniu i długim okresie eksploatacji. Ma to oczywiście pozytywny wpływ na okresy między przeglądami i konserwacjami. Podobnie jak w przypadku »STEPSTAR«, przestrzeń ładunkowa naczepy »MPA« jest również wyposażona w nową, wytrzymałą podłogę TRAFFIDECK GO.

    (s)
    Fot. Goldhofer

    Tagi : Ciężarówki, logistyka, transport ponadnormatywny
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Aktualne wydanie

    Ciężarówki i Logistyka – Czerwiec 2022

    Na skróty

    Redakcja
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Mapa strony

    Ceny paliw

    Pb98
    8,30
    Pb95
    7,90
    ON
    8,27
    LPG
    3,56
    CNG
    3,40

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,66
    USD/PLN
    4,44
    CHF/PLN
    4,46
    GPB/PLN
    5,37
    NOK/PLN
    0,48
    © 2020 copyright ESER MEDIA, wszelkie prawa zastrzeżone